Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych. Nr sprawy 3/Z/2013

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych. Nr sprawy 3/Z/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjno-remontowe sprzętu Służby Żywnościowej 14 WOG Poznań zgodnie z wykazem czynności zawartych normatywie czasowym - załącznik nr 6 do SIWZ (przeglądy i konserwacje wykonywane raz w kwartale, awaryjne naprawy bieżące oraz główne sprzętu będącego w użytkowaniu 14 WOG Poznań.) 2) Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu konserwacyjnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać. 3) Zakres prac dotyczy sprzętu gastronomicznego, chłodniczego stacjonarnego według załączonych wykazów sprzętu objętego konserwacją oraz przeglądami znajdującego się w: obiektach służby żywnościowej 14 WOG ul. Wojska Polskiego 86 w Poznaniu, ul. Bukowska 34 w Poznaniu, ul. Ogrodowa 1 w Biedrusku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508830008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość narzutu w % ceny zakupionych częśći lub ceny rozliczeniowej cześci w magazynie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach