Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek etykiet będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 52 54 100, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
    10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 52 54 100, , fax. -
    REGON: 00102291400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek etykiet będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek etykiet, będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek. 2. Zamówienie podzielono na 5 części: 2.1. Część I zamówienia: a) Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie Al. Piłsudskiego 59A, b) Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ul. Lubelska 37, c) Urząd Skarbowy w Olsztynie, d) Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy w Olsztynie, e) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Olsztynie, f) Delegatura Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie, g) Oddział Celny w Olsztynie 2.2. Część II zamówienia: a) Urząd Skarbowy w Nidzicy b) Urząd Skarbowy w Działdowie c) Urząd Skarbowy w Iławie, d) Oddział Celny w Iławie, e) Urząd Skarbowy w Ostródzie, f) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, g) Urząd Skarbowy w Szczytnie 2.3. Część III zamówienia: a) Izba Administracji Skarbowej Oddział w Elblągu, ul. Jagielończyka 5, b) Urząd Skarbowy w Elblągu, c) Delegatura Urzędu Celno-Skarbowego w Elblągu, d) Oddział Celny w Elblągu e) Urząd Skarbowy w Braniewie, f) Oddział Celny w Braniewie, g) Oddział Celny w Gronowie, h) Oddział Celny w Grzechotkach, 2.4. Część IV zamówienia: a) Urząd Skarbowy w Kętrzynie, b) Oddział Celny w Korszach, c) Urząd Skarbowy w Bartoszycach, d) Oddział Celny w Bartoszycach, e) Oddział Celny w Bezledach, 2.5. Część V zamówienia: a) Urząd Skarbowy w Ełku, b) Oddział Celny w Ełku, c) Urząd Skarbowy w Olecku, d) Oddział Celny w Gołdapi, e) Urząd Skarbowy w Piszu f) Urząd Skarbowy w Giżycku 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: dojazdy serwisanta do miejsc instalacji urządzeń, usuwanie zgłaszanych awarii, wykonywanie konserwacji urządzeń, wymianę części uszkodzonych i zużytych, sporządzanie ekspertyz technicznych, utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykaz sprzętu stanowi Załącznik nr 1A – 1E do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie wskazane powyżej części zamówienia. Wykonawca wskazuje w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający informuje, że zasady wykonywania przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) obowiązują dla każdej części tak samo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I zamówienia 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2) Część II zamówienia 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) 3) Część III zamówienia 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) 4) Część IV zamówienia 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100) 5) Część V zamówienia700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240.). 3. Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu nie zaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy Olsztyn nr rachunku: 25 1010 1397 0033 0413 9120 0000 Tytuł przelewu: „Wadium na dostawę sprzętu komputerowego - część ……" 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 6. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub w innej niż dopuszczalna formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 8. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w siedzibie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. 9. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 4 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 11. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich). 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz o koszt prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowo-ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. 2. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, (dotyczy również pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach