Przetargi.pl
„Usługi w zakresie napraw ciągników rolniczych znajdujących się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku”

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-110 Białystok, ul. Kombatantów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 539 800 , fax. 856 539 800
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
    ul. Kombatantów 4
    15-110 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 539 800, fax. 856 539 800
    REGON: 50001472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi w zakresie napraw ciągników rolniczych znajdujących się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw ciągników rolniczych, znajdujących się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie prace wynikające z umowy wykonywanie będą zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową poszczególnych ciągników, 2) Wykonawca będzie posiadał dostęp do oryginalnych części i zespołów oraz materiałów eksploatacyjnych - w przypadku zastosowania zamienników o takich samych parametrach jak oryginalne, będzie wymagana zgoda Zamawiającego, 3) na wymienione lub użyte do wykonania naprawy części Wykonawca udzieli gwarancji, która będzie zgodna z gwarancją producenta danej części (dotyczy również części zamiennych); do protokołu odbioru Wykonawca dołączy kartę gwarancyjną użytej części – karta będzie wystawiana przez Wykonawcę. 4) Wykonawca każdorazowo po usunięciu awarii (dokonaniu naprawy) przedstawi Zamawiającemu protokół naprawy, w którym zawarte będą szczegółowe informacje o wykonanych czynnościach, użytych częściach / urządzeniach przekazanych Zamawiającemu. Dostawę części i urządzeń do naprawy Wykonawca organizuje we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy. 5) Wykonawca wykona usługi własnymi narzędziami i własną obsadą serwisu, stosując Części zakupione przez siebie oraz części zakupione przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy. 6) Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wyrządzone w obrębie prowadzonych prac do chwili odbioru naprawionych maszyn przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia i Wzór umowy. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okre-ślają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający do-puszcza złożenie Oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeśli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w opisie przedmiotu za-mówienia podano nazwy lub typy materiałów i produktów, to mają one na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, to dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej 30 tys. euro.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość Oferty: a) Oferta, sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, b) Formularz cenowy, stanowiący załącznik do Oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach