Przetargi.pl
USŁUGI W ZAKRESIE KONSERWACJI PUBLICZNYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI W ZAKRESIE KONSERWACJI PUBLICZNYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy usług w zakresie konserwacji publicznych sygnalizacji świetlnych Zamówienie podzielono na dwie części: CZĘŚĆ I - dr. wojewódzka Nr 266 Ciechocinek - Służewo - Radziejów - Sompolno - Konin sygnalizacja świetlna w m. Radziejów, ul. Kościuszki; w km 44+144, wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa CZĘŚĆ II - dr. wojewódzka Nr 251 Kaliska - Damasławek - Żnin - Barcin - Pakość - Inowrocław a) sygnalizacja świetlna w m. Bielawy, w km 54+667 - wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią b) sygnalizacja świetlna w m. Piechcin, w km 58+908 - wzbudzane sygnalizatory świetlne na przejściu dla pieszych, strona lewa i prawa i nad jezdnią Zakres obowiązków Wykonawcy: - zapewnienie właściwego działania sygnalizacji - wymiana żarówek, bezpieczników, przegląd szafki sterowniczej - dbałość o estetykę i dobrą widoczność urządzeń sygnalizacyjnych - mycie szklanych osłon, masztów i wysięgników sygnalizatorów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania kreślone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę .Warunek powyższy dotyczy części 1 oraz 2 2. Działalność gospodarcza - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą, której przedmiot jest tożsamy z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę .Warunek powyższy dotyczy części 1 oraz 2 3. Podatki - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę .Warunek powyższy dotyczy części 1 oraz 2 4. Składki na ubezpieczenie społeczne - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie zalegają ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę .Warunek powyższy dotyczy części 1 oraz 2 5. Doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że wykonywał usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania - minimum 3 zrealizowane umowy. Powyższy warunek winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy zarówno części 1 oraz 2 zamówienia. 6. Ubezpieczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej zamówieniem i szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę .Warunek powyższy dotyczy części 1 oraz 2 Powyższe warunki będą oceniane wg zasady: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia wymagania art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych (Załącznik nr 1 do formularza oferty) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, poza dokumentami wymienionymi w pkcie 1, 2, 3, 4, które to dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 2,3,4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Potwierdzenie doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnej - wykaz usług w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnej wykonywanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przez wykonawcę, a które spełniają wymagania określone w pkcie 10.5. - Załącznik nr 2. - dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione na załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością, 6. Potwierdzenie ubezpieczenia - załączyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej zamówieniem i szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach