Przetargi.pl
Usługi w zakresie konserwacji, legalizacji oraz serwisowania wag kuchennych, magazynowych, osobowych wraz z przynależnymi odważnikami znajdujących się w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-1/WZŻ/2017.

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie konserwacji, legalizacji oraz serwisowania wag kuchennych, magazynowych, osobowych wraz z przynależnymi odważnikami znajdujących się w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-1/WZŻ/2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, legalizacji oraz serwisowania wag kuchennych, magazynowych oraz osobowych wraz z przynależnymi odważnikami znajdujących się w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1)Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław, 2)Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, 3)Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, 4)Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5)Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, 6)Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, 7)Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, 8)Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, 9)Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10)Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 11)Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, 12)Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 13)Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14)Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15)Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław, 2. Usługi będą świadczone w zakresie: 1)obowiązkowej legalizacji a. wag kuchennych, magazynowych, osobowych (wagi lekarskie, niemowlęce, łazienkowe), b. odważników, 2)serwisowania (napraw) a. wag kuchennych, magazynowych, osobowych (wagi lekarskie, niemowlęce, łazienkowe), b. odważników, 3) sporządzenia dokumentacji a. protokołu zdawczo-odbiorczego wagi, b. protokołu potwierdzającego przeprowadzenie przeglądu, konserwacji oraz legalizacji wagi, c. orzeczenia stanu technicznego (jeżeli waga nie będzie nadawała się do dalszej eksploatacji lub jeżeli naprawa będzie ekonomicznie nieopłacalna). 3. Przedmiot zamówienia obejmuję legalizację 28 wag oraz 4 odważników. Wykaz wag i odważników przeznaczonych do legalizacji w 2017 r. oraz harmonogram prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do umowy . 4. Wykaz wszystkich wag, znajdujących się w obiektach Zamawiającego i objętych przedmiotem umowy w zakresie serwisowania zawiera Załącznik nr 5 do umowy. 5. Usługi serwisowania ( napraw) będą realizowane w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego. Zgłoszenie będzie następować w formie zlecenia pisemnego wysłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę w ofercie adres email. 6. Usługa naprawy wagi niepodlegającej w trakcie trwania umowy legalizacji będzie opłacana ryczałtowo na podstawie protokołu z wykonanej usługi, podpisanego przez Wykonawcę oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia. W kwocie ryczałtu zawierać się będzie opłata za wykonanie naprawy, koszt materiałów użytych w trakcie naprawy niezbędnych do jej prawidłowego wykonania oraz koszt wykonania legalizacji po naprawie. Obowiązek wykonania legalizacji po naprawie urządzenia spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej usług objętych przedmiotem zamówienia w obrębie formularza cenowego, odpowiednio do bieżących potrzeb, w ramach całkowitej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nie wykonania ilości planowanych usług, w szczególności gdy urządzenie nie będzie nadawało się do legalizacji i wydane zostanie orzeczenie stanu technicznego. 8. W przypadku niewykonania planowanych legalizacji, w związku z wydaniem orzeczenia stanu technicznego Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia maksymalnej kwoty umowy – przed zakończeniem umowy – o wartość niewykonanych w tym zakresie usług. 9. Zamawiający przewiduje możliwość wyłączenia z użytkowania, w związku z planowanymi pracami remontowymi, co najwyżej 2 obiektów WZŻ - od lipca 2017 r, w trakcie trwania umowy. 10. W przypadkach odpowiednio pkt 8, pkt 9 i pkt 17 Zamawiający skorzysta z zapisów Art. 144 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 j.t. z późniejszymi zmianami), w formie aneksu do umowy. 11. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru urządzenia z obiektu Zamawiającego. 12. Wykonawca na wniosek Zamawiającego ma obowiązek na czas legalizacji lub serwisowania (naprawy) wagi zabezpieczyć żłobek w urządzenie zastępcze. Za udostępnienie urządzenia zastępczego Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. 13. Usługa legalizacji wag obejmować będzie: 1)Przegląd wagi – zawierający: dojazd do żłobka, identyfikacja wagi na podstawie numeru fabrycznego lub inwentarzowego, oględziny wagi, czyli sprawdzenie czy nie jest uszkodzona, czy istnieją wymagane oznaczenia i znaki, sprawdzenie charakterystyk metrologicznych z wymaganiami metrologicznymi, ocena czy waga nadaje się do legalizacji; 2)Konserwacje wagi – w tym: transport wagi do warsztatu Wykonawcy, przygotowanie wagi do legalizacji, czyli sprawdzenie poprawności działania oraz dokładności wskazań wagi, kalibracja wagi elektronicznej lub regulacja mechanizmów wagi mechanicznej, wymiana drobnych materiałów eksploatacyjnych np. śrub, czyszczenie wagi; 3)Legalizacje wagi – w tym transport wagi do obwodowego urzędu miar, nadzorowanie legalizacji, transport zalegalizowanej wagi do żłobka, protokolarne przekazanie wagi z plombą legalizacyjną. 14. Usługa legalizacji odważników obejmować będzie: 1)Przegląd odważników – w tym: dojazd do żłobka oraz oględziny odważników, ocena czy nadają się do legalizacji; 2)Konserwacje odważników – w tym: transport odważników do warsztatu, czyszczenie odważników oraz przygotowanie do legalizacji; 3)Legalizacje odważników – w tym: transport odważników do obwodowego urzędu miar, nadzorowanie legalizacji, transport zalegalizowanych odważników do żłobka, protokolarne przekazanie odważników z oznaczona datą legalizacji. 15. Serwisowanie obejmować będzie: przeglądy, konserwacje, naprawy, koszt części zamiennych, dojazd, sporządzenie dokumentacji lub wydanie orzeczenia stanu technicznego oraz legalizację wagi po naprawie w przypadku, gdy przepisy powszechnie obowiązujące tak stanowią. 16. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia będzie sporządzanie następującej dokumentacji: 1)Protokołu zdawczo-odbiorczego zawierającego listę wag oraz odważników, które Wykonawca pobrał, a następnie zwrócił do żłobka wraz z datami wykonania poszczególnych czynności oraz podpisami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, 2)Protokołu potwierdzającego przeprowadzenie legalizacji wag oraz odważników lub napraw zawierający listę wag (z numerami fabrycznymi) oraz odważników, które zostały poddane legalizacji lub naprawie, wraz z datami wykonania poszczególnych czynności, jak również datę, do której legalizacja jest ważna, 3)Oświadczenia Wykonawcy o dokonaniu legalizacji. 17. W przypadku, gdy w trakcie przeprowadzania legalizacji lub serwisowania (naprawy) okaże się, iż waga lub odważnik nie będą nadawały się do legalizacji lub naprawy (np. urządzenie nie spełniające wymogów metrologicznych, urządzenie uszkodzone i nie nadające się do naprawy lub naprawa urządzenia oceniona jako ekonomicznie nieopłacalna), Wykonawca wydaje orzeczenie stanu technicznego uwzględniające koszty konserwacji. Zamawiający ustala maksymalną wartość wynagrodzenia za wydanie orzeczenia stanu technicznego jako 50% kwoty ryczałtowej przypadającej na wykonanie legalizacji urządzenia. 18. Ilość usług zlecanych w zakresie serwisowania wag wynikać będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. 19. Serwisowanie ( naprawy) będą wykonywane na podstawie zgłoszeń telefonicznych potwierdzonych faksem lub wysłanych drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę w ofercie adres e-mail. 20. Wykonawca będzie odbierał uszkodzone wagi oraz wagi lub odważniki podlegające legalizacji osobiście z obiektów Zamawiającego. Odbiór i zwrot urządzeń będzie następował w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do godz. 16.00. 21. Wykonawca uzgadniać będzie datę wykonania usługi z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem. Dane kontaktowe zawiera załącznik nr 3 do umowy . 22. W przypadku zmiany osób upoważnionych przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia na etapie trwania umowy zostanie wysłane do Wykonawcy pisemne powiadomienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail. W przypadku zmiany wykazu osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia nie będzie wymagana forma aneksowania do umowy. 23. Wykonawca będzie miał obowiązek dołączyć do faktury protokoły z wykonanych czynności: legalizacji, serwisowania lub wydania orzeczenia technicznego z podanym adresem żłobka, którego dotyczyła usługa oraz z wyszczególnioną liczbą wag i odważników, które poddano legalizacji lub serwisowaniu albo orzeczenie techniczne, w przypadku, o którym mowa w pkt 17. 24. Wykonawca udzieli minimum 12-miesięcznej gwarancji na usługi objęte przedmiotem zamówienia. Gwarancja na części zamienne winna być zgodna minimum z gwarancją producenta. 25. Wykonawca, jeśli uzna to za niezbędne może dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie zostanie wykonana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 26. Zapłata będzie następować przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami. 27. Postanowienia umowy na usługę legalizacji oraz serwisowania (naprawy) wag kuchennych, magazynowych, osobowych (wagi lekarskie, niemowlęce, łazienkowe) wraz z przynależnymi odważnikami muszą uwzględniać zapisy zawarte w przepisach: 1)Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz.U.2016.884 j.t. z dnia 2016.06.21), 2)Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U.2016.655 j.t. z dnia 2016.05.13 z późn. zm.), 3)Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla wag nieautomatycznych (Dz.U.2016.802 z dnia 2016.06.07), 4)Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz.U.2014.1066 t.j. z dnia 2014.08.08), 5)Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz.U.2008.5.29 z dnia 2008.01.14), 6)Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wagi nieautomatyczne oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U.2008.26.152 z dnia 2008.02.18). 7)Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 16 maja 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać odważniki, oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U.2007.101.678 z dnia 2007.06.06). 28. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 29. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się: - w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; - w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 31. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę , osób – minimum 1 osobę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Przegląd wraz z konserwacją wag i odważników, 2)Wykonywanie usług serwisowania wag i odważników, 3)Dostarczenie do Żłobka urządzeń po wykonaniu napraw oraz legalizacji. 32. Wykonawca zobowiązuje się aby pracownicy wykonujący czynności opisane w punkcie 31 1), 2),3) byli zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r, poz. 1502 z późn. zm.). 33. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wskazane w punkcie 31 1),2),3) na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni. 34. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem 33 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 35. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób przez cały okres realizacji zamówienia tj. wezwanie wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w pozycji 31 1),2),3). 36. Powyższy wymóg dotyczy również ewentualnych podwykonawców. 37. Zamawiający dopuszcza aby osoba fizyczna , która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą osobiście wykonywała czynności z związane z realizacją umowy. W takim przypadku do realizacji umowy, Wykonawca nie będzie zobowiązany do zatrudnienia pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50430000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach