Przetargi.pl
Usługi w zakresie konserwacji i napraw central telefonicznych wraz z siecią i urządzeniami końcowymi (aparaty telefoniczne, faksy) obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-7 /WZŻ/2015

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl/www.bip.wzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie konserwacji i napraw central telefonicznych wraz z siecią i urządzeniami końcowymi (aparaty telefoniczne, faksy) obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-7 /WZŻ/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia-usługa; 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji i naprawy central telefonicznych wraz z siecią i urządzeniami końcowymi (aparaty telefoniczne, faksy) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w n/w obiektach Zamawiającego. 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska27, Wrocław, 4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 8) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 9) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10) Żłobek nr 10- ul. Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 16) Budynek Administracji - ul. Fabryczna 15, Wrocław 4.Wykaz urządzeń Lp Nazwa / adres Centrala telefoniczna Urządzenia końcowe (aparaty telefoniczne, faksy) 1 Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20 brak BARTEK - 1 szt. z 1992r ATLANTEL nf 840/98 - 1 szt. z 2000r PANASONIC KX-TG7100PD, bezprzewodowy - 1szt. z 2007r 2 Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław brak IRYS - 1 szt. z 2001r SIEMENS GIGASET AL280 (28H), bezprzewodowy - 1szt. z 2009r 3 Żłobek nr 3 ul. Białowieska 37 brak SIEMENS GIGASET AL280 (28H), bezprzewodowy - 1szt. z 2010r 4 Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25 brak SIEMENS GIGASET C590, bezprzewodowy - 2szt. z 2012r 5 Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5 brak CYFRAL C-920 - 1 szt. z 1998r CYFRAL C-988 - 1 szt. z 1998r PANASONIC KX-FP121PD - 1 szt. z 2008r 6 Żłobek nr 6 ul. Krowia 1 brak PANASONIC KX-TG1100PD, bezprzewodowy - 1 szt. z 2007r PANASONIC KX-TG7301PD, bezprzewodowy - 1 szt. z 2007r 7 Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław SILCAN PMS08 2005r PANASONIC KX-TCD400PD 8, bezprzewodowy - 1 szt. z 2004r PANASONIC KX-TS2300 PDW - 1 szt. z 2004r PANASONIC KX-TS500 PD - 3 szt. z 2005r PANASONIC KX-FP207PD - 1 szt. z 2008r 8 Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 Proxima (na gwarancji) PANASONIC - 1 szt. z 1998r PANASONIC KX-TG2512 - 1 szt. 9 Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d brak ATLANTEL 4505 - 1 szt. z 2002r PANASONIC KX-TG7200PD, bezprzewodowy - 2 szt. z 2008r 10 Żłobek nr 10 ul. Brodatego 17 brak PHILIPS CD170 DUO, bezprzewodowy - 1 szt. z 14.01.2011r PANASONIC KX-MB773PD - 1 szt. z 2009r GIGASET A-120 Duo - 1 szt. z 2013r 11 Żłobek nr 11 ul. Hubska 39 brak PANASONIC KX-TC146, bezprzewodowy - 1 szt. z 2002r PANASONIC KX-TG11OPDS, bezprzewodowy - 1 szt. z 2006r PANASONIC NOKX-FP363PD z sekretarką z 2006r 12 Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a brak NORTEN 1030 - 1 szt. z 2002r MAXCOM KXT-100A - 1 szt. z 2009r 13 Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 brak PANASONIC KX-TG8072PD - 1 szt. z 2008r PANASONIC KX-FT 938 PD - z 2008r 14 Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c Panasonic KX-TDA30 2010r PANASONIC KX-TG411PDB, bezprzewodowy - 1 szt. z 2009r PANASONIC KX-TG411PDJ, bezprzewodowy - 2 szt. z 2009r PANASONIC KX-TG411PDT, bezprzewodowy - 1 szt. z 2009r PANASONIC KX-TG411PDS, bezprzewodowy - 6 szt. z 2009r PANASONIC KX-FT938 PD - 1 szt. z 2009r GIGASET A-120 Duo - 1 szt. z 2013r 15 Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 SILCAN CCT-1668.L 2010r PANASONIC KX-TG6511PDB, bezprzewodowy - 13 szt. z 2010r PANASONIC KX-FT988 - 1 szt. z 2010r GIGASET A-120 Duo - 1 szt. z 2013r Instalacja bramofonowa jest zintegrowana z centralą i podlega również pod umowę 16 Budynek administracji ul. Fabryczna 15 SILCAN CCT-1668.EU 2011r SIEMENS C590 GIGASET - 10 szt. z 2010r PANASONIC KX-TG7301PD - 1 szt. z 2011r PANASONIC KX-TG6511PDB - 1 szt. z 2011r PANASONIC KX-TCD440PDT - 1 szt. z 2011r PANASONIC KX-TG2511 - 7szt. z 2011r PANASONIC KX-TG2512 - 3 szt. z 2011r SLICAN CTS-102CL - 2szt. z 2011 i 2013r. 5.Wykaz typowych usterek w roku 2014r. Ilość wystąpień 1) Wymiana uszkodzonego aparatu Panasonic i przeprowadzenie konfiguracji na centralce w Żłobku nr 15-ilośćwystapień 2; 2 2) Lokalizacja i usunięcie awarii powodującej nieprawidłowe działanie faxu w Żłobku nr 15- 1 wystąpienie; 1 3) Usunięcie usterki elektrozaczepu w Żłobku nr 151 wystąpienie - 1 wystąpienie; 1 4) Awaryjna naprawa centrali telefonicznej w Żłobku nr 151 wystąpienie- 1 wystąpienie; 1 5) Naprawa okablowania telefonicznego oraz ukrycie ich w korytach oraz przeniesienie gniazdek telefonicznych inne miejsca w Żłobku nr 6- 1 wystąpienie; 1 6) Wymiana uszkodzonego aparatu Panasonic w Żłobku nr 11- 1 wystąpienie; 1 7) Wymiana uszkodzonego aparatu Panasonic w Żłobku nr 9- 1 wystąpienie; 1 8) Usunięcie awarii zasilania urządzeń telekomunikacyjnych w Żłobku nr 2- 1 wystąpienie; 1 9) Usunięcie awarii terminali ISDN w Żłobku nr 15- 1 wystąpienie; 1 10) Aktualizacja oprogramowania w centralach zlokalizowanych w Żłobku nr 15 oraz Administracji ul. Fabryczna- 1 wystąpienie; 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80,00 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas na usunięcie zgłoszonej awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl/ www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach