Przetargi.pl
Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6415402 , fax. 25 6415115
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9 9
    08-140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 25 6415402, fax. 25 6415115
    REGON: 71158245700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych z podziałem na 3 (trzy) części, odpowiednio: 1.1. Część 1 zamówienia - Obwód nr 1 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Mordach, ul. Kilińskiego 16, Mordy oraz do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, z następujących miejscowości: Płosodrza - 6, Wólka Biernaty - 9, Suchodołek -2, Rogóziec - 3, Wojnów - 13, Stara Wieś - 10, Głuchów - 19, Ptaszki - 5, Sosenki-Jajki - 5, Wólka Soseńska - 10. Łączna liczba uczniów - 82. 1.2. Część 2 zamówienia - Obwód nr 2 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Mordach, ul. Kilińskiego 16, Mordy oraz do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, z następujących miejscowości: Czepielin - 24, Czepielin Kolonia - 5, Ogrodniki - 19, Czołomyje - 10, Doliwo - 3. Łączna liczba uczniów - 61. 1.3. Część 3 zamówienia - Obwód nr 3 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Zespołu Szkół w Radzikowie Wielkim, ul. Szkolna 5, Radzików Wielki, z następujących miejscowości: Leśniczówka - 3, Krzymosze - 28, Wielgorz - 9, Wielgorz Kolonia - 2, Radzików Stopki - 13, Radzików Kornica - 8, Radzików Wielki kolonia - 6, Pióry Wielkie - 11, Ostoje - 3. Łączna liczba uczniów - 83. 2. Wskazane liczby uczniów są liczbami wg stanu na dzień podpisania umowy. Ilość kupowanych biletów miesięcznych każdorazowo może zostać zmieniona przez Zamawiającego zgodnie z bieżącymi potrzebami edukacyjnymi poszczególnych szkół. 3. Szczegółowe harmonogramy jazdy (trasy) zostaną dokładnie ustalone z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 4. Szczegółowe warunki umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016r. do dnia 30.06.2017r. włącznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 1.1 na Część 1 przedmiotu zamówienia - 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); 1.2 na Część 2 przedmiotu zamówienia - 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); 1.3 na Część 3 przedmiotu zamówienia - 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc). 2. Wykonawca może wnieść wadium dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 75 8038 0007 0042 2756 2000 0050 w B.S. Łosice O/Mordy, z adnotacją: Wadium- IN.271.17.2016 na Część .... (wymienić numer części, na którą wnoszone jest wadium). 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy, załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; w przypadku wnoszenia przez konsorcjum, winien wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty z ofertą. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach