Przetargi.pl
Usługi w zakresie codzinnego przygotowania i dostawy posiłków ( catering) dla pacjentów szpitala

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    Szpitalna 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie codzinnego przygotowania i dostawy posiłków ( catering) dla pacjentów szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na codziennym przygotowaniu oraz dostarczaniu do wskazanego miejsca odbioru w siedzibie Zamawiającego, posiłków stanowiących całodzienne wyżywienie dla hospitalizowanych pacjentów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego w zakresie sposobu realizacji usług zawierają: Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załącznik nr 6 - Projekt umowy . Integralną część opisu stanowią ewentualne zmiany treści SIWZ, będące np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 3.Kody i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1 4.Zapotrzebowanie ilościowe na świadczenie usług przez okres 12 miesięcy określone zostało szczegółowo w Załączniku do SIWZ – Formularzu cenowym i będzie ono podstawą do wyliczenia wartości oferty. 5.Zamawiający informuje, że zapotrzebowanie na usługi określone w niniejszej SIWZ jest szacunkowe, rzeczywista ilość zamówionych posiłków będzie uzależniona od aktualnej liczby hospitalizowanych pacjentów. W przypadku rozwiązania umowy po okresie na jaki została zawarta, z jednoczesnym brakiem zrealizowania szacunkowej ilości usług, Zamawiający nie zostanie obciążony związanymi z tym kosztami lub roszczeniami Wykonawcy. 6. Oferta musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ wraz załącznikami i spełniać wszystkie zawarte w nich wymagania Zamawiającego. Wszelkie niejasności dotyczące zapisów treści SIWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w rozdziale XI. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów istotnych postanowień umowy, po terminie otwarcia ofert. 7. Zamawiający przewiduje określenie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 8.Zamawiający wymaga, aby następujące osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: szef kuchni, kucharz , pomoc kucharza ( zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik do SIWZ (Projekt umowy). 9.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom jedynie w zakresie: transportu posiłków i produktów spożywczych. W związku z tym Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55322000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach