Przetargi.pl
Usługi utrzymania zieleni, gospodarki leśnej i zadrzewieniowej dla potrzeb Gminy Szprotawa na lata 2017-2018

Gmina Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683760580 , fax. 683762220
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
    Rynek 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 683760580, fax. 683762220
    REGON: 970770445
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania zieleni, gospodarki leśnej i zadrzewieniowej dla potrzeb Gminy Szprotawa na lata 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi utrzymania zieleni, gospodarki leśnej i zadrzewieniowej dla potrzeb Gminy Szprotawa na lata 2017-2018 w tym: 1. Pielęgnacja trawników, czterokrotne koszenie w ciągu roku ( do 31.05, 30.06, 31.07, i 30.09 ) kosiarkami spalinowymi ,grabienie i wywóz trawy na obszarze ok. 70 000 m². 2. Zakup kwiatów rabatowych w terminie do 15 czerwca: - gat. szałwia – 12.000 szt. - gat. gazania – 600 szt. - gat. dalia – 800 szt. - gat. starzec – 800 szt. - gat. aksamitka – 3.000 szt. - gat. petunia – 300 szt. - gat. pelargonia rabatowa – 4.500 szt. - gat. pelargonia wisząca – 5.200 szt. Ilości i gatunki mogą w niewielkim zakresie ulec zmianie. 3. Wysadzanie kwiatów na istniejących rabatach na obszarze ok 950 m2 w terminie do 15 czerwca. 4. Pielęgnacja rabat kwiatowych ( przygotowanie podłoża poprzez przekopanie, pielenie, nawożenie i podlewanie ) na obszarze ok 950 m2 ( według norm ). 5. Wykaszanie, zgrabianie i wywożenie chwastów przy chodnikach, alejkach wzdłuż ulic: Ogrodowej, Basztowej, Bronka Kozaka, Henrykowskiej, Sobieskiego oraz na obszarze ok. 22 000 m² czterokrotne koszenie w ciągu roku ( do 31.05, 30.06, 31.07, i 30.09 ). 6. Pielęgnacja i przecinanie żywopłotów na zieleńcach i w parkach miejskich przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Bronka Kozaka, Kościuszki, Sobieskiego, Niepodległości, Konopnickiej, Świerczewskiego, Głogowskiej, Kolejowej, Młynarskiej, Rynek na długości ok. 1700 mb trzykrotne w ciągu roku ( do 31.05, 15.07, i 30.09 ). 7. Zamiatanie alejek w parku przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki i schodów w parku przy ul. Głogowskiej i wywóz zmiotek na obszarze ok 4 000 m2 codziennie. 8. Odśnieżanie i posypywanie piaskiem z solą alejek w parku przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki i schodów w parku przy ul. Głogowskiej na obszarze ok 4 000 m2 w okresie zimowym codziennie przy każdym opadzie śniegu. 9. Naprawa ławek w razie zaistnienia potrzeby ustawionych w parkach, zieleńcach i lasach komunalnych oraz wykonanie nowych ławek z powierzonego materiału na zlecenie Zamawiającego. 10. Opróżnianie koszy parkowych przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki, 3 Maja, Niepodległości i przy dwóch głównych alejach na terenie lasu komunalnego przy ul. Parkowej ( 50 szt. o poj. 30 l ) 2x w tygodniu. 11. Wygrabianie i wywóz liści w parkach przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki, 3 Maja i na zieleńcach przy ul. Sobieskiego, Niepodległości, Konopnickiej, Głogowskiej na powierzchni ok. 90 000 m² cztery razy w roku. 12. Wyzbieranie i wywiezienie pojedynczych śmieci na terenie parków przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki, 3 Maja, na zieleńcach przy ul. Sobieskiego, Niepodległości, Konopnickiej, Głogowskiej i przy alejach na terenie lasu komunalnego przy ul. Parkowej w Szprotawie na obszarze ok. 60 000 m² codziennie. 13. Wykonanie prac na terenach zielonych, na terenach zadrzewionych i w lesie komunalnym polegających na: pielęgnacji drzew, wycince drzew, usuwaniu wywrotów, wiatrołomów, cięciach sanitarnych i trzebieży. 14. Pocięcie drewna opałowego na odcinki o długości 30 cm, załadunek, rozładunek i transport drewna dla osób, które otrzymały przydział drewna - na odległość 2 km 15. Transport drewna opałowego dla osób, które otrzymały przydział drewna – stawka za każdy kolejny kilometr. 16. Inne prace na terenie parków, zieleńców, lasu komunalnego zlecone przez Zamawiającego. 17.Wykonawca ma obowiązek złożyć do Burmistrza Szprotawy deklarację na odbiór odpadów powstałych w związku z wykonywaniem prac. 18.Zleceniobiorca będzie wykonywał wszystkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu zieleni tj.: koszenie trawy, grabienie trawników, grabienie liści, zamiatanie alejek, obcinanie żywopłotów, opróżnianie koszy parkowych, wysadzanie kwiatów, pielęgnacja rabat, wykaszanie chwastów, wyzbieranie śmieci w okresie zimowym prace tj.: odśnieżanie i posypywanie alejek i schodów na terenie parków, zgodnie z umową w celu utrzymania zieleni czystości i porządku na terenach objętych umową. Prace wymagające uzyskania zezwolenia np.: usunięcie drzew oraz prace wynikające z potrzeb Zleceniodawcy np.: obcięcie gałęzi lub uformowanie korony drzewa będą zlecane Wykonawcy na podstawie pisemnych zleceń podpisanych przez obie strony, zawierających rodzaj oraz szacunkową ilość prac do wykonania oraz termin realizacji. Prace wymagające pilnej interwencji będą zlecane telefonicznie oraz mailowo z zaznaczeniem ,że wymagana jest pilna interwencja oraz potwierdzone pisemnym zleceniem od Zamawiającego (czas reakcji 1 godz.- czas od momentu otrzymania zlecenia telefonicznego i e-mailowego do chwili rozpoczęcia wykonywania zlecenia). 19.Wymogi dotyczące zatrudnienia pracowników do wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca w momencie podpisania umowy zatrudniał do realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 3 osoby na podstawie umowy o pracę, w tym jedną osobę posiadającą prawo jazdy kategorii T, jedna osobę z uprawnieniami do obsługi pilarki spalinowej na wysięgniku samochodowym oraz jedną osobę z uprawnieniami do obsługi kosy spalinowej 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci rozwiązania umowy z wykonawcą. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach