Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-145 Pilchowice, Dworcowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
- Data zamieszczenia: 2019-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Dworcowa 31
44-145 Pilchowice, woj. śląskie
tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
REGON: 27621529300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w następujących obiektach Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach: a) budynek główny Szpitala (A) b) budynek administracyjny (D) c) budynek z pomieszczeniem „post morte” (F) d) budynek z pomieszczeniami gospodarczymi (E) 1.2 Wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie oraz transport wewnętrzny - pod nadzorem lub na zlecenie personelu medycznego Zamawiającego, 1.3 Dostawy środków czystości, środków dezynfekujących i dezynfekująco myjących. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ), a także zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Wykonawca realizował będzie przedmiot zamówienia przy udziale osób posiadających aktualne orzeczenia lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych, zabezpieczonych w szczepienia ochronne przeciw WZW typu B jako zalecane oraz przy użyciu własnych urządzeń, materiałów i środków chemicznych posiadających właściwe atesty. 4. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zabezpieczy niezbędną ilość osób, zapewniając właściwą organizację pracy, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zmianami), osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia. Ustalenie wymiaru czasu pracy i pozostałych warunków poszczególnych umów o pracę leży po stronie Wykonawcy. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę, określające: sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone zostały we wzorze umowy - załączniku nr 10 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzą czynności w zakresie prac pomocniczych przy pacjencie oraz transport wewnętrzny (wykonywane pod nadzorem lub na zlecenie personelu medycznego Zamawiającego), takie jak: a) transport odpadów z brudowników i pozostałych pomieszczeń do wyznaczonych miejsc składowania, b) odbiór kaczek i basenów od pacjenta oraz ich mycie i dezynfekcja w myjkach dezynfektorach znajdujących się na Oddziałach. c) przygotowywanie roztworów do dezynfekcji basenów i kaczek w brudownikach (w porozumieniu z pielęgniarką oddziału) - tylko w sytuacjach awaryjnych, d) zdjęcie brudnej pościeli, mycie i dezynfekcja łóżek oraz transport brudnej bielizny szpitalnej do pomieszczenia Magazynu Brudnej Bielizny. e) transport posiłków do oddziałów i pomoc personelowi pielęgniarskiemu w wydawaniu posiłków pacjentom na oddziałach, zbieranie naczyń oraz ich mycie i dezynfekcja, transport odpadów pokonsumpcyjnych do wyznaczonego pomieszczenia, zmywanie i wyparzanie naczyń, odgrzewanie i podawanie posiłków pacjentom przebywającym na badaniach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp 1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem kalkulacyjno - cenowym. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji powierzchni w obiektach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., transportu wewnątrz (...)
Dodano: 2024-07-18 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2024-07-03 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji powierzchni w obiektach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., transportu wewnątrz(...)
Dodano: 2024-05-28 - Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych
Dodano: 2024-01-04 - Świadczenie usługi w postaci utrzymania czystości w Ośrodku Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w 2023/2024 roku
Dodano: 2023-12-31 - KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM PRZY ULICY: SĄDOWEJ 3, 26 MARCA 44, KS. W. KUBSZA 28C, WOJSKA POLSKIEGO 16/1 ORAZ ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
Dodano: 2023-12-12 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2023-09-05 - Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i odkażania, w tym wykonywanie usług pomocniczych na terenie PZZOZ w dwóch lokalizacjach w Czeladzi i Będzinie.
Dodano: 2022-10-07 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2021-03-03 - usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych, kontenera socjalnego oraz mycia autobusów
Dodano: 2021-01-29