Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości, urządzeń sanitarnych oraz utrzymania zimowego ulic i placów miasta Włodawa w 2021 roku oraz świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania zieleni w mieście Włodawa w 2021 roku.

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości, urządzeń sanitarnych oraz utrzymania zimowego ulic i placów miasta Włodawa w 2021 roku oraz świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania zieleni w mieście Włodawa w 2021 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla części I: 1. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług na terenach położonych we Włodawie i należących do Gminy Miejskiej Włodawa w zakresie: 1) bieżącego oczyszczania mostu, ulic, chodników, parkingów (łącznie z parkingiem przy budynku Urzędu Miejskiego), ścieżek rowerowych oraz targowic miejskich (przy ul. Lubelskiej i ul. A. Sanguszki) . 2) opróżniania koszy na śmieci ustawionych na ulicach, placach i skwerach miasta w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu oraz ich bieżące naprawy, mycie i dezynfekcja oraz zakup nowych w celu uzupełnienia ustawionych lub wymiany uszkodzonych i wyeksploatowanych, 3) wywóz zebranych nieczystości na Składowisko Odpadów we Włodawie, 4) dbanie o estetykę miejsc publicznych. 2. W ramach czynności określonych w ust. 1, Zleceniobiorca zobowiązuje się do starannego wykonywania przedmiotu umowy w tym: 1) usuwanie zarastającej roślinności z chodników, 2) sprzątanie piasku, który zalega przy krawężnikach, 3) likwidowanie odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, 4) bieżące zamiatanie ulic, chodników i placów oraz usuwanie odpadów gromadzonych przy obrzeżach jezdni i chodników, 5) dekorowanie miejsc publicznych z okazji świąt i imprez okolicznościowych. 3. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług na terenach położonych we Włodawie i należących do Gminy Miejskiej Włodawa w zakresie zimowego utrzymania ulic, chodników i parkingów polegającego na: 1) odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem ulic, chodników i parkingów w ruchu ciągłym zależnie od opadów śniegu i zgodnie z uzgodnionym harmonogramem kolejności wykonywania tych prac. 2) usuwaniu gołoledzi na chodnikach, 3) usuwaniu z obrzeży jezdni i chodników nadmiaru śniegu i błota, 4) zakupie, transporcie i składowaniu piasku we własnym zakresie, 5) utrzymywaniu całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, 6) zapewnieniu przejezdności dróg, w przypadku opadów śnieżnych w nocy, do godziny 6.00, 7) usunięciu z ulic piasku pozostałego po zakończeniu sezonu zimowego. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się utrzymywać prawidłowy stan sanitarno – porządkowy Gminy Miejskiej Włodawa w zakresie wymienionym ust. 1 , 2 i 3 oraz wykonywać czynności związane ze zbieraniem i transportem zwłok bezdomnych zwierząt na terenie administracyjnym Gminy Miejskiej Włodawa oraz współpracę z przedsiębiorcami prowadzącymi działania związane z unieszkodliwianiem tych zwłok. 5. Zleceniobiorca zobowiązuje się do utrzymania czystości i porządku w czasie i po imprezach sportowo – kulturalnych na otwartym terenie, organizowanych przez Gminę Miejską Włodawa i jednostki jej podległe. 6. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy. 7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mienia, podczas wykonywania prac określonych w ust. 1, 2 i 3, koszty naprawy ponosi Zleceniobiorca. 8. Zleceniobiorca zobowiązuje się przestrzegać bieżących instrukcji i wskazówek Zleceniodawcy. 9. W przypadku zaistnienia zdarzeń losowych mających związek m.in. z aktami wandalizmu, Zleceniobiorca zobowiązuje się do niezwłocznego wykonania prac wymienionych w ust. 1, 2 i 3, po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego lecz nie później niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia. 10. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli świadczonych usług w celu sprawdzenia jakości wykonywania przedmiotu umowy, w terminach jeden raz w miesiącu z udziałem przedstawiciela Zleceniobiorcy, oraz wyrywkowo w terminach niezapowiedzianych. 11. W przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania prac Zleceniodawca wyznaczy Zleceniobiorcy termin na ich usunięcie. 12. Z przeprowadzonych kontroli i stwierdzenia nieprawidłowości, zostanie sporządzony pisemny protokół podpisany przez obie strony. 13. W przypadku nie usunięcia uchybień w wyznaczonym terminie Zleceniodawca potrąci Zleceniobiorcy za każdy dzień zwłoki 3 % wartości raty miesięcznej za dany miesiąc. Dla części 2: 1. Wykonania zadania własnego gminy o charakterze użyteczności publicznej w sprawach utrzymania zieleni miejskiej i regulacji zadrzewień w mieście Włodawa. 2. Świadczenia usług na terenach położonych we Włodawie i należących do Gminy Miejskiej Włodawa w zakresie: a) bieżącego utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej, w tym: koszenie trawników, odchwaszczanie, podlewanie roślin, przycinanie i formowanie żywopłotów, usuwanie gałęzi obumarłych lub nadłamanych, usuwanie odrostów wokół pni drzew, kształtowanie korony drzew, utrzymywanie uformowanego kształtu korony drzew, wygrabianie opadłych liści, uprzątanie przekwitłych kwiatostanów; b)prace w obrębie korony drzewa nie mogą prowadzić do usunięcia gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, chyba że mają na celu: 1. usunięcie gałęzi obumarłych lub nadłamanych, 2. utrzymywanie uformowanego kształtu korony drzewa, 3. wykonanie specjalistycznego zabiegu w celu przywrócenia statyki drzewa – na podstawie dokumentacji, w tym dokumentacji fotograficznej, wskazującej na konieczność przeprowadzenia takiego zabiegu. c) bieżącego usuwaniu odpadów powstałych przy wykonywaniu prac zawartych w pkt 1. d) dokonywanie niezbędnej wycinki drzew i krzewów z terenów Gminy Miejskiej Włodawa wraz z zabraniem drewna w ramach rozliczenia umowy; e) wykonywania nasadzeń drzew, krzewów, kwiatów i zakładanie trawników w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę; f) bieżącej naprawy i utrzymania ławek parkowych w należytym stanie technicznym, oraz dodatkowe ustawianie nowych w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę; g) zabezpieczania roślin na czas zimy zgodnie z zasadami ogrodnictwa. Zobowiązuje się do: 1) zabezpieczania młodych drzew palikami w ilości min. 2 sztuki oraz taśmą; 2) bieżącego uzupełniania palików do drzewek, krzewów i roślin pnących; 3) zabezpieczania mienia znajdującego się na terenie prowadzonych prac w tym pni młodych drzew w czasie koszenia trawy; Ponadto zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu prowadzonych prac wymienionych w ust. 1 i 2; 3. Wykonawca zobowiązuje się po uzgodnieniu z Wydziałem Mienia i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego, do nasadzenia drzew i krzewów zakupionych przez Urząd Miejski we Włodawie. Zapewnia transport zakupionych drzew. Miejsce nasadzeń drzew i krzewów, następuje w terminie i miejscu uzgodnionym z Urzędem Miejskim we Włodawie. 4. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać prawidłowy stan zieleni miejskiej i terenów zielonych w Gminie Miejskiej Włodawa w zakresie wymienionym w pkt 2. Przed przystąpieniem do prac polegających na przecince drzew i krzewów należy powiadomić pracownika Wydziału Mienia i Gospodarki Komunalnej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy. W przypadku działań Wykonawcy, w wyniku których nastąpiły uszkodzenia na terenach zielonych powodujące zniszczenie zieleni lub zmniejszenie jej wartości przyrodniczej i estetycznej, takie jak: uszkodzenia drzew, krzewów, bylin i roślin jednorocznych, uschnięcia, nadmierne cięcia itp. wykonawca jest zobowiązany do usunięcia uszkodzeń w sposób i w terminie wskazanym przez zamawiającego na własny koszt. 5.W przypadku niewywiązania się z obowiązków określonych w pkt 2 przez wykonawcę, zamawiający zleci usunięcie szkód we własnym zakresie na koszt Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usług. 6. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać bieżących instrukcji i wskazówek zamawiającego. W przypadku zaistnienia zdarzeń losowych mających związek m.in. z aktami wandalizmu, wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wykonania prac wymienionych w pkt 2 po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego lecz nie później niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania, wyrywkowo w terminach niezapowiedzianych, kontroli świadczonych usług w celu sprawdzenia jakości wykonywania przedmiotu umowy. Kontrole wymienione w ust. 6 prowadzone będą z udziałem przedstawiciela wykonawcy. Z przeprowadzonej kontroli i stwierdzeniu nieprawidłowości zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony, w którym wskazane będą uchybienia wykonywanej umowy oraz termin ich usunięcia. 8. W przypadku nieusunięcia uchybień w wyznaczonym terminie zamawiający potrąci wykonawcy za każdy dzień zwłoki 3 % wartości raty miesięcznej za dany miesiąc. 9. W przypadku uchylania się przez wykonawcę z wykonywania przedmiotu umowy, zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym. 10. Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy rozwiązywane będą w drodze postępowania ugodowego, prowadzonego przez wskazanych przez strony przedstawicieli. W przypadku niezałatwienia sporu na drodze ugodowej, strony poddadzą się rozstrzygnięciu przez właściwy sąd. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach