Przetargi.pl
Usługi usuwania złomów do wycinki, drzew do pielęgnacji i frezowania pni przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola po przejściu nawałnicy w nocy z 11 na 12 sierpnia 2017r. z podziałem na 2 części

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi usuwania złomów do wycinki, drzew do pielęgnacji i frezowania pni przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola po przejściu nawałnicy w nocy z 11 na 12 sierpnia 2017r. z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje następujące usługi: - wycinkę złomów drzew przydrożnych z wywozem dłużycy i gałęzi poza pas drogowy, - wykaz złomów drzew (zaznaczone nr.), zgodnie z zał. nr – 11a, 11b i 12b - frezowanie pni zlokalizowanych w koronie drogi na głęb. 20 cm poniżej istniejącego poziomu nawierzchni drogi, - wykaz do prześwietlenia koron drzew (zaznaczone kropką), zgodnie z zał. nr – 13a i 13b - wykaz miejsc do usunięcia (uporządkowania) gałęzi, zgodnie z zał. nr – 14a i 14b - wykaz pni do frezowania, zgodnie z zał. nr –15b - zasypanie i zagęszczenie dołów po frezowanych pniach zgodnie z SST, - wywóz dłużyc i gałęzi poza pas drogowy, - oczyszczenie terenu po wycince złomów drzew i frezowaniu pni, - zakup pozyskanego drewna przez Wykonawcę od Zamawiającego w cenie określonej z szacowania drewna dokonanego przez brakarza, - oznakowanie terenu wycinki zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. 2. Zakres zamówienia dla części nr 1 droga wojewódzka nr 241, 243, 246 i 247 - planowana ilość złomów drzew do wycinki z frezowaniem pni: 199 szt. - planowana ilość prześwietlenia koron drzew: 581 szt. - planowana ilość do usunięcia (uporządkowania) gałęzi: 5.800 mb. Zakres zamówienia dla części nr 2 droga wojewódzka nr 237, 240 i 241 - planowana ilość złomów drzew do wycinki z frezowaniem pni: 103 szt. - planowana ilość złomów drzew do wycinki: 353 szt. - planowana ilość prześwietlenia koron drzew: 284 szt. - planowana ilość frezowaniem pni o średnicy powyżej 100cm: 12 szt. - planowana ilość do usunięcia (uporządkowania) gałęzi: 20.117 mb. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi przez zamianę złomów drzew na inne, niż wymienione w przedmiarze. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcą składającym ofertę do dokonania oględzin w terenie złomów drzewostanu przewidzianego do wycięcia, prześwietlania koron i usunięcia (uporządkowania) zgodnie z wykazem zawierającym lokalizację złomów drzew (przedmiarem). Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zakupić od Zamawiającego drewno pozyskane z wycinki. 5. Wyceny rzeczywistej wielkości i wartości pozyskanego drewna dokona biegły rzeczoznawca na zlecenie i koszt Zamawiającego. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. – czynności prowadzenia pojazdów - środkiem transportu powyżej 3,5 T, ciągnik z zestawem przyczep, samochód ciężarowy powyżej 3,5 T lub sprzęt równoważny - po 2 kierowców na część zamówienia nr 1 i część zamówienia nr 2 – czynność wycinki drzew – piły mechaniczne lub sprzęt równoważny – po 3 pilarzy na część zamówienia nr 1 i część zamówienia nr 2 – czynność prace na wysokościach – podnośnik koszowy o wysokości podnoszenia do 16,00 m lub sprzęt równoważny - po 1 osobie na część zamówienia nr 1 i część zamówienia nr 2 – czynność frezowania pni – frezarka do pni lub sprzęt równoważny - po 1 osobie na część zamówienia nr 1 i część zamówienia nr 2 – czynność kierowania ruchem - po 2 osoby na część zamówienia nr 1 i część zamówienia nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2a lub 2b do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 570) z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach