Przetargi.pl
usługi urbanistyczne zwiazane z przygotowaniem decyzji o warunkach zabudowy

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi urbanistyczne zwiazane z przygotowaniem decyzji o warunkach zabudowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia są usługi urbanistyczne związane z przygotowaniem decyzji o warunkach zabudowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) 2)Zamawiający przewiduje ilość decyzji na ok. 175 sztuk. 3)W zakres usług wchodzi w szczególności: a)opracowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego b)opracowywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy 4.Zamawiający będzie przekazywał sprawy Wykonawcy w miarę wpływu wniosków o wydanie decyzji. 5.Wykonawcy zobowiązany będzie do odbioru wniosków o wydanie decyzji i przekazywania projektów decyzji wraz z analizami funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu co najmniej raz w tygodniu. 6.Wykonawca będzie przekazywał projekty decyzji wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w formie papierowej i elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 4 c)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 5 d)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - załącznik nr 6 e)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9ustawy - załącznik nr 7 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a)Wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przygotowaniu co najmniej 150 decyzji o warunkach zabudowy . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych wykonywanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług przez Wykonawcę muszą zawierać, co najmniej wskazanie Wykonawcy, podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, zakresu i wartości usług, daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), opinię podmiotu stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. b)Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne albo architektoniczne i wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do załącznika należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w załączniku posiadają wymagane uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki wykonawca spełnił. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną