Przetargi.pl
Usługi umożliwiające dostęp do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych dla użytkowników

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi umożliwiające dostęp do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych dla użytkowników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi umożliwiające dostęp do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych dla użytkowników. 1.2. Użytkownikami usług będą: a) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub zaangażowane na podstawie umowy zlecenia, b) dzieci do lat 18 wskazane przez osoby z lit. a), c) osoby towarzyszące wskazane przez osoby z lit. a). 1.3. Zamawiający przewiduje dofinansowanie zgodnie z § 8 ust. 1 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (t.j. Dz. U. z 1996 r. Nr 70, poz. 335 z późn. zm.). Przyznawanie ulgowych usług i świadczeń oraz wysokości dopłat z Funduszu uzależnia się od sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej pracownika. Przewiduje się dopłaty w wysokości 100%, 90% lub 80% wartości świadczenia zgodnie z kryteriami socjalnymi. Natomiast dla osób towarzyszących nie przewiduje się dopłaty z ZFŚS. 1.4. Usługi będące przedmiotem umowy polegają na umożliwieniu Użytkownikom usług nieograniczonego dostępu do korzystania z wyznaczonych obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie miasta Wrocławia, Świdnicy, Legnicy, Jeleniej Góry i woj. dolnośląskiego o zróżnicowanym charakterze, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy. Umowy współpracy winny obowiązywać, co najmniej na okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym w wyniku niniejszego postępowania. 1.5. Zamawiający wymaga , aby min. 50 z dostępnych obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie woj. dolnośląskiego będzie świadczyło usługi w godzinach otwarcia obiektu bez ograniczeń. 1.6. Użytkownicy usług będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej/karnetu imiennego, dowodu tożsamości lub innego sposobu umożliwiającego identyfikację Użytkownika usług. 1.7. W przypadku dostępu do wyznaczonych obiektów za pomocą karty imiennej/karnetu imiennego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe karty/karnety bezpłatnie w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. Duplikaty kart/karnetów wystawiane będą bezpłatnie w przypadku utraty karty/karnetu przez Użytkownika usług (zgubienie, zniszczenie, kradzież). 1.8. Liczba użytkowników usług ustalona zostanie na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. Liczba użytkowników usług może być aktualizowana w okresach miesięcznych do 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego. Zmiana liczby Użytkowników usług obowiązuje od 1 dnia następnego miesiąca. 1.9. Zamawiający przewiduje świadczenie usług dla 120 Użytkowników usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby Użytkowników (+/-) 50%. 1.10. Zamawiający wymaga aby wynagrodzenie za świadczenie usług dla pracownika i osoby towarzyszącej była jednakowa. Natomiast wynagrodzenie za świadczenie usług dla dziecka do lat 18 wynosiła połowę odpłatności biletu dla pracownika. 1.11. Aktualna lista świadczonych usług oraz podmiotów będzie dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 1.12. Zakres usług, dostępnych w ramach umowy z Zamawiającym, będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy i będzie obejmować, co najmniej: aerobic/fitness, aqua aerobic, basen, danceaerobic, indoor cycling, kriokomora, fitness, gimnastyka, grota solna, lodowisko, jacuzzi, joga, klub aktywnej mamy, sztuki walki, naukę tańca, zumba, nordic-walking, pilates, platforma wibracyjna, rollmasaż (rolletic), sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, spinning, squash. 1.13. Wykonawca zapewni, aby dostęp do wszystkich usług, we wszystkich obiektach, nie był ograniczony interwałami (odstępami czasu) pomiędzy zajęciami, tj. dający możliwość korzystania z różnych zajęć i usług w obiektach tego samego dnia oraz różnych zajęć w jednym obiekcie bez interwałów między zajęciami. 1.14. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy. 1.15. Zamawiający wymaga świadczenia usług bez ograniczeń w postaci wymaganych regulaminem przerw między zajęciami. 1.16. Reklamacje dotyczące nieprawidłowości w zakresie korzystania z usług objętych niniejszą umową, będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 1.17. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.19. W razie sprzeczności zapisów Regulaminu świadczenia usług sportowych i rekreacyjnych z zapisami niniejszej specyfikacji oraz umowy, pierwszeństwo będą miały zapisy SIWZ oraz umowy. 1.20. Płatności za wykonanie usługi będą rozliczane w okresie comiesięcznym w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.21. Wraz z fakturą VAT Wykonawca prześle Zamawiającemu w formie elektronicznej wykaz pracowników korzystających z karty w danym miesiącu rozliczeniowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach