Przetargi.pl
Usługi transportu wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem terenu wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportu wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem terenu wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługi transportu wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem terenu wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej : A. Szczegółowy zakres kompleksowego sprzątania terenu wokół obiektów szpitala w Suchej Beskidzkiej i utrzymania zieleńcy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości na powierzchniach wokół obiektów szpitala w Suchej Beskidzkiej (pochylnie, chodniki, schody, parkingi itp.), o łącznej powierzchni 15.515 m2 a w szczególności do: - zamiatania, - usuwania zanieczyszczeń i liści, - usuwania piasku po sezonie zimowym, - opróżniania koszy (1 x dziennie i wg potrzeb), - uzbrojenia koszy w worki koloru zielonego, - czyszczenia krawężników i płyt chodnikowych (w tym odchwaszczanie i usuwanie glonów), - utrzymanie czystości wokół kontenerów, - mycia daszków nad wejściami, - mycia okien i parapetów zewnętrznych na poziomie S2, - mycia parapetów zewnętrznych w kuchni (od strony S2), - mycia wszystkich drzwi wejściowych, Pielęgnacja terenów zielonych o łącznej powierzchni 26.867 m2 Wykonawca zobowiązany jest do: - koszenia trawników w sezonie w miarę potrzeb, - grabienia i utylizacji trawy w dniu koszenia, - renowacji i pielęgnacji zieleni (m.in. sadzenie, dosiewanie, nawożenie, podlewanie, plewienie, przycinanie drzew i krzewów, usuwanie samosiejek, cienkich drzewek wraz z karczowaniem itp. prace ogrodnicze), - sadzonki, trawę i nawozy dostarcza Zamawiający. Utrzymanie płyty lądowiska o powierzchni 729 m2 ( po zakończeniu robót budowlanych od m-ca VI 2012r.) - odśnieżanie płyty lądowiska - zamiatanie, odchwaszczanie, usuwanie glonów - zagospodarowanie nasypu lądowiska (wyłożenie folią, obsadzenie) ok. 100 m2 Utrzymanie zimowe dróg wewnętrznych, chodników, schodów i tarasu, Wykaz dróg objętych odśnieżaniem: - ulica wokół parkingu na całej szerokości jezdni - chodnik do kotłowni, budynku KTS i magazynu rezerw, - droga dojazdowa i place przed Oddziałem Ratunkowym i magazynem Rezerw - droga ewakuacyjna oraz droga łącząca lotnisko z blokiem A - plac manewrowy od S-2 łącznie z dojazdem do kontenerów - droga dojazdowa do Stacji Dializ i parking wewnętrzny - parking dla pracowników (wewnętrzny) - plac wokół prosektorium łącznie z miejscami parkingowymi (od zaplecza) - dojazd do parkingu (za kotłownią) - dojazd do garaży karetek pogotowia - parking za kotłownią - miejsca parkingowe przez wejściem głównym (samochód służbowy, stanowisko dla inwalidy, przystanek autobusowy) - miejsca parkingowe przed kotłownią - wszystkie chodniki Zimowe utrzymanie polega na bieżącym odśnieżeniu i uszorstkowieniu - posypaniu piaskiem dróg wewnętrznych. Na drogach i chodnikach dopuszcza się używanie soli - NaCl za wyjątkiem powierzchni wyłożonych kostką brukową, na schodach i tarasie środka przeznaczonego do marmuru. Przy opadach ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do regularnego usuwania śliskości. Po ustaniu opadów należy ponownie drogi i chodniki odśnieżyć i uszorstkowić . Warunki wykonywania usługi: - odśnieżanie w normalnych oraz bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskich temperaturach, w czasie zawiei i zamieci) w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia, - w przypadkach nagłych zmian pogody rozpoczęcie prac natychmiast, - w ciągu dnia systematyczne kontrolowanie w celu bieżącego usuwania śliskości, - usuwanie sopli ze wszystkich obiektów, - bieżące oczyszczanie z śniegu daszków nad wejściami i tarasem, - oczyszczanie chodników ze śniegu i błota wzdłuż nieruchomości, - zgarnianie śniegu, błota śnieżnego winno odbywać się w taki sposób aby nie utrudniało to ruchu pieszego i kołowego, Śniegu nie wolno gromadzić na przejściach, przejazdach, miejscach parkingowych oraz studzienkach ściekowych. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz oznakować pojazd samochodowy zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy Prawo o ruchu drogowym. W porze odwilży wykonawca zobowiązany jest usuwać wszelkie wyłaniające się z pod śniegu śmieci oraz wykonywać pozostałe prace porządkowe, W celu wykonania usługi Zamawiający użyczy Wykonawcy pomieszczenia gospodarczego (wiata) w celu przechowywania narzędzi do wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w w/w pomieszczeniu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody powstałe w/w pomieszczeniu. B. Szczegółowy zakres transportu wewnątrzszpitalnego realizowanego w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej: transport odpadów: Transport wewnętrzny odpadów winien odbywać się zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipiec 2011r.oraz obowiązującymi u Zamawiającego standardami, jak również: - selektywne zbieranie spakowanych odpadów z oddziałów szpitala i przychodni specjalistycznej - transportu odpadów do miejsca przechowywania, - wydawanie odpadów firmie odbierającej je do utylizacji, (sprawdzanie wagi), - zgłaszanie do Działu Gospodarczego konieczności wywozu odpadów, - okresowe ważenie odpadów zbieranych z oddziałów ( przynajmniej 1x w miesiącu) - prowadzenie rejestracji temperatury w chłodniach na odpady Zbieranie i transport odpadów ze szpitala do miejsca magazynowania należy wykonywać codziennie w godz. 6.00 i 16.00 oraz dodatkowo na wezwanie, Środki transportu zapewnia Wykonawca. Wielkość ich należy dostosować do wymiarów wind. - odpady muszą być bezwzględnie transportowane w zamkniętych pojemnikach przystosowanych do wymiarów wind znajdujących się u Zamawiającego - Zamawiający przekaże Wykonawcy profesjonalną chłodnię na odpady, Wykonawca będzie zobowiązany do utrzyma w czystości oraz dezynfekcji w/w pomieszczenia, - Wykonawca odpowiada za wszystkie zawinione szkody w w/w pomieszczeniu chłodni, - pomoc przy przeprowadzkach oraz wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach