Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
- Data zamieszczenia: 2012-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportu wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem terenu wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługi transportu wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem terenu wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej : A. Szczegółowy zakres kompleksowego sprzątania terenu wokół obiektów szpitala w Suchej Beskidzkiej i utrzymania zieleńcy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości na powierzchniach wokół obiektów szpitala w Suchej Beskidzkiej (pochylnie, chodniki, schody, parkingi itp.), o łącznej powierzchni 15.515 m2 a w szczególności do: - zamiatania, - usuwania zanieczyszczeń i liści, - usuwania piasku po sezonie zimowym, - opróżniania koszy (1 x dziennie i wg potrzeb), - uzbrojenia koszy w worki koloru zielonego, - czyszczenia krawężników i płyt chodnikowych (w tym odchwaszczanie i usuwanie glonów), - utrzymanie czystości wokół kontenerów, - mycia daszków nad wejściami, - mycia okien i parapetów zewnętrznych na poziomie S2, - mycia parapetów zewnętrznych w kuchni (od strony S2), - mycia wszystkich drzwi wejściowych, Pielęgnacja terenów zielonych o łącznej powierzchni 26.867 m2 Wykonawca zobowiązany jest do: - koszenia trawników w sezonie w miarę potrzeb, - grabienia i utylizacji trawy w dniu koszenia, - renowacji i pielęgnacji zieleni (m.in. sadzenie, dosiewanie, nawożenie, podlewanie, plewienie, przycinanie drzew i krzewów, usuwanie samosiejek, cienkich drzewek wraz z karczowaniem itp. prace ogrodnicze), - sadzonki, trawę i nawozy dostarcza Zamawiający. Utrzymanie płyty lądowiska o powierzchni 729 m2 ( po zakończeniu robót budowlanych od m-ca VI 2012r.) - odśnieżanie płyty lądowiska - zamiatanie, odchwaszczanie, usuwanie glonów - zagospodarowanie nasypu lądowiska (wyłożenie folią, obsadzenie) ok. 100 m2 Utrzymanie zimowe dróg wewnętrznych, chodników, schodów i tarasu, Wykaz dróg objętych odśnieżaniem: - ulica wokół parkingu na całej szerokości jezdni - chodnik do kotłowni, budynku KTS i magazynu rezerw, - droga dojazdowa i place przed Oddziałem Ratunkowym i magazynem Rezerw - droga ewakuacyjna oraz droga łącząca lotnisko z blokiem A - plac manewrowy od S-2 łącznie z dojazdem do kontenerów - droga dojazdowa do Stacji Dializ i parking wewnętrzny - parking dla pracowników (wewnętrzny) - plac wokół prosektorium łącznie z miejscami parkingowymi (od zaplecza) - dojazd do parkingu (za kotłownią) - dojazd do garaży karetek pogotowia - parking za kotłownią - miejsca parkingowe przez wejściem głównym (samochód służbowy, stanowisko dla inwalidy, przystanek autobusowy) - miejsca parkingowe przed kotłownią - wszystkie chodniki Zimowe utrzymanie polega na bieżącym odśnieżeniu i uszorstkowieniu - posypaniu piaskiem dróg wewnętrznych. Na drogach i chodnikach dopuszcza się używanie soli - NaCl za wyjątkiem powierzchni wyłożonych kostką brukową, na schodach i tarasie środka przeznaczonego do marmuru. Przy opadach ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do regularnego usuwania śliskości. Po ustaniu opadów należy ponownie drogi i chodniki odśnieżyć i uszorstkowić . Warunki wykonywania usługi: - odśnieżanie w normalnych oraz bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskich temperaturach, w czasie zawiei i zamieci) w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia, - w przypadkach nagłych zmian pogody rozpoczęcie prac natychmiast, - w ciągu dnia systematyczne kontrolowanie w celu bieżącego usuwania śliskości, - usuwanie sopli ze wszystkich obiektów, - bieżące oczyszczanie z śniegu daszków nad wejściami i tarasem, - oczyszczanie chodników ze śniegu i błota wzdłuż nieruchomości, - zgarnianie śniegu, błota śnieżnego winno odbywać się w taki sposób aby nie utrudniało to ruchu pieszego i kołowego, Śniegu nie wolno gromadzić na przejściach, przejazdach, miejscach parkingowych oraz studzienkach ściekowych. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz oznakować pojazd samochodowy zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy Prawo o ruchu drogowym. W porze odwilży wykonawca zobowiązany jest usuwać wszelkie wyłaniające się z pod śniegu śmieci oraz wykonywać pozostałe prace porządkowe, W celu wykonania usługi Zamawiający użyczy Wykonawcy pomieszczenia gospodarczego (wiata) w celu przechowywania narzędzi do wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w w/w pomieszczeniu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody powstałe w/w pomieszczeniu. B. Szczegółowy zakres transportu wewnątrzszpitalnego realizowanego w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej: transport odpadów: Transport wewnętrzny odpadów winien odbywać się zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipiec 2011r.oraz obowiązującymi u Zamawiającego standardami, jak również: - selektywne zbieranie spakowanych odpadów z oddziałów szpitala i przychodni specjalistycznej - transportu odpadów do miejsca przechowywania, - wydawanie odpadów firmie odbierającej je do utylizacji, (sprawdzanie wagi), - zgłaszanie do Działu Gospodarczego konieczności wywozu odpadów, - okresowe ważenie odpadów zbieranych z oddziałów ( przynajmniej 1x w miesiącu) - prowadzenie rejestracji temperatury w chłodniach na odpady Zbieranie i transport odpadów ze szpitala do miejsca magazynowania należy wykonywać codziennie w godz. 6.00 i 16.00 oraz dodatkowo na wezwanie, Środki transportu zapewnia Wykonawca. Wielkość ich należy dostosować do wymiarów wind. - odpady muszą być bezwzględnie transportowane w zamkniętych pojemnikach przystosowanych do wymiarów wind znajdujących się u Zamawiającego - Zamawiający przekaże Wykonawcy profesjonalną chłodnię na odpady, Wykonawca będzie zobowiązany do utrzyma w czystości oraz dezynfekcji w/w pomieszczenia, - Wykonawca odpowiada za wszystkie zawinione szkody w w/w pomieszczeniu chłodni, - pomoc przy przeprowadzkach oraz wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW.271.12.2016 na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów oraz dostarczanie środków higienicznych w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni ogólnodostępnych, sal wykładowych i pomieszczeń biurowych w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-07-04 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach Urzędu Gminy Raciechowice i budynkach szkolnych Gminy Raciechowice
Dodano: 2016-07-04 - Zamówienie Nr: OZ.271.192.2016.MJ Świadczenie usług porządkowo-czystościowych.
Dodano: 2016-06-24 - Usługi kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, jak też wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego
Dodano: 2016-06-15 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-05-16 - Usługa kompleksowego sprzątania części budynku Opery Krakowskiej w Krakowie
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług sprzątania dla Zespołu Ekonomiki Oświaty w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jednostek
Dodano: 2016-03-30 - KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA: POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, POMOCNICZYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW PRZED BUDYNKAMI PARKINGÓW WRAZ Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OKRĘGU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOWIE
Dodano: 2016-03-22