Przetargi.pl
Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach

Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
    Dworcowa 31
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
    REGON: 27621529300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach przez okres 12 miesięcy w następujących zakresach: Zadanie nr 1 – Transport sanitarny kierowca lub zespół podstawowy Zadanie nr 2 - Transport sanitarny specjalistyczny Zadanie nr 3 - Transport sanitarny pozostały (zgodnie z telefonicznymi ustaleniami). Usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone będą środkami transportu stanowiącymi własność Wykonawcy (wyposażonymi zgodnie z wymaganiami określonymi w odrębnych przepisach) oraz przez kierowców Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ) oraz wykaże: 1) że posiada wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z Ustawą o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (Dz. U. z 2001 nr 112. poz.654 z późn. zm.); 2) że posiada decyzję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym - Dz. U z 1997 roku Nr 98 poz. 602 z póź zm.) dla zgłoszonych przez Wykonawcę w ofercie pojazdów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej, grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 2. Formularz oferty wraz z arkuszem kalkulacyjno cenowym, Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach