Przetargi.pl
Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 2

Szpital Chorób Płuc Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Gliwicka 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2213661 , fax. 032 2215920
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc Orzesze
    ul. Gliwicka 20 20
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 2213661, fax. 032 2215920
    REGON: 27618450000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu transportu sanitarnego obejmującego przewożenie pacjentów zgodnie z poniższym zakresem: 1.1 Zadanie Nr 1: Transport pojazdem sanitarnym: Skład załogi: - kierowca obejmujący: a) przewóz pacjentów na konsultacje i badania, b) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania - w zależności od potrzeb Zamawiającego możliwość przewozu pacjenta w pozycji leżącej, c) inne doraźne przewozy związane z działalnością Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 15 500 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 450 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.1.1 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 1: a) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość korzystania z usługi transportu sanitarnego w godz. 00:00 - 24:00 7 dni w tygodniu. b) Wykonanie usług, o których mowa w pkt a), b) i c) odbywać się będzie po telefonicznym uzgodnieniu czasu i miejsca wykonania zlecenia z przedstawicielem Zamawiającego, przy czym wezwanie Zamawiającego powinno zostać złożone nie później niż: - nie później niż 1 dobę przed planowanym rozpoczęciem transportu, - w sytuacjach nagłych niezwłocznie po uzgodnieniu telefonicznym. Każde wezwanie telefoniczne będzie potwierdzane pisemnym zleceniem transportu zatwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Rozliczenia będą się odbywać wg stawek określonych w tabeli Formularzu ofertowo - cenowym. c) Rozliczenie usług, o których mowa w pkt a), b), c) następować będzie wg ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu powrotu do siedziby Zamawiającego lub powrotu do miejsca stacjonowania, lub jeśli rozliczenie wg miejsca stacjonowania wypadnie korzystniej dla Zamawiającego. 1.2 Zadanie Nr 2: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu P - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 652012DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny Szacunkowa ilość kilometrów - 7000 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 500 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.2.2 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 2: a) Wykonawca winien posiadać dyspozycyjność całodobową. Usługa będzie wykonywana na terenie całego kraju. b) Transporty planowe odbywać się będą od godziny 7 do 16-tej we wszystkie dni tygodnia. c) Zlecenia na transport będą przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego. d) Pacjenci przekazywani do innej placówki medycznej, winni być transportowani z siedziby Zamawiającego do określonej placówki bez zbędnej zwłoki. e) Rozliczenie usług następować będzie wg dwukrotności ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu przyjazdu do miejsca przeznaczenia, na podstawie imiennych zleceń wystawionych przez lekarza, wg stawek dla poszczególnego rodzaju karetek. f) Do faktury zbiorczej za zrealizowane usługi w danym miesiącu Wykonawca dołączy zestawienie zbiorcze obrazujące liczbę przewozów zawierające: - imię i nazwisko pacjenta, - imię i nazwisko lekarza kierującego, - nazwę placówki, adres - do której został przewieziony pacjent. 2. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 roku, poz. 951 ze zmianami). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo delegowania swojego lekarza lub innego pracownika wykonującego zawód medyczny do ambulansów każdego rodzaju. 1.3 Zadanie Nr 3: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu S - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 652012DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny - lekarz Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 30 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.3.3 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 3: a) Wykonawca winien posiadać dyspozycyjność całodobową. Usługa będzie wykonywana na terenie całego kraju. b) Transporty planowe odbywać się będą od godziny 7 do 16-tej we wszystkie dni tygodnia. c) Zlecenia na transport będą przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego. d) Maksymalny czas podstawienia karetki S wynosi 30 min od momentu zgłoszenia. e) Pacjenci przekazywani do innej placówki medycznej, winni być transportowani z siedziby Zamawiającego do określonej placówki bez zbędnej zwłoki. f) Rozliczenie usług następować będzie wg dwukrotności ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu przyjazdu do miejsca przeznaczenia, na podstawie imiennych zleceń wystawionych przez lekarza, wg stawek dla poszczególnego rodzaju karetek. g) Do faktury zbiorczej za zrealizowane usługi w danym miesiącu Wykonawca dołączy zestawienie zbiorcze obrazujące liczbę przewozów zawierające: - imię i nazwisko pacjenta, - imię i nazwisko lekarza kierującego, - nazwę placówki, adres - do której został przewieziony pacjent. 2. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 roku, poz. 951 ze zmianami). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo delegowania swojego lekarza lub innego pracownika wykonującego zawód medyczny do ambulansów każdego rodzaju. 1.4 Zadanie 4: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych Warunki do transportu krwi i preparatów krwiopochodnych: 1.Transport krwi i jej składników musi odbywać się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11grudnia 2012 r.(Dz.U.13.5 z 04.01.2013r) w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami. 2. Realizacja usługi przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, przy użyciu w pełni sprawnych środków transportu, odpowiadających wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego dopuszczonymi do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i spełniającymi warunki dla pojazdów uprzywilejowanych wyposażonych w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową (potwierdzone zaświadczeniem MSWiA). 3. Realizacja usługi powinna się odbywać przy pomocy środków transportu w pojemnikach do transportu krwi i jej składników znajdujących się na wyposażeniu Wykonawcy z udokumentowaną w postaci protokołów ich walidacją dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2013 r. (Dz.U.13.5 z 04.01.2013r). 4. Krew i jej składniki powinny być transportowane specjalnymi kontenerami z izolacją (KKP), lodówki transportowe (KKC z i czynniki krzepnięcia). Dopuszcza się do transportu małych ilości składników krwi przenośne lodówki (kontenery) z wkładami chłodzącymi (transport krwi i jej składników) lub stałym dwutlenkiem węgla tzw. suchym lodem (osocze i krioprecypiat),zamrażarki zasilane z akumulatora samochodowego. 5. Jeśli przenośne urządzenie chłodnicze nie jest wyposażone we własny czujnik temperatury, to w bezpośredniej styczności z przewożonym składnikiem krwi trzeba umieścić termometr, a odczytu temperatury dokonywać po 5 minutach od chwili umieszczenia składnika krwi w pojemniku izotermicznym, i po zakończeniu transportu. 6. Transport składników krwi w zależności od rodzaju składnika winien być w temperaturach: a. KKCz - w temp. od 2o C do 6o C maksymalnie do 10o C b. KKP - w temp. od 20o C do 24oC c. FFP zamrożone - w temp. co najmniej - 18oC d. Czynniki krzepnięcia - w temp. od 2oC do 10oC 7. Do każdego transportu krwi i preparatów krwiopochodnych musi być dołączony protokół, sporządzony w dwóch egzemplarzach z których jeden (oryginał) zatrzymuje odbiorca, kopia musi być zwrócona do dostawcy 8. Protokół zawiera dane dotyczące: - nazwa i adres centrum wydającego krew i jej składniki, - nazwę i numer składnika; dzień i godzinę wydania - temperaturę odczytaną po 5 minutach od chwili umieszczenia krwi lub jej składnika w pojemniku transportowym, - opis chłodniczego urządzenia transportowego, z podaniem numeru termometru- jeżeli stosowano - datę, podpis oraz pieczątkę osoby wydającej krew lub jej składnik - imię i nazwisko kierowcy oraz rodzaj środka transportu - nazwę i adres szpitala będącego odbiorcą - dzień i godzinę dostarczenia składnika krwi - temperaturę odczytaną w chwili dostarczenia krwi lub jej składnika - datę, podpis oraz pieczątkę osoby dokonującej odbioru krwi lub jej składnika. 9. W przypadku stosowania automatycznych czujników temperatury, dostawca i odbiorca sporządzają protokół kontroli transportu zgodnie z punktem poprzedzającym, z tym, że zamiast danych, o których mowa w punkcie poprzedzającym do protokołu należy dołączyć wydruki otrzymane z rejestratorów tych czujników. 10. Zapewnienie realizacji zadania przewozowego w trybie zwykłym nie później niż do 3 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o zaplanowanym przewozie. 11. W przypadku transportów nagłych na ratunek, wymagających natychmiastowej realizacji, których zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i zaplanować, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia ich realizacji w dniu zgłoszenia, bezpośrednio po zgłoszeniu telefonicznym konieczności realizacji zadania nie później niż do 30 minut. 12. Realizacja i rozliczenie wykonanych zadań przewozowych na podstawie Zlecenia na przewiezienie krwi i jej składników oraz innych materiałów w celu ratowania życia i zdrowia, wystawionego przez Zamawiającego i dostarczonego w momencie podjęcia przez Wykonawcę zadania przewozowego, a najpóźniej po wykonaniu zadania przewozowego. 13. Rozliczenie usług, o których mowa w pkt a), b), c) następować będzie wg ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu powrotu do siedziby Zamawiającego lub powrotu do miejsca stacjonowania, lub jeśli rozliczenie wg miejsca stacjonowania wypadnie korzystniej dla Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość przejazdów - 12 w okresie obowiązywania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach