Przetargi.pl
Usługi transportowe w zakresie przewozu - dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie Gminy Łagów

Biuro Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, Rynek 62
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 307 40 42 , fax. 0-41 307 40 42
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół
    Rynek 62 62
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 307 40 42, fax. 0-41 307 40 42
    REGON: 29067958000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe w zakresie przewozu - dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie Gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w liczbie około 320 zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych lub podwykonawców odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. 3. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportowymi przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 4. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. 5. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportowy, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca winien posiadać poza środkami transportu świadczącymi usługi, dodatkowo 3 zapasowe środki transportu. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, tj.: a) Utrzymanie w porządku i czystości pojazdu, b) Przestrzeganie przepisów ppoż. i BHP c) Ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem zamówienia, d) Oznakować pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci. UWAGA: 1. Zajęcia szkolne w Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce oraz Gminnym Zespole Szkół w Łagowie rozpoczynają się o godz. 8.00 2. Odwozy będą odbywały się na trasach - zgodnie z załączoną mapą Odwozy po zakończeniu lekcji, w godz. 13.40 i 14.30. 3. Dokładne godziny odwozu zostaną podane po zatwierdzeniu szkolnych planów lekcji. 4. Zamawiający wyraża zgodę na dowóz dzieci w komunikacji regularnej - z pierwszeństwem dla dzieci szkolnych. 5. Wykonawca zobowiązuje się przewozić opiekunów bezpłatnie w ramach przedmiotu zamówienia. Jeżeli została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium - Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS O/Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 - Wadium - ZP-1-13. 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. Kopię przelewu (wpłaty) należy dołączyć do oferty. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z prawem i musi zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano: * odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zwarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Postanowienie niniejszej SIWZ- stosuje się do poręczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lagowgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach