Przetargi.pl
Usługi transportowe świadczone przy użyciu cystern.

Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Toszecka 99
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2701801 , fax. 032 2701934
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
    ul. Toszecka 99 99
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2701801, fax. 032 2701934
    REGON: 00003110100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe świadczone przy użyciu cystern.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem są: usługi spedycyjne świadczone przy użyciu cystern o ładowności do 25 ton na trasach: 1/ Bratysława - Gliwice - ilość frachtów 16 2/ Czechowice Dziedzice- Gliwice - ilość frachtów 11 3/ Płock - Gliwice - ilość frachtów 3 Ewentualne zmniejszenie ilości frachtów na danej trasie w okresie realizacji umowy nie będzie podstawa roszczeń Wykonawcy. 2. Opis wymagań dot. przedmiotu zamówienia. 1/ Usługi sukcesywne po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego - forma elektroniczna lub fax. 2/ Wymagany czas wykonania zlecenia po zgłoszeniu - forma elektroniczna lub fax. a/ w trybie zwykłym 48 godz. b/ w trybie pilnym 24 godz. z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni urzędowo wolnych od pracy. 3/ Przewożone towary - surowce ciekłe do produkcji OMO 4/ Miejsce dostaw - siedziby zamawiającego - ul. Toszecka 99, Gliwice na warunkach - loco magazyn Ubezpieczenie spoczywa na Wykonawcy / spedytor odpowiada za ewentualne szkody powstałe podczas realizacji zlecenia spedycyjnego/. 5/ Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu do miejsca odbioru towaru. 6/ Wymagane warunki płatności - faktura VAT - przelew 30 dni od daty 7/ Pozostałe wymagania na warunkach określonych w dołączonym do SIWZ wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami określonymi w SIWZ wymagane dołączenie dokumentów: - formularza cenowego, - certyfikatu Systemu Zapewnienia Jakości wg normy ISO / jeżeli Wykonawca posiada /oraz przedstawienie wszystkich wymienionych niżej dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń 2. W celu potwierdzenia ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp wymagane dołączenie następujących dokumentów: 1) Oświadczenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) Ważnej licencja na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy wszelkimi trasami dla przewozów lub części przewozów realizowanych na terytorium Wspólnoty./ ważna licencja tj. na dzień składania ofert oraz na okres obowiązywania umowy jeżeli zachodzi potrzeba jej aktualizacji /. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 / trzech / lat prze dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia / co najmniej jedno /, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 100 000 zł, zakres ubezpieczenia- zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/. 5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwa / w razie jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 2) Parafowanego wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach