Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta 32
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4281920 , fax. 061 4281920
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
Al. Reymonta 32 32
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4281920, fax. 061 4281920
REGON: 63127697200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w roku 2010 wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą, ciągniki, przyczepy 34223300-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601291009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki. 1. Sytuacja finansowa. 1.1 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Potencjał kadrowy. 2.1.dysponują personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie. 3. Potencjał techniczny. 3.1.dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizację zamówienia. 4. Doświadczenie zawodowe. 4.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 SIWZ). 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 SIWZ) Osoby odpowiedzialne za świadczenie usług transportowych muszą posiadać kwalifikacje uprawniające do obsługi jednostek transportowych ( wg załącznika nr 4 SIWZ). 3. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia ( wg załącznika nr 5 SIWZ). Wykonawca musi jednoznacznie wykazać, że: posiada w pełni sprawne jednostki transportowe wraz z obsługą (operator-kierowca) pozwalające na realizację zamówienia lub ma zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób ) do sprzętu wykazanego w formularzu cenowym. W przypadku składania oferty na Obwód Drogowy nr 1 w Gnieźnie oraz Obwód Drogowy nr 2 w Kłecku na taki sam rodzaj środków transportowych oferent winien posiadać taką ilość sprzętu - co najmniej 2 szt.i kierowców, aby zapewnić świadczenie usług w tym samym czasie na terenie obydwu Obwodów Drogowych ( wg załącznika nr 5 SIWZ). 4. Wykaz co najmniej 2 usług wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 6 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną