Przetargi.pl
Usługi transportowe polegające na dowozie uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wysokiej w roku szkolnym 2009/2010

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89-320 Wysoka, ul. Kościelna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2871004 , fax. (067) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    ul. Kościelna 4 4
    89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2871004, fax. (067) 2871004
    REGON: 00053104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysoka.wokis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe polegające na dowozie uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wysokiej w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do szkoły podstawowej i gimnazjum w Wysokiej z terenu Gminy Wysoka (dzienne kursy obejmują przejazdy o długości ok. 100 km)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy z Wykonawców przystępujący do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. dysponować autobusem na minimum 50 miejsc siedzących.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dolączyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wtkluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktulaności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie, 4. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania konceji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5. aktualne uprawnienia kierowcy do przewozu osób oraz kserokopie ubezpieczenia pojazdu - łącznie z pojazdem zastępczym (OC, NW), 6. aktualne świadectwo kontroli pojazdu w Stacji Kontroli Pojazdów, 7. pisemne zobowiązanie do zapewnienia zastępczego środka transportu (co najmniej 1 autobus) w przypadku awarii pojazdu lub zaistnienia innych zdarzeń losowych z podaniem marki i rokiem produkcji włącznie, 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie, 9. wykaz taboru samochodowego przewidzianego do wykonania zamówienia z marką i rokiem produkcji, 10. zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminawysoka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach