Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Srebrna 1a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8722202, 8722203 , fax. 074 8722204
- Data zamieszczenia: 2009-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie
ul. Srebrna 1a 1a
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8722202, 8722203, fax. 074 8722204
REGON: 89002059400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe na rzecz Rejonów Obsługi Mieszkańców Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie. Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1_Centrum Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 Drogosław - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy w rozumieniu art. 2, ust. 2) ustawy. 4.1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi transportowe na rzecz Rejonów Obsługi Mieszkańców Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie. Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1_Centrum Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 Drogosław Zamawiający oczekuje ceny jednostkowej netto i brutto za 1 r-g dla niżej wymienionego sprzętu w rozbiciu na poszczególne zadania. A.Star skrzynia lub Jelcz B.Polonez-track, Nysa, Lublin lub inny osobowo-ciężarowy C.Ciągnik z przyczepą (jeśli posiada) D.Wysięgnik koszowy (jeśli posiada) Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu w skali miesiąca wynosi: A.Star skrzynia lub Jelcz - 95 B.Polonez-track, Nysa, Lublin lub inny osobowo-ciężarowy - 260 C.Ciągnik z przyczepą (jeśli posiada) - 10 D.Wysięgnik koszowy (jeśli posiada) - 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601220009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wartość wadium ustala się w wysokości 2.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych w trybie kodeksu cywilnego. 3.wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy, tj.: Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Nowa Ruda, numer: 60-1090-2330-0000-0005-9600-0012. 4.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami zawartymi w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a)posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 20 000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Oświadczenie o spełnianiu warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 20 000 zł. 4.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem środków transportu wraz z obsługą
Dodano: 2012-01-24 - Wynajem środków transportu wraz z obsługą
Dodano: 2012-01-05 - Usługi transportowe na rzecz Rejonów Obsługi Mieszkańców Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie. Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1_Centrum Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 Drogosław
Dodano: 2011-11-15 - Usługi transportowe na rzecz Rejonów Obsługi Mieszkańców Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie. Zadanie 1; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1_Centrum Zadanie 2; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 Słupiec Zadanie 3; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 Jugów Zadanie 4; Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 Drogosław
Dodano: 2010-10-19 - Wynajem środków transportu wraz z obsługą
Dodano: 2010-03-02