Przetargi.pl
Usługi transportowe ciągnikiem związane ze zbiórką worków segregacyjnych i odpadów wielkogabarytowych

Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Marklowicka 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4555193 , fax. 032 4554954
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim
    ul. Marklowicka 21 21
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4555193, fax. 032 4554954
    REGON: 24102499100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe ciągnikiem związane ze zbiórką worków segregacyjnych i odpadów wielkogabarytowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załadunek i transport worków segregacyjnych z Wodzisławia Śl., Radlina i Pszowa (według podziału na rejony robocze) oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - zakładania ilość godzin pracy 1000 godzin, ilość worków do zebrania 47 250 szt. oraz usługa transportowa odpadów wielkogabarytowych (załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) - zakładana ilość godzin pracy 375 godzin. Odpady do odbioru w workach segregacyjnych wystawiane będą przez zainteresowanych w wyszczególnionych dniach przed posesję o godzinie 7.00 rano. Wymagany kontakt telefoniczny z operatorem sprzętu. Szczegółowy zakres wraz z częstotliwością przedmiotu zamówienia określa harmonogram odbioru worków segregacyjnych załącznik nr 4, odbiór odpadów wielkogabarytowych odbywa się nie mniej niż 1 raz w tygodniu. Wymagany sprzęt: - ciągnik o mocy nie mniejszej niż 45 KM z przyczepą (ami) wraz z obsługą co najmniej 2 ładowaczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą (warunek musi spełniać każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną) 2. posiadania wiedzy i doświadczenia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przedstawili wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z czego minimum jedno z nich musi wykazywać wykonanie wartości zadania nie mniej niż 80.000 zł netto 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej b) spełniający wymagania określone w SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanawiać i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 7 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Sposób oceny spełniania wymaganych dokumentów: - Ocena spełniania w/w warunków będzie się odbywała metodą spełnia,nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Wykonawcy, nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (który powinien obejmować działalność w zakresie gospodarowania odpadami). Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej również umowa spółki cywilnej. c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na formularzu zgodnie z treścią załącznika z czego minimum jedno z nich musi wykazywać wykonanie wartości zadania nie mniej niż 80.000 zł netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl/index.php?idmp=133&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach