Przetargi.pl
Usługi telemarketingowe dla ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70
    00175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi telemarketingowe dla ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę od dnia 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2019 roku usług telemarketingowych w zakresie informacji dotyczących tematyki z zakresu działalności ARiMR oraz wszelkich innych informacji określonych przez Zamawiającego, w formie i na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z sugestiami Zamawiającego przedkładanymi Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy dla ruchu przychodzącego i wychodzącego. Usługi telemarketingowe obejmują: 1) Obsługę bezpłatnej linii informacyjne 800-38-00-84 (numer należy do Zamawiającego). 2) Obsługę bezpłatnej infolinii przez minimum 2 telemarketerów przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.00 do 21.00. Uzgodnienie liczby telemarketerów odbywać się będzie na podstawie zlecenia przekazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy w formie pisemnej (za pomocą listu poleconego lub przesyłki kurierskiej) nie później niż cztery dni przed zmianą liczby telemarketerów. 3) Poza godzinami ustalonymi w pkt. 2) Wykonawca uruchomi zapowiedź automatyczną o treści uzgodnionej z Zamawiającym. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyłączenia świadczenia usług telemarketingowych w soboty, niedziele lub inne dni tygodnia ustawowo wolne od pracy. W dni wolne od pracy Wykonawca uruchomi zapowiedź automatyczną o treści uzgodnionej z Zamawiającym. 5) Wykonawca zobowiązuje się do obsługi elektronicznego konta pocztowego 24 godziny na dobę w obsłudze ruchu przychodzącego oraz w godzinach 7.00 - 21.00 codziennie w obsłudze ruchu wychodzącego. 6) Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedzi na każde zapytanie przysłane drogą elektroniczną w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili otrzymania zapytania. 7) Wykonawca zobowiązuje się przekazywać zgromadzone dane na nośniku CD R na adres do korespondencji: ARiMR, Departament Administracyjno-Gospodarczy, ul. Poleczki 33, 02 822 Warszawa lub w formacie Excel na adresy wskazane w umowie. a. codzienne raporty, zwane dalej „raportami dziennymi", obejmujące liczbę rozmów przeprowadzonych przez telemarketerów, liczbę połączeń porzuconych podczas oczekiwania, liczbę połączeń zarejestrowanych poza godzinami pracy, łączny czas rozmów (w min.), średni czas rozmowy, liczba otrzymanych zapytań drogą elektroniczną z podziałem na godziny, liczba odpowiedzi na przychodzące zapytania drogą elektroniczną z podziałem na godziny – Zleceniobiorca zobowiązany będzie dostarczać do godziny 10.00 każdego dnia roboczego następującego po dniu świadczenia usług telemarketingowych, b. miesięczne raporty, obejmujące okres świadczenia usług telemarketingowych, liczbę dni, liczbę rozmów przeprowadzonych przez telemarketerów w tym czasie, średnią dzienną liczbę rozmów w danym miesiącu, średni czas jednej rozmowy, procentowy podział rozmów w ciągu miesiąca w zależności od określonych przez Zleceniodawcę tematów – Zleceniobiorca zobowiązany będzie dostarczać w formie elektronicznej do godziny 12.00 następnego dnia roboczego po zakończeniu danego miesiąca a w formie pisemnej w ciągu siedmiu dni po zakończeniu danego miesiąca. 8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości transferu połączeń na numery uzgodnione z Zamawiającym. 9) Wykonawca w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest dostarczyć listę minimum 6 osób, które będą pełnić zadania telemarketerów. 10) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania badań marketingowych na pisemne zlecenie Zamawiającego – 4 akcje rocznie na próbie 1000 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, 2) Dowód wniesienia wadium (oryginał w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, powinno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą). 3) Pisemne zobowiązanie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. Zapisy Rozdziału IV.4 siwz stosuje się odpowiednio. 4) Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.arimr.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną