Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i - lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków - z podziałem na zadania: Zadanie I: Fryzjer - z praktyką u pracodawcy; Zadanie II: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - z praktyką u pracodawcy Zadanie III: Kucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy Zadanie IV: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 37 41 203 , fax. 41 37 41 203
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132a 132a
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 37 41 203, fax. 41 37 41 203
    REGON: 29054405700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i - lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków - z podziałem na zadania: Zadanie I: Fryzjer - z praktyką u pracodawcy; Zadanie II: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - z praktyką u pracodawcy Zadanie III: Kucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy Zadanie IV: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i/lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Nr umowy UDA-POKL.07.01.01-26-056-08-00 Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie realizowane będzie w czterech zadaniach w formie szkoleń zawodowych w następujących zakresach tematycznych: a. Fryzjer - z praktyką u pracodawcy, b. Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym ,- z praktyką u pracodawcy c. Kucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy, d. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy. Każde szkolenie tematyczne stanowi oddzielne zadanie. Wymogi o charakterze ogólnym do Zadań: 1; 2; 3; 4 1. Wymagany program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.), a mianowicie: -Nazwę i zakres szkolenia; -Czas trwania i sposób organizacji szkolenia; -Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; -Cele szkolenia; -Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; -Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; -Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; -Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Programy szkoleń opracowane w zgodzie z powyższymi założeniami przedstawia wykonawca po wyborze oferty, zgodnie z treścią pkt. XIII. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom zajęć: 2 Optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć (podręcznik, zeszyt z minimum 96 kartkami, długopis, ołówek, kolorowy zakreślacz, teczka na dokumenty, bloki notatnikowe) oraz odpowiednią jakość materiałów do realizacji zajęć praktycznych , także niezbędną odzież ochronną oraz sprzęt ochronny na kursach wymagających takiej odzieży i sprzętu. 3Odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkoleń i warsztatów. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkoleń/warsztatów warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale muszą być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, tablice interaktywne. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę dostępu do Sali dydaktycznej przedstawia Wykonawca po wyborze oferty, zgodnie z treścią pkt. XIII. 4.Miejsce praktyk u pracodawcy dla uczestników szkoleń wymienionych, Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk u danego pracodawcy. Wykonawca musi załączyć oświadczenia pracodawców o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę określonej liczby uczestników szkolenia z podaniem opiekuna praktyk. W/w dokumenty przedstawia Wykonawca po wyborze oferty, zgodnie z treścią pkt. XIII. 5Poczęstunek na szkoleniach stacjonarnych składający się z gorącego posiłku i bufetu kawowego (ciastka, słodycze, paluszki, kawa, herbata, soki i woda mineralna) dla każdego uczestnika projektu. 6Badania lekarskie - m.in. lekarz medycyny pracy + badania psychologiczne + badania sanitarno-epidemiologiczne (na szkoleniach gdzie są wymagane). 7Ubezpieczenie wszystkich uczestników szkoleń od NNW. 8Materiały dydaktyczne (podręczniki w wydaniu książkowym o treściach zgodnych z tematyką szkolenia,) oraz cała dokumentacja związana z realizacją w/w szkolenia (listy obecności, harmonogram itp.) powinny być opatrzone znakami EFS i PO KL - nazwą działania oraz tytułem projektu. Pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia powinny być oznaczone logo EFS i PO KL oraz zawierać informację o nazwie szkolenia, Zamawiającym i źródle finansowania. 9Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli MGOPS w Stąporkowie oraz Instytucji Pośredniczącej, 10Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych usług szkoleniowych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego 11Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: -Dzienna lista obecności uczestników szkolenia; -Codziennych list pokwitowania odbioru posiłków przez uczestników szkoleń; -List osób ubezpieczonych; -List osób poddanych badaniom lekarskim; -Pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia. -Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; -Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; -Protokół z egzaminu, jeżeli program szkolenia przewiduje organizację egzaminu. 12Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: -Nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie; -Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób; --Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 13Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia następujących dokumentów: -Faktury za przeprowadzoną usługę; -Kserokopii ankiet oceniających, przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; -Imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; -Imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; -Kserokopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; --Kserokopii dziennika zajęć; -Kserokopii list obecności; -Kserokopii protokołu z egzaminu, jeżeli wystąpił w trakcie organizacji szkolenia; -Kserokopii oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; -Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. Wszystkie kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 14Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 15Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. 16Wykonawca winien zapewnić uczestnikom/uczestniczkom szkoleń transport do miejsca prowadzonych szkoleń i z powrotem bądź pokryć koszt takiego dojazdu o ile uczestnik/uczestniczka podpisze stosowne oświadczenie dotyczące samodzielnego przybycia na miejsce prowadzonych zajęć w siedzibie Wykonawcy. 17Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć w ciągu pierwszych 3 dni, w których będzie trwało szkolenie, nową osobę skierowaną przez Zamawiającego na miejsce osoby, która w ww. okresie przestała być uczestnikiem szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować zajęcia wyrównawcze dla tych osób .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.staporkow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach