Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .

Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Ogrodowa 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6243287 , fax. 0-89 6243287
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
    ul. Ogrodowa 17 17
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6243287, fax. 0-89 6243287
    REGON: 51093154800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.szczytno.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Zamówienie publiczne zalicza się do kategorii: Usług edukacyjnych i szkoleniowych o symbolu 80000000-4, Usług szkolenia zawodowego o symbolu 80530000-8, Usług szkolenia komputerowego o symbolu 80533100-0, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). Zamówienie dotyczy przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 104 osób bezrobotnych (planuje się średnio po ok. 17 osób na każdym szkoleniu). Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a także spełniają łącznie dodatkowe warunki udziału w postępowaniu: d) są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, e) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, wskazanych w niniejszej specyfikacji, w szczególności: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy; c) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru; d) zaświadczenie z ZUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wypełnionej zgodnie z FORMULARZEM OFERTY SZKOLENIA stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dołączyć - w formie pisemnej - poniższe oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej. Fakt posiadania przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl. b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu; c) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu; d) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty; e) oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oryginały życiorysów zawodowych wymienionych w ofercie wykładowców i instruktorów, którzy będą zaangażowani w realizację szkolenia wraz z ich oświadczeniem o wyrażeniu zgody i gotowości do przeprowadzenia zajęć w ramach szkolenia. Dokumenty te powinny być przygotowane zgodnie ze wzorami załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i własnoręcznie podpisane. b) potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymienionych w ofercie wykładowców i instruktorów, którzy będą zaangażowani w realizację szkolenia. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 8.3.b - w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa. 5. Na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymienionych wyżej oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia i metodyka nauczania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.szczytno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach