Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe w zakresie spawania metodą TIG 141 blach i rur ze stali ferretycznych i nierdzewnych, spawania gazowego (311) blach i rur ze stali ferretycznej oraz szkolenia z obsługi i eksploatacji pilarek mechanicznych do ścinki drzew - SPRAWA NR 34/2018

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe w zakresie spawania metodą TIG 141 blach i rur ze stali ferretycznych i nierdzewnych, spawania gazowego (311) blach i rur ze stali ferretycznej oraz szkolenia z obsługi i eksploatacji pilarek mechanicznych do ścinki drzew - SPRAWA NR 34/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług szkoleniowych w zakresie: 1) spawania metodą TIG 141 blach i rur ze stali ferretycznych i nierdzewnych, wg. obowiązujących wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach; 2) spawania gazowego (311) blach i rur ze stali ferretycznych, wg. obowiązujących wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach; 3) w zakresie obsługi oraz eksploatacji pilarek mechanicznych do ścinki drzew, zgodnie z aktualnymi wymaganiami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego; z uwzględnieniem wymagań szczegółowych oraz warunków świadczenia przedmiotu zamówienia określonych w Załączniku nr 1 i 2 do „Ogłoszenia o zamówieniu”. 2. Ilość osób szkolonych w poszczególnych blokach tematycznych jest ilością szacunkowa, rzeczywista ilość przeszkolonych będzie zależała od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy usługi tj. Centrum Szkolenia Logistyki. 3. Zakres tematyczny szkolenia stanowić będzie nie mniej niż: a) 89 i nie więcej niż 103 godzin zegarowych przypadających na uczestnika w przypadku spawania metodą TIG 141, b) 113 i nie więcej niż 127 godzin zegarowych przypadających na uczestnika w przypadku spawania gazowego (311). c) 36 godzin zegarowych przypadających na uczestnika w przypadku szkolenia z obsługi i eksploatacji pilarek mechanicznych. Program szkolenia oraz liczba godzin musi być zgodna w zależności od rodzaju szkolenia z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa i Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania w ramach szkoleń - zajęć teoretycznych i praktycznych, w granicach administracyjnych miasta Grudziądza. Transport kursantów zabezpiecza Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog). 5. Szczegółowy opis realizacji usługi, istotne wymagania merytoryczne, techniczne i organizacyjne, w tym sposób realizacji usługi zostały określone w treści „Opisu przedmiotu zamówienia” oraz „Ogólnych Warunkach Umowy” - stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do „Ogłoszenia o zamówieniu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu do upływu terminu składania ofert następujące dokumenty i oświadczenia:  formularz ofertowy – według Załącznika Nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu;  informację o Wykonawcy – według Załącznika Nr 4 do Ogłoszenia o zamówieniu;  pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy – o ile dotyczy (w przypadku, gdy Wykonawca upoważnia osobę do reprezentacji musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa);  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie jest w stanie upadłości – likwidacji, działalność nie została zawieszona. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG),  odpis, kopię lub inny dokument potwierdzający wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – o ile dotyczy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach