Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
- Data zamieszczenia: 2012-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
ul. 23 Stycznia 7 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
REGON: 00052888200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ 1 DORADZTWO ZAWODOWE 1)Indywidualne doradztwo zawodowe - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 18 uczestników projektu, po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika; celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych, opracowanie indywidualnego planu działania, w tym wyboru zawodu jakie muszą spełnić kandydaci do wykonywania pracy w danym zawodzie, dyżury doradcy zawodowego z zastrzeżeniem zapisu pkt 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 18 godzin zegarowych; termin realizacji: maj 2012 r. 2)Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - przygotowanie i przeprowadzenie warszta-tów dla grupy 18 uczestników projektu; celem warsztatów jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, między innymi poprzez poznanie metod poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, autopre-zentacja, rozmowa kwalifikacyjna, rodzaje umów o pracę, korzyści wynikające ze stosunku pracy. ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: maj 2012 r. 3)Spotkania z doradcą zawodowym - przygotowanie i przeprowadzenie grupowych spo-tkań z doradcą zawodowym; zajęcia będą prowadzone w 2 grupach: - dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 3 godziny zegarowe; termin realizacji: wrzesień 2012 r.; - dla 4 uczestników projektu (osoby z ustalonym stopniem niepełnosprawności); celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bez-pieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, omówienie dokumentów aplikacyj-nych, oraz ulg i przywilejów przysługującym osobom niepełnosprawnym w stosunku pracy, plan działania w zakresie poszukiwania pracy. Ilość: 3 godziny zegarowe; termin realizacji: wrzesień 2012 r. Spotkania grupowe z wizażystą - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu do-skonalenia umiejętności komunikowania się. Omówienie roli, istoty wizerunku, wyglądu zewnętrz-nego w trakcie poszukiwania pracy, omówienie typu sylwetki, kształtów twarzy i propozycji fryzur, makijaż, dobór odpowiedniego makijażu do typu urody, do okazji. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz kosmetyków w trakcie spotkania celem samodzielnego wykonania działań zmierzających do poprawy własnego wizerunku. Udokumentowanie obecności uczestni-ków na spotkaniu., przekazanie Zamawiającemu karty pracy z odbytego spotkania. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach: - dla 13 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r.; - dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r. Kurs pierwszej pomocy - przygotowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu udzielania przed-medycznej pierwszej pomocy w trakcie których należy przekazać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu postępowania w miejscu udzielania pomocy w następstwie zatrzymania oddechu i krążenia- resuscytacja krążeniowo-oddechowa, zakrztuszeń, ran i ich zabezpieczeń, porażenia sło-necznego, złamań, wstrząsu, porażenia prądem. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumen-towania obecności uczestników , przekazania Zamawiającemu karty pracy z odbytego kursu. Kurs prowadzony będzie w 2 grupach: - dla 13 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012;- dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r. Indywidualne konsultacje z psychologiem - przeprowadzenie konsultacji indywidual-nych dla 13 uczestników projektu, po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika; w ra-mach indywidualnych konsultacji psycholog winien udzielić uczestnikom wsparcia psychologicznego w formie terapii indywidualnej, w rozwiązywaniu problemów psycholo-gicznych dotyczących przede wszystkim aktywności zawodowej uczestników projektu, w pokonywaniu stresu, przygotować indywidualny plan działania; dyżury psychologa z za-strzeżeniem zapisu pkt. 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 26 godzin zegarowych; termin re-alizacji: od maja do października 2012 r.; Warsztaty umiejętności wychowawczych - przygotowanie i przeprowadzenie warszta-tów dla grupy 13 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r.; Warsztaty umiejętności psychospołecznych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, których celem jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życio-wych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi; zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: - dla 18 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od kwietnia do maja 2012 r.;- dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 6 godzin ze-garowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r.;- dla 4 uczestników projektu (osoby z stopniem niepełnosprawności); ilość: 6 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie cyklu szkoleń - przeprowadzenie zajęć w każdej miejscowości przez instruktora zdrowego żywienia w ramach projektu pn.: Kompleksowe działania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób nowotworowych z zapewnieniem wysokiego stopnia zgłaszalności na badania w Powiecie Wąbrzeskim finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanego przez Powiat Wąbrzeski
Dodano: 2015-06-23 - Świadczenie usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy cz. 1
Dodano: 2015-05-20 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2015-04-15 - Szkolenie osób bezrobotnych
Dodano: 2015-02-24 - POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH
Dodano: 2014-10-22 - SEKRETARKA - ASYSTENTKA
Dodano: 2014-09-22 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Stanowisko doradcy zawodowego w projekcie Lepszy start absolwentów kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych.
Dodano: 2014-09-10 - Wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz wychowanków Domu Dziecka, realizowaną przez PCPR we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2014-05-29 - zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na start ku lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-04-18 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2014-01-27