Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie: część 1 - „Kurs z zakresu spawania” część 2 - „Kurs na prawo jazdy kat. B” część 3 - „Kurs operatora wózków widłowych” część 4 - „Kurs Międzynarodowego Instruktora Spawalnictwa” część 5 - „Kurs doskonalący w zakresie metod aktywizujących w nauczaniu przedmiotów zawodowych”

Powiat Wejherowski ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, ul. 3 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 729 411 , fax. 585 729 402
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wejherowski
    ul. 3 Maja 4
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 585 729 411, fax. 585 729 402
    REGON: 19167514900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie: część 1 - „Kurs z zakresu spawania” część 2 - „Kurs na prawo jazdy kat. B” część 3 - „Kurs operatora wózków widłowych” część 4 - „Kurs Międzynarodowego Instruktora Spawalnictwa” część 5 - „Kurs doskonalący w zakresie metod aktywizujących w nauczaniu przedmiotów zawodowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie w ramach projektu 3.3.1 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każde szkolenie osobno – t.j. na każdą część wymienioną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia – części od 1 do 5: część 1 - „Kurs z zakresu spawania” część 2 - „Kurs na prawo jazdy kat. B” część 3 - „Kurs operatora wózków widłowych” część 4 - „Kurs Międzynarodowego Instruktora Spawalnictwa” część 5 - „Kurs doskonalący w zakresie metod aktywizujących w nauczaniu przedmiotów zawodowych” 3. Wykonawca składa ofertę na zasadzie: 1 część – 1 oferta, przy czym każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia co do ilości części zamówienia, na które może złożyć ofertę jeden Wykonawca. 4. Na każde z wyżej wymienionych szkoleń należy składać oddzielną ofertę, a do każdej oferty (na każdą część) należy złożyć osobno wszystkie wymagane niniejszą SIWZ dokumenty . 5. Planowane rozpoczęcie kursów: z początkiem roku szkolnego 2017/2018 r. Część 1 - „Kurs z zakresu spawania” 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pach-winowymi metodą MAG 135 (stal konstrukcyjna czarna) oraz kursu spawania blach i rur spoinami pach-winowymi metodą TIG 141 (stal nierdzewna) dla 36 uczniów Technikum nr 3 lub/i Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Wejherowie. 2. Celem kursu jest uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwi-nowymi metodą MAG 135 i TIG 141. 3. Liczba kursantów: 36 osób, w tym: MAG 135 – 18 osób/uczniów, TIG 141 – 18 osób/uczniów 4. Instytucja szkoleniowa przeprowadzi szkolenie w czterech grupach. 5. Czas trwania szkolenia: najpóźniej do 26.01.2018 r. (egzamin w ostatnim dniu kursu, zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa). Zamawiający będzie dodatkowo punktował skrócenie czasu wykonania – szczegóły w rozdz. XIV – opis kryteriów oceny ofert. 6. Program kursu powinien zawierać w szczególności: • nazwę kursu, • czas trwania i sposób organizacji kursu, • wymagania wstępne dla uczestników kursu, • cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kom-petencji społecznych, • plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; • opis treści – kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, • wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, • przewidziane sprawdziany i egzaminy. 7. Łączna liczba godzin szkolenia zajęć praktycznych i teoretycznych przypadająca na 1 osobę szkoloną musi być zgodna z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, zawartymi w programie szkolenia spawaczy metodą MAG 135 i TIG 141. 8. Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały dydaktyczne, szkoleniowe oraz odpowiedni sposób organizacji zajęć praktycznych: odpowiednio oprzyrządowane stanowiska spawalnicze tj. m.in. spawarki, szlifierki kątowe, materiały spawalnicze, rury, blachy i inne niezbędne materiały eksploatacyjne – w ilości pozwalającej na swobodne samodzielne ćwiczenia przez cały okres trwania szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć także uczestników kursu w odpowiednią odzież ochronną (fartuchy spawalnicze, rękawice spawalnicze, przyłbice). 9. Zamawiający wymaga, aby kursy nie odbywały się w odległości większej niż 30 km. od siedziby Zamawiającego . W przypadku jeśli kursy będą odbywały się poza Wejherowem, Wykonawca zapewni uczniom dojazd do miejsca szkolenia lub pokryje koszty dojazdu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egza-minów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu. 11. W kalkulacji kosztów szkolenia należy ująć wszelkie koszty: koszty egzaminu , koszt materiałów i urządzeń oraz w przypadku wymogu badań lekarskich, również koszt badań. 12. Szkolenie winno zakończyć się: a) wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, b) egzaminem sprawdzającym stopień przyswojenia przez uczestników wiadomości objętych programem kursu. Egzamin końcowy odbędzie się przed Egzaminatorem z Instytutu Spawalnictwa. W przypadku zdania egzaminu przez uczestnika: - wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622); - wydaniem książeczki spawacza oraz świadectwa/certyfikatu egzaminu kwalifikacyjnego spawacza wyda-nego wg wskazań Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 13. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym, nie kolidujących z zajęciami dydaktycznymi. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 harmonogram dla poszczególnych szkoleń z rozpisaniem na daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni roboczych przed realizacją zajęć. 14. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 15. Zamawiający wymaga od wykonawcy zatrudnienia instruktorów w ilości niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia w wyznaczonym terminie i posiadających odpowiednie kwalifikacje. 16. Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji opisanego wyżej kursu (część 1). 17. Zamawiający informuje, że posiada pracownię spawalni, posiada odpowiedni Certyfikat i jest Ośrodkiem Egzaminacyjnym. 18. Zamawiający informuje, że posiada kadrę szkoleniowców z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem w przeprowadzaniu tego typu kursów. 19.Podstawą do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia za wykonane zamówienie będzie dostarczenie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji, która będzie potwierdzała ukończenie kursu przez daną liczbę uczestników, z wyszczególnieniem uczestników, którzy zdali egzamin i tych, którzy egzaminu nie zdali. Część 2 - „Kurs na prawo jazdy kat B” 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat B oraz opłacenie i ustalenie pierwszego terminu egzaminu państwowego teoretycznego dla 10 osób (1 grupa uczniów Technikum nr 3 lub Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie), wytypowanych osób, którzy w dniu egzaminu będą osobami pełnoletnimi. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w jednym kursie. 2. Łączny wymiar godzinowy dla każdego uczestnika kursu obejmuje 60 godzin w tym: a) 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut), b) 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut). 3. Zamawiający informuje, że osoby skierowane do odbycia kursu prawo jazdy kat. B nie posiadają aktualnego badania lekarza medycyny pracy stwierdzającego brak istnienia przeciwwskazań do odbycia w/w kursu. 4. Termin realizacji całości zamówienia: najpóźniej do 26.01.2018 roku ( do tego czasu wszystkie osoby muszą mieć wyznaczony i opłacony pierwszy termin egzaminu państwowego teoretycznego). Zamawiający będzie dodatkowo punktował skrócenie czasu wykonania – szczegóły w rozdz. XIV – opis kryteriów oceny ofert. 5. Wykonawca zobowiązany jest: - skierować kandydatów na badania do lekarza medycyny pracy (koszt badań ponosi Wykonawca), - zorganizować i przeprowadzić kurs (część teoretyczną i praktyczną), - przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający stopień opanowania materiału, - wydać dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu pań-stwowego, - opłacić i ustalić dla wszystkich uczestników pierwszy termin egzaminu państwowego teoretycznego w ośrodku egzaminowania właściwym z punktu widzenia przeprowadzonych zajęć praktycznych ( za ewentualne kolejne egzaminy teoretyczne, jak i egzamin praktyczny uczestnik zapłaci sam). 6. Podstawą wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy będzie przedłożenie przez niego Zamawiającemu właściwego dokumentu potwierdzającego dokonanie opłaty za pierwszy egzamin państwowy teoretyczny, wraz z listą osób, za które opłaty dokonano. 7. Miejsce realizacji kursu: a) zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne ze względów organizacyjnych odbywały się na terenie Wejherowa, od poniedziałku do piątku, w godzinach nie kolidujących z zajęciami edukacyjnymi. Dopuszcza się również możliwość organizacji zajęć poza tym obszarem, jednakże w takim przypadku Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt dojazd uczestników szkolenia z Wejherowa do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do Wejherowa. b) zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne (jazda) odbywały się w najbliższej miejscowości od Zamawiającego, gdzie znajduje się Ośrodek Egzaminacyjny. 8. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane w dniach nauki szkolnej odbywały się w godzinach niekolidujących ze szkolnym planem lekcji. Daty i godziny realizacji zajęć praktycznych Wykonawca ustali indywidualnie z wytypowanym pracownikiem Zamawiającego. 9. Wykonawca zobligowany jest udostępnić uczestnikom kursu sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. Ponadto, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. 10. Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego, a także za organizację i terminową realizację szkolenia. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e- learning. 12. Powyższy kurs na prawo jazdy, prowadzenie dokumentacji, warunki lokalowe, plac manewrowy i wyposa-żenie dydaktyczne muszą odpowiadać przepisom ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. 2017 po. 978) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. 2016 poz. 280) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2016 poz. 232) 13. Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom kursu. 14. Wykonawca dokona ubezpieczenia NNW uczestnika kursu. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem kursu. 16. Zamawiający wymaga od wykonawcy zatrudnienia instruktorów w ilości niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia w wyznaczonym terminie i posiadających odpowiednie kwalifikacje. 17. Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji kursu na prawo jazdy kat. B. Część 3 - „Kurs operatora wózków widłowych” 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych dla 3 osób (uczniów Technikum nr 3 lub Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie), wytypowanych osób, które w momencie przystąpienia do kursu będą osobami pełnoletnimi. 2. Celem kursu jest nauka i zdobycie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi oraz dodatkowo uprawnień do wymiany butli z gazem w wózkach zasilanych gazem. 3. Kurs dla w/w uczniów powinien być organizowany na terenie miasta Wejherowa. W przypadku przeprowadzenia kursu poza terenem Wejherowa Wykonawca zapewnia każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby Zamawiającego do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. 4. Program szkolenia powinien obejmować 67 godzin zajęć, z tego 44 godziny zajęć teoretycznych 15 godzin zajęć praktycznych i 8 godzin zajęć poświęconych wymianie butli gazowych. Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć). 5. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej przed lub po zakoń-czeniu zajęć szkolnych, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczest-nikami kursu. 6. Termin przeprowadzenia kursu: najpóźniej do dnia 22.12.2017 r. 7. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu, ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu tj. w szczególności do: a) organizacji kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych (w przypadku organizacji zajęć poza szkołą Wyko-nawca pokrywa koszty przejazdu uczniów), b) ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie (ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem), c) przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w ilości od-powiedniej do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych, d) realizacji kursu przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających stosowne upraw-nienia i doświadczenie w prowadzeniu kursu, e) badania lekarskiego dla uczestników kursu i zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do kursu (badanie należy przeprowadzić przed zajęciami, w przypadku eliminacji uczestnika z przyczyn zdro-wotnych Wykonawca ponosi koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z przekazanej przez Zamawiającego listy rezerwowej osób zakwalifikowanych do kursu, Wykonawca zgłasza ten fakt Zamawiającemu), f) przekazania środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania kursu, jeśli są wymagane. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. 10. Wykonawca odpowiada za zorganizowanie dla każdego uczestnika egzaminu państwowego przeprowa-dzonego przed Komisją Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez każdego uczestnika stosownych uprawnień. 11. Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu (w tym nabycie uprawnień do wymiany butli z gazem w wózkach zasilanych gazem) oraz po zdaniu egzaminu zaświadczenia kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. 12. Zamawiający wymaga od wykonawcy zatrudnienia instruktorów w ilości niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia w wyznaczonym terminie i posiadających odpowiednie kwalifikacje. 13. Osoby wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, których doświadczenie badane będzie w pozacenowym kryterium oceny ofert, muszą rzeczywiście realizować następnie przedmiotowe zamówienie. 14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji opisanego wyżej kursu. 15. Podstawą do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia za wykonane zamówienie będzie dostarczenie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji, która będzie potwierdzała ukończenie kursu przez daną liczbę uczestników, z wyszczególnieniem uczestników, którzy zdali egzamin i tych, którzy egzaminu nie zdali. Część 4 - „Kurs Międzynarodowego Instruktora Spawalnictwa” 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Międzynarodowego Instruktora Spawal-nictwa dla 3 osób - nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie, indywidualnie lub w grupie (do ustalenia z Zamawiającym). 2. Kurs powinien być przeprowadzony zgodnie z wytycznymi dla Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (IWP) wydanymi przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Łączna liczba godzin szkolenia zajęć praktycznych i teoretycznych przypadająca na 1 osobę szkoloną musi być zgodna z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Kurs powinien się składać z: - części przygotowawczej: zdobycie uprawnień H-L045 ssnb z zakresu jednej metody spawania wg serii norm PN- EN ISO 9606, - części podstawowej: zdobycie uprawnień Międzynarodowego Instruktora Spawalnictwa dla metody MAG 135, - części rozszerzonej: zdobycie uprawnień Międzynarodowego Instruktora Spawalnictwa dla metody TIG 141. 3. Termin wykonania kursu – najpóźniej do 30.06.2018, szczegółowe uzgodnienie terminu z Zamawiającym. 4. Koszt egzaminu (jednego podejścia) ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu tj. w szczególności do: a) organizacji kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych, b) ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie (ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem), c) przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w ilości od-powiedniej do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych, d) realizacji kursu przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających stosowne upraw-nienia i doświadczenie w prowadzeniu kursu, e) badania lekarskiego dla uczestników kursu i zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do kursu, f) przekazania środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania kursu, jeśli są wymagane, g) oraz wszelkich innych kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu opisanego wyżej (cz.4). 6. Szkolenie winno zakończyć się: - wydaniem odpowiednich dyplomów wg wskazań Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - w przypadku nie zdania egzaminu przez uczestnika – wydaniem zaświadczenia o odbyciu kursu. 7. Zamawiający wymaga od wykonawcy zatrudnienia instruktorów w ilości niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia w wyznaczonym terminie i posiadających odpowiednie kwalifikacje. 8. Osoby wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, których doświadczenie badane będzie w pozacenowym kryterium oceny ofert, muszą rzeczywiście realizować następnie przedmiotowe zamówienie. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji opisanego wyżej kursu. 10. Podstawą do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia za wykonane zamówienie będzie dostarczenie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji, która będzie potwierdzała ukończenie kursu przez daną liczbę uczestników, z wyszczególnieniem uczestników, którzy zdali egzamin i tych, którzy egzaminu nie zdali. Część 5 - „Kurs doskonalący w zakresie metod aktywizujących w nauczaniu przedmiotów zawodowych" 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu doskonalącego w zakresie metod akty-wizujących w nauczaniu przedmiotów zawodowych dla grupy 4 osób (nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie). 2. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w siedzibie zamawiającego w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku - dopuszcza się zajęcia w soboty po uprzednim uzgodnieniu z uczestnikami kursu. 3. Zamawiający zapewnia sale wyposażone w rzutnik multimedialny oraz komputer, w których przeprowadzone będzie szkolenie. 4. Termin szkolenia: najpóźniej do 22.12. 2017, szczegółowe ustalenie terminu z Zamawiającym. 5. Szkolenie powinno obejmować: 20 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) przypadających na całą grupę) i powinno składać się z części teoretycznej i zajęć w formie warsztatów. 6. Szkolący zapewnia materiały dydaktyczne. 7. Zamawiający wymaga od wykonawcy zatrudnienia instruktorów w ilości niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia w wyznaczonym terminie i posiadających odpowiednie kwalifikacje. 8. Osoby wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, których doświadczenie badane będzie w pozacenowym kryterium oceny ofert, muszą rzeczywiście realizować następnie przedmiotowe zamówienie. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji opisanego wyżej kursu. 10. Podstawą do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia za wykonane zamówienie będzie dostarczenie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji, która będzie potwierdzała ukończenie kursu przez daną liczbę uczestników. Założenia wspólne do wszystkich części od nr 1 do nr 5: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników w czasie trwania kursów jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: a) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część; b) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy; c) promocja projektu – oznaczenie w miejscu realizacji zajęć oraz na materiałach edukacyjnych (w tym programach szkolenia, dziennikach szkolenia, listach obecności uczestników, drukach testów) nazwy projektu zgodnie z jego wytycznymi. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / Wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. d) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych (pendrive lub płyta CD); e) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali. f) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu. g) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji każdej części zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cz. 2 - "Kurs na prawo jazdy kat.B" - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd oraz że posiada Akredytację Kuratora Oświaty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach