Przetargi.pl
Usługi Szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, al. Wolności 39
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631140 , fax. 095 7637216
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    al. Wolności 39 39
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631140, fax. 095 7637216
    REGON: 21102738100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.strzelce.krajenskie.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi Szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1: szkolenie pn. Pracownik biurowy - 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zamieszkujące teren powiatu strzelecko - drezdeneckiego. Zadanie częściowe nr 2: szkolenie pn. Kadry i płace - 11 osób bezrobotnych zamieszkujące teren powiatu strzelecko - drezdeneckiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykażą , iż: - dysponuje salami wykładowymi, salami ćwiczeń, pomieszczeniami socjalnymi, - dysponuje odpowiednim wyposażeniem technicznym, - dysponuje materiałami dydaktycznymi, podręcznikami i pomocami naukowymi potrzebnymi do realizacji szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 3. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami odpowiednio wykwalifikowanymi, zdolnymi do wykonywania zamówienia (niedopuszczalna jest zmiana wykładowców / instruktorów - wyjątek stanowi zaświadczenie lekarskie o niezdolności do pracy); 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. / . Zamawiający dokona oceny ww. warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. / Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm. /- załącznik nr 1 2.) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zapoznał się z projektem umowy i akceptuje jej warunki - załącznik nr 2 3.) oświadczenie Wykonawcy opisujące sposoby sprawowania nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - załącznik nr 3 4.) program szkolenia - załącznik nr 4 5.) preliminarz kosztów, z którego wynika koszt całkowity szkolenia, koszt szkolenia jednej osoby oraz koszt osobogodziny (pozycje dla których Wykonawca nie wystawi cen, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu) - załącznik nr 5 6.) informacje dotyczące doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencjami - załącznik nr 6 7.) kserokopię certyfikatu jakości usług jeżeli Wykonawca taki posiada 8.) kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wystawiony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej / art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) 10.) w przypadku występowania pełnomocnictwa - dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.strzelce.krajenskie.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach