Przetargi.pl
Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-3/2011

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3571031 , fax. 52 3552450
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Św. Ducha 90 90
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3571031, fax. 52 3552450
    REGON: 00251349400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-3/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -MOPS.921-9215-3/2011 CZĘŚĆ 1 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty z zakresu edukacji obywatelskiej z elementami poradnictwa prawnego Zakładana/Szacunkowa ilość osób/uczestników*: 54 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: - Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: a)jedna grupa 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b)dwie grupy 19-osobowe (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności) 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia odbędą się w terminie od 22 do 31 sierpnia 2011r. - Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych uczestniczek i uczestników w zakresie potrzebnym do bycia aktywnym obywatelem. Zapoznanie ich z prawami i obowiązkami obywatelskimi, z uwzględnieniem praw osób niepełnosprawnych oraz członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np. wizytę studyjną. CZĘŚĆ 2 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty z zakresu równości szans Zakładana/Szacunkowa ilość osób/uczestników*: 54 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty z zakresu równości szans dla 54 osób niepełnosprawnych - 30 godzin lekcyjnych łącznie, z czego: 1. Pierwsze 15 godzin lekcyjnych zajęć odbywać się będzie w 3 grupach (każda grupa 5 godzin lekcyjnych): a)Grupa A 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b)Grupa B 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), c)Grupa C 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). 2. Pozostałe 15 godzin lekcyjnych zajęć będzie się odbywać w następujących grupach: a) 26 mężczyzn z grup A, B, C - 5 godzin lekcyjnych zajęć b) 28 kobiet z grup A, B, C - 10 godzin lekcyjnych zajęć Z uwagi na równość szans kobiety mają większą liczbę godzin zajęć. Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia odbędą się w terminie od 2 do 9 września 2011 r. - Celem zajęć jest podniesienie świadomości uczestniczek i uczestników z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn, niwelowanie istniejących stereotypów dotyczących płci. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z powyższych części. 3. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest: 3.4.1.Prowadzenie list obecności uczestników. 3.4.2.Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu uczestnikowi szkolenia - ankiety ewaluacyjnej szkolenia oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia. 3.4.3. Wydanie, w dniu ukończenia szkolenia, odpowiednich certyfikatów/zaświadczeń z informacją o programie, ilości godzin, zawierających oznaczenie projektu w ramach POKL, 3.4.4.Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) raportu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3.4.5. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm). 3.4.6. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30. 1 godzina wynosi: 45 minut zegarowych. 3.4.7. Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników zajęć. 3.4.8. Zapewnienie odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych (np. projektor multimedialny) z zapleczem socjalnym do przeprowadzenia kursów/warsztatów/szkoleń. Miejsce prowadzenia zajęć stacjonarnych - Inowrocław. 3.4.9. Zapewnienie uczestnikom w przerwach między zajęciami dostępu do bufetu kawowego składającego się z co najmniej: 3.4.9. 1. napoje ciepłe (kawa, herbata), 3.4.9. 2. cukier, śmietanka do kawy, 3.4.9. 3. ciastka kruche minimum 20 dag, na osobę dziennie, 3.4.9. 4. kostka ciastka lub drożdżówka lub inne ciastko na osobę dziennie, 3.4.9. 5. Zamawiający nie wyklucza jednak, że uczestnicy mogą mieć częstszy dostęp do ww. bufetu, np. gdy takowy znajduje się na końcu sali, gdzie odbywają się zajęcia. 3.4.10. Wyposażenie uczestników w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmienne nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkoleń. Przez ww. materiały piśmienne rozumie się materiały niezbędne do sporządzania notatek z zajęć, robienia adnotacji itp. Zamawiający nie wymienił, jakie to mają być materiały, ponieważ dla każdej części zamówienia mogą one być odmienne w zależności od tematu szkolenia, metod prowadzenia zajęć lub użytych środków dydaktycznych. 3.4.11. Odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl. 3.4.12. Dostarczenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów. 3.4.13. Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych 1 kpl. w/w materiałów przeznaczonych dla uczestników oraz zdjęć z przebiegu zajęć. 3.4.14. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp. 3.4.15. Zapewnienie uczestnikom stałej opieki w miejscu szkolenia. 3.4.16. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3. 5. Materiały piśmienne, podobnie jak i inne materiały i dokumenty przekazywane osobom uczestniczącym w szkoleniach powinny zostać oznaczone zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. 3. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena programów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach