Przetargi.pl
USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE

Areszt Śledczy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Grottgera 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7532661-664 w. 271 , fax. 075 7532665
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
    ul. Grottgera 2 2
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7532661-664 w. 271, fax. 075 7532665
    REGON: 00032062100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-wroclaw/areszt-sledczy-jelenia-gora/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy, którym jest organizacja i przeprowadzenie kursów w zawodzie: a) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy 10 osób pozbawionych wolności (trzy edycje) b) Malarz wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy 10 osób pozbawionych wolności (trzy edycje) 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji kursu oraz zajęć aktywizacyjnych w przypadku nieotrzymania w planie wydatków budżetowych wystarczającej ilości środków finansowych, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na ich sfinansowanie oraz w przypadku otrzymania środków w terminie, w którym z przyczyn organizacyjnych, technicznych nie będzie możliwości zrealizowania wszystkich kursów oraz zajęć aktywizacyjnych. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wynagrodzenie za nieprzeprowadzony kurs lub zajęcia aktywizacyjne oraz jak również żadne odszkodowanie. 3. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy zgodnie z tematyką szkolenia. 4. Skierowane osoby zostaną na koszt Wykonawcy: objęte ubezpieczeniem NNW, poddane badaniom lekarskim z zakresu medycyny pracy stwierdzającym brak przeciwwskazań do pracy w zawodzie, wyposażone w odzież roboczą, oraz poddane przeszkoleniu w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż oraz poddane instruktażowi przed przystąpieniem do wykonywania zajęć praktycznych. Wykonawcza przedłoży Zamawiającemu dowód ubezpieczenia. Z przeprowadzonego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zostaną wydane odpowiednie zaświadczenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do szkolenia zgodnie z pkt. 3 dodatkowo 2 osób z listy rezerwowej przygotowanej przez Zamawiającego, które w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie osoby z listy podstawowej zapewnią wykonanie przedmiotu umowy i przeszkolenie minimum 10 osób w ramach każdego z kursów. 6. Wykonawca zamówienia oświadcza, że posiada uprawnienia, kwalifikacje oraz warunki do należytego wykonania przedmiotu umowy. 7. Każde ze szkoleń zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia. Program szkolenia zostanie opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012, poz. 186) oraz Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 roku w sprawie szczegółowych zasad i trybu organizowania nauczania w zakładach karnych i aresztach śledczych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami). 8. Każde ze szkoleń trwać będzie 80 godzin (przy czym 1 godzina to 45 minut) w podziale na część zajęć teoretycznych obejmująca 24 godziny, oraz część zajęć praktyki obejmująca 56 godzin z zaznaczeniem, że jeden dzień kursu nie może przekroczyć 8 godzin. 9. Zajęcia aktywizacyjne powinny trwać 18 godzin lekcyjnych (przy czym 1 godzina to 45 minut) i obejmować następujące moduły tematyczne: 9.1) Lidera Klubu Pracy - 5 godzin, 9.2) Doradcę zawodowego - 8 godzin, 9.3) Psychologa - 5 godzin. 10. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca pozyskuje bezpośrednio od uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony i przechowywania danych osobowych uczestników szkolenia uzyskanych od uczestników zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. 11. Wykonawca zapewni w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, podręczniki, skrypty oraz materiały biurowe niezbędne do realizacji szkolenia, opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisy informujące, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 12. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni instruktorów praktycznej nauki zawodu, materiały budowlane, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń budowlanych, środki ochrony indywidualnej, niezbędne maszyny i urządzenia budowlane, narzędzia i sprzęt . 13. Zamawiający, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych przekaże Wykonawcy narzędzia oraz sprzęt do realizacji kursu i zajęć aktywizacyjnych, zakupiony na potrzeby projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych w pomieszczeniach przygotowanych przez zamawiającego na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze wyposażonych w sprzęt, pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów ppoż, BHP i ergonomii oraz w zakresie zajęć praktycznych w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze. 15. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenia o jego ukończeniu zgodne ze wzorem określonym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012, poz. 186). Zaświadczenie otrzyma uczestnik, który brał udział w co najmniej 80% godzin lekcyjnych przewidzianych w ramach kursu. 16. Wykonawca prowadzi dokumentację przebiegu szkolenia i zajęć aktywizacji zawodowej . Dokumentację stanowią: 16.1) harmonogram i program kursu 16.2) harmonogram i program zajęć aktywizacji zawodowej 16.3) dziennik zajęć edukacyjnych 16.4) rejestr wydanych zaświadczeń wraz z zaświadczeniami 17. Po zakończeniu szkolenia wykonawca zobowiązuje się do przekazania zamawiającemu oryginały dokumentacji szkoleniowej. 18. Zamawiający zobowiązuje się przygotować listy obecności na kursy i zajęcia aktywizacyjne opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisy informujące, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 19. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu musi wynosić nie więcej niż 25% całkowitej wartości kursu. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach szkolenia. 20. Wykonawca przechowa dokumentację dotyczącą szkolenia będącego przedmiotem niniejszej specyfikacji do końca 2023 r., w warunkach umożliwiających zachowanie wszelkich danych osobowych w niej zawartych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 21. Wykonawca umożliwi uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 22. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji przebiegu szkolenia logotypami i zapisami zapewniającymi identyfikację wizualną realizowanego szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. 23. Termin trwania i harmonogram każdego z kursów oraz zajęć aktywizacji zawodowej zostaną ustalone indywidualnie przez obie strony, przy czym: 2.1) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie I wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 30.03.2013 roku. 2.2) Malarz I wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 30.04.2013 roku. 2.3) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie II wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 31.05.2013 roku. 2.4) Malarz II wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 28.06.2013 roku. 2.5) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie III wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 30.09.2013 roku. 2.6) Malarz III wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 29.11.2013 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach