Przetargi.pl
USŁUGI SZKOLENIA KOMPUTEROWEGO DLA OSÓB PRACUJĄCYCH Z BRANŻY BUDOWLANEJ I ARCHITEKTÓW - AUTOCAD

Fundacja"Przedsiębiorczość" ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Mieszka I nr 13
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 479 16 00 , fax. 68 479 16 04
  • Data zamieszczenia: 2014-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja"Przedsiębiorczość"
    ul. Mieszka I nr 13
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 68 479 16 00, fax. 68 479 16 04
    REGON: 97006521500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bslp.consultor.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa - FUNDACJA.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SZKOLENIA KOMPUTEROWEGO DLA OSÓB PRACUJĄCYCH Z BRANŻY BUDOWLANEJ I ARCHITEKTÓW - AUTOCAD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania są: USŁUGI SZKOLENIA KOMPUTEROWEGO DLA OSÓB PRACUJĄCYCH Z BRANŻY BUDOWLANEJ I ARCHITEKTÓW - AUTOCAD 2. Kod zamówienia: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego (na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień CPV). 3. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 60 osób dorosłych (4 grupy po 15 osób), pracujących w branży budowlanej i architektów, legitymujących się wykształceniem co najwyżej średnim. 4. Program szkolenia musi obejmować 48 godzin dla każdej z grup. 5. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego z uczestników szkolenia w zakresie: - komputerowego wspomagania projektowania - 8h - umiejętności rysowania obiektów w wersji płaskiej (2D) i przestrzennej (3D)- 16h - samodzielne opracowywania części rysunkowej projektów technicznych - 16h - narzędzia do kreślenia i projektowania - 6h - egzamin zewnętrzny zapewniający uzyskanie certyfikatu AUTODESK - 2h Ze względu na fakt, że poziom szkolenia jest zależny od wyników Analizy potrzeb szkoleniowych, cena została uśredniona, tak by wykonawca mógł zapewnić szkolenie na każdym poziomie względem potrzeb uczestników. 6. Zajęcia muszą odbywać się w weekendy (sobota-niedziela), maksymalnie 8 godzin dziennie. 7. Szkolenie ma się odbywać na terenie woj. lubuskiego. 8. Szkolenie kończy się egzaminem końcowym oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Dodatkowo należy załączyć suplement zawierający: - informacje o okresie trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, - numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a) warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b) odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć: salę wykładową przewidzianą do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 15 osób, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, w tym w projektor multimedialny, tablicę oraz inne niezbędne pomoce dydaktyczne, a także gwarantującą odrębne miejsce siedzące - krzesło i odrębny stolik dla każdego uczestnika szkolenia oraz odrębne pomieszczenie, wyposażone w stoliki oraz miejsca siedzące, do spożywania poczęstunku i ciepłych oraz zimnych napojów (zaplecze socjalne) - oba pomieszczenia bez dostępu dla osób trzecich przez cały czas trwania szkolenia. Dodatkowo należy zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych (WC, umywalka z dostępem do ciepłej wody), wyposażonych w niezbędne środki czystości (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe lub suszarki do rąk), c) osobne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, tj. 15 w pełni sprawnych i zawierających niezbędne autoryzowane oprogramowanie komputerów, d) nieodpłatne materiały szkoleniowe, (podręczniki, skrypty) przekazane każdemu z uczestników szkolenia na własność. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu. Należy także uwzględnić po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych, zawierających identyczną jak dla uczestników treść, dla Zamawiającego. Wszystkie materiały uczestnicy powinni otrzymać w pierwszym dniu szkolenia. Materiały dla Zamawiającego należy dostarczyć najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia, 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: przekazał Zamawiającemu minimum 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia harmonogram planowanych do realizacji zajęć, pisemnie informował Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie zajęć przed ich dokonaniem, również w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od wykonawcy, z uwzględnieniem propozycji zmiany w harmonogramie, wynikających z odwołania zajęć; zapewnił odpowiednią dokumentacje składająca się z: dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć, listę obecności, zawierającą imiona i nazwiska uczestników wraz z podpisami w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, imienne listy na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów szkoleniowych, protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, niezwłocznie pisemnie informował zamawiającego o niezgłaszaniu się uczestników, przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika, innych sytuacjach które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. W terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia należy dostarczyć Wykonawcy następujące dokumenty: dziennik zajęć, imienna listę obecności uczestników szkolenia, 2 kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia lub inny stosowny dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem. Wraz z ofertą dostarczyć wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia. 11. Wszystkie zajęcia powinny być przeprowadzone przez wykładowców. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć w formie eksternistycznej, metodą e-learningu, drogą elektroniczną itp. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił do prowadzenia szkolenia co najmniej 1 wykładowcę - zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale V i XIII SIWZ. W uzasadnionych przypadkach w trakcie szkolenia lub przed jego rozpoczęciem, Wykonawca może się zwrócić o zmianę wykładowcy - na innego niż wskazanego w ofercie, pod warunkiem, że: - wykładowca, który zastąpi dotychczasowego spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, - Wykonawca o dokonanie zmiany zwróci się z pisemnym wnioskiem, podając uzasadnioną przyczynę takiej sytuacji, - Wykonawca uzyska pisemną zgodę Zamawiającego przed dokonaniem takiej zmiany. 12. Na wszelkiego rodzaju dokumentach związanych z realizacją szkolenia: zaświadczeniach, materiałach szkoleniowych, programie szkolenia, ankietach ewaluacyjnych oraz innych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informację o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz zamieścić oznaczenia zgodnie z zasadą wizualizacji obowiązującą w Planie Komunikacji PO KL oraz załącznikiem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl w zakładce: zasady promocji - logo. Podobne zasady dotyczą oznaczenia miejsca odbywania szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiedza i doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bslp.consultor.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach