Przetargi.pl
Usługi szkoleń komputerowych w ramach programu: Wzrost społeczno-gospodarczy miasta Dębicy poprzez nowe formy dialogu obywatelskiego i konsultacji publicznych oraz szkolenia administracji samorządowej

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6838100 , fax. 014 6838161
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2 2
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6838100, fax. 014 6838161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleń komputerowych w ramach programu: Wzrost społeczno-gospodarczy miasta Dębicy poprzez nowe formy dialogu obywatelskiego i konsultacji publicznych oraz szkolenia administracji samorządowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi szkoleniowe. Beneficjentem projektu jest Gmina Miasto Dębica - jednostka samorządu terytorialnego. Celem projektu jest rozwój kadr administracji samorządowej szczebla lokalnego. Zakres zamówienia obejmuje organizację szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych kadr. Zakres szkoleń wynika z przeprowadzonej analizy potrzeb. Rodzaje szkoleń i przewidywana liczba uczestników: - Computer skills - 40 os., - Excel dla zaawansowanych - 20 os. - Projektowanie AutoCAD 2008PL - 10 os
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805831000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 3. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, biegle posługującymi się językiem polskim, dysponujące kwalifikacjami: - Osoby do szkoleń Computer skills : - wykształcenie wyższe, - posiadane kwalifikacje do szkolenia komputerowego - osoba przewidziana do prowadzenia szkolenia Computer skills - uprawnienia egzaminatora ECDL - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie w prowadzeniu kursów komputerowych ECDL , - Osoby do szkoleń Excel : - wykształcenie wyższe, - posiadane kwalifikacje do szkolenia komputerowego - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie w prowadzeniu kursów komputerowych Excel, - Osoby do szkoleń AutoCAD : - wykształcenie wyższe, - posiadane kwalifikacje do szkolenia komputerowego - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie w prowadzeniu kursów komputerowych AutoCAD 2008 PL b) Wykonać w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej: 2 usługi w zakresie przeprowadzonych szkoleń grupowych, komputerowych, o wartości łącznej nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia z informacjami o ich doświadczeniu i kwalifikacjach. 4. Wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry kierowniczej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną