Gmina Wisznice ogłasza przetarg
- Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
- Data zamieszczenia: 2015-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
ul. Rynek 35 35
21-580 Wisznice, woj. lubelskie
tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
REGON: 03023775300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi świadczenia napraw bieżących usterek instalacji solarnych wykonanych w ramach projektu: Czysta energia w Dolinie Zielawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa świadczenia, do 11.09.2017, napraw bieżących usterek instalacji solarnych wykonanych w ramach projektu Czysta energia w Dolinie Zielawy, zamontowanych na terenie gmin partnerskich, o łącznej liczbie 925szt. Liczba instalacji przypadająca na poszczególne gminy: - Wisznice -362szt (w tym 4szt na budynkach użyteczności publicznej) - Jabłoń - 240szt (w tym 3szt na budynkach użyteczności publicznej) - Sosnówka - 94szt (w tym 4szt na budynkach użyteczności publicznej) - Podedwórze - 106szt (w tym 2szt na budynkach użyteczności publicznej) - Rossosz - 123 (w tym 1szt na budynkach użyteczności publicznej) Budynki użyteczności publicznej to: szkoły, ośrodki zdrowia, GOK, budynki biurowe. Instalacje solarne zostały zamontowane w latach 2011-2012, lustra i zespół pompowo-sterowniczy dostarczała firma HEWALEX i są one objęte gwarancją producenta (zakupu tych urządzeń nie należy uwzględniać w kalkulacji ceny). W okresie wrzesień 2012r. - marzec 2015r. zgłoszono 1142 usterki. Podział usterek wg dotychczasowej przyjętej klasyfikacji: 1) wyciek wody z zaworu bezpieczeństwa - 263 szt. 2) wyciek wody z zaworu zwrotnego - 74 szt. 3) wyciek glikolu wewnątrz budynku - 70 szt. 4) wyciek glikolu przy kolektorach słonecznych - 24 szt. 5) spadek ciśnienia glikol (wartość ciśnienia) - 100 szt. 6) brak przepływu glikolu - 6 szt. 7) brak podgrzewu cieplej wody za pomocą kotła - 54 szt. 8) awaria sterownika (wskazanie wyświetlacza) - 98 szt. 9) uszkodzenie czujnika (nr czujnika) - 65 szt. 10) awaria pompy ładującej zbiornik CWU - 27 szt. 11) wyciek z ZPS (zespół pompowo-sterowniczy) - 19 szt. 12) wyciek z innych elementów instalacji - 80 szt. 13) inne awarie (przeciek dachu, zerwanie, poluzowanie opasek, brak podgrzewania wody przez solary, stuki w instalacji, awaria zaworu mieszającego) - 262 szt. 2. Standardowy zestaw solarny wg załączonego do SIWZ schematu - załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2.000,- zł. (słownie: dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji urządzeń w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (UM-ZP-262-6/16)
Dodano: 2016-01-22 - Usługi serwisu oraz usuwania usterek na wykonanych 614 instalacjach solarnych w ramach projektu /Czysta Energia w Dolinie Piwonii i Zielawy/
Dodano: 2015-04-23 - OKRESOWE PRZEGLĄDY POGWARANCYJNE I SERWIS - UTRZYMANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ DYSPENSERA COMECER ALTHEA WRAZ Z SYSTEMEM KOMPUTEROWYM I DRUKARKĄ ETYKIET ORAZ KALIBRATORAMI AKTYWNOŚCI DYSPENSERA ZAINSTALOWANEGO W PRACOWNI PET/CT
Dodano: 2015-02-25 - Wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; numer sprawy: UM-ZP-262-8/15.
Dodano: 2015-02-02 - Konserwacja systemu monitoringu wizyjnego (zewnętrznego i wewnętrznego) oraz systemu alarmowego w obiektach i na terenie UMCS w Lublinie
Dodano: 2014-12-30 - Usługa konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG
Dodano: 2014-05-19 - Usługi w zakresie konserwacji systemu monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych oraz napraw systemu antenowego w obiektach i na terenie UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN / 40- 2013/ DOP-p)
Dodano: 2013-10-24 - Konserwacja dróg gruntowych leśnych na terenie Nadleśnictwa Biała Podlaska w 2013r.
Dodano: 2013-10-14 - Usługi w zakresie konserwacji systemu monitoringu wizyjnego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/03-2013/DOP-p
Dodano: 2013-01-17 - świadczenie usługi przeglądu chromatografów, wirówek, pomiaru rozkładu temperatur w łaźniach wodnych, chłodziarko-zamrażarkach, zamrażarkach oraz wzorcowanie wag, znak sprawy DG-2501/19386/1937/11
Dodano: 2011-09-27