Przetargi.pl
Usługi stałego nadzoru technicznego i napraw aparatury do dializowania. znak sprawy: ZP/220/85/11

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2012-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spsk2.pum.edu.pl/zam_pub.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi stałego nadzoru technicznego i napraw aparatury do dializowania. znak sprawy: ZP/220/85/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie przez okres 36 miesięcy stałego nadzoru technicznego nad aparaturą medyczną do dializowania stanowiącą własność Zamawiającego oraz stanowiącą przedmiot dzierżawy i dokonywanie napraw aparatury do dializowania stanowiącej własność Zamawiającego, w stosunku do której upłynął okres gwarancji . 2. Ilość aparatury do dializowania , która stanowi własność Zamawiającego oraz jest dzierżawiona wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania , rodzaj aparatury, jej producenta i rok produkcji określają załączniki nr 1A i 1B do SIWZ . 3.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności stanowiące przedmiot umowy także w stosunku do aparatury do dializowania, którą Zamawiający zakupi bądź wydzierżawi w okresie realizacji umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać aparaturę do dializowania stanowiącą własność Zamawiającego, w stosunku do której upłynął okres gwarancji, użytkowaną w Ośrodku Dializ Zamawiającego w stanie stałej sprawności technicznej . Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do : a) wykonywania wszelkich napraw aparatury, b) demontażu i montażu aparatury w przypadku konieczności użycia aparatury na innym Oddziale niż Ośrodek Dializ lub Oddział Intensywnej Opieki Medycznej oraz w przypadku konieczności wykonania napraw poza terenem SPSK Nr 2 PUM w Szczecinie, d) wykonywanie bieżącej konserwacji aparatury, e) wykonywanie na bieżąco dezynfekcji, testów, kalibracji, podłączanie do wody i innych czynności niezbędnych do prawidłowej pracy aparatury f) wystawianie na wniosek Działu Aparatury Medycznej orzeczeń o stanie technicznym aparatury g) dezynfekcji; -uzdatniacza wody WRO- raz w tygodniu -uzdatniacza wody WRO i linią dystrybucyjną - w razie potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu h) wykonywania raz w miesiącu przeglądu aparatury i w przypadku konieczności czyszczenie: zbiorników wody surowej, zbiorników podchloru sodu i wtryskiwaczy i) wykonywanie bieżącej kontroli uzdatniacza wody j) dezynfekcji punktu poboru wody - wykonywaną na żądanie Kierownika Ośrodka Dializ k) przygotowanie aparatury do przeglądu certyfikacyjnego przez autoryzowanego serwisanta producenta w terminie wskazanym przez Dział Aparatury Medycznej 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać stały nadzór techniczny nad aparaturą do dializowania stanowiącą własność Zamawiającego pozostającą w okresie gwarancji oraz aparaturą do dializowania dzierżawioną przez Zamawiającego . Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności wykonywanie następujących czynności: a) wykonywanie na bieżąco testów, kalibracji, podłączanie do wody i innych czynności niezbędnych do prawidłowej pracy aparatury b) demontaż i montaż aparatury w przypadku konieczności użycia aparatury na innym Oddziale Szpitala niż dotychczasowe miejsce użytkowania aparatury c) wykonywanie bieżącej konserwacji aparatury, d) wykonywanie na bieżąco dezynfekcji, testów, kalibracji, podłączanie do wody i innych czynności niezbędnych do prawidłowej pracy aparatury e) przygotowanie aparatury do przeglądu certyfikacyjnego przez autoryzowanego serwisanta producenta w terminie wskazanym przez Dział Aparatury Medycznej 6. Stały nadzór techniczny nad aparaturą nie obejmuje wykonywania przeglądów technicznych, w terminach wynikających z instrukcji producenta aparatury zakończonych wystawieniem przez serwis producenta świadectwa walidacji. 7. Zamawiający przewiduje do wykonania w okresie 36 miesięcy następującej ilości dializ : a) 42000 (słownie: czterdzieści dwa tysiące) dializ na aparaturze wymienionej w załączniku nr 1A b) 3000 (trzy tysiące) dializ na aparaturze wymienionej w załączniku nr 1B Przewidywana do wykonania ilość dializ ma charakter orientacyjny z tym, że Zamawiający realizując zamówienie wykona nie mniej niż 70 % łącznej ilości dializ. 8.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać wszelkie naprawy aparatury do dializowania stanowiącej własność Zamawiającego , w stosunku do której upłynął okres gwarancji , z tym , że części zamienne oraz materiały do wykonywania napraw aparatury ( poza materiałami pomocniczymi takim jak : kleje, cyna, kalafonia, koszulki termokurczliwe, narzędzia itd.) dostarcza Zamawiający na podstawie pisemnego zapotrzebowania złożonego przez Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy aparatury i czynności określonych w pkt 4 lit e oraz pkt 5 lit d : a) w dni robocze (od poniedziałku do piątku)- nie później niż po jednej godzinie od przekazania zgłoszenia, jeśli zgłoszenie zostało przekazane w godzinach 7:00 do 15:00. b) w dni wolne od pracy oraz po godzinie 15:00 - nie później niż po trzech godzinach od przekazania zgłoszenia 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania naprawy : a) w terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia w przypadku awarii, które powodują wstrzymanie pracy Ośrodka Dializ b) w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia w przypadku awarii , które nie powodują wstrzymania pracy Ośrodka Dializ 11. W przypadku , gdy do wykonania napraw konieczny jest zakup części, termin napraw określony w pkt 10 lit a i b) będzie liczony od otrzymania przez Wykonawcę zamówionych części , o których mowa w pkt. 8. 12. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni nieodpłatnie pomieszczenie znajdujące się w Ośrodku Dializ z przeznaczeniem na wykonywanie przez Wykonawcę napraw aparatury i czynności stanowiących przedmiot umowy . 13. Okresem rozliczeniowym będzie okres jednego miesiąca kalendarzowego. 14. Podstawę rozliczeń będą stanowiły ceny jednostkowe , o których mowa w pkt XV ppkt 2 a i b) SIWZ . 15. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia po zakończeniu miesiąca kalendarzowego w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury . 16. Wynagrodzenie Wykonawcy w okresie realizacji umowy będzie podlegać waloryzacji na warunkach określonych we wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP/220/85/10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach