Przetargi.pl
Usługi sprzętowe spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. Matejki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 322 716 340
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 322 716 340
    REGON: 27685464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzętowe spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług spycharką o mocy równej lub większej niż 150 KM (110 KW) na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu związanych z bieżącą eksploatacją oraz rekultywacją składowiska. Przedmiot umowy realizowany będzie w poszczególnych miesiącach wg potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych przez kierownika MSOK lub upoważnionego pracownika. W okresie trwania umowy do przepracowania jest ogółem 2296 godzin (8 godz./dzień od poniedziałku do soboty). Zamawiający przewiduje następujący harmonogram pracy sprzętu: - m-c kwiecień 2018 r. 20 dni + 3 soboty - m-c maj 2018 r. 20 dni + 3 soboty - m-c czerwiec 2018 r. 21 dni + 3 soboty - m-c lipiec 2018 r. 22 dni + 3 soboty - m-c sierpień 2018 r. 22 dni + 3 soboty - m-c wrzesień 2018 r. 20 dni + 3 soboty - m-c październik 2018 r. 23 dni + 3 soboty - m-c listopad 2018 r. 21 dni + 3 soboty - m-c grudzień 2018 r. 19 dni + 3 soboty - m-c styczeń 2019 r. 22 dni + 3 soboty - m-c luty 2019 r. 20 dni + 3 soboty - m-c marzec 2019 r. 21 dni + 3 soboty* *praca spycharki w soboty uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego i każdorazowo wymaga odrębnego zlecenia. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących prac: a) bieżąca niwelacja przywożonych odpadów komunalnych na składowisko, ich zagęszczanie oraz budowa warstwy wyrównawczej w ramach kształtowania bryły składowiska ; b) wykonywanie warstwy rekultywacyjnej na składowisku z odpadów do tego przeznaczonych; c) konserwacja, naprawa, budowa dróg dojazdowych wewnętrznych do miejsca zrzutu odpadów komunalnych na składowisku; d) wszelkie prace ziemne związane z prawidłową eksploatacją składowiska; e) holowanie pojazdów do miejsca zrzutu odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia raportu pracy sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 73 1160 2202 0000 0003 3752 4473 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu KZP/3/II/2018 na usługi sprzętowe spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 2. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają Zamawiającemu umowę spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach