Przetargi.pl
Usługi sprzętowe spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. Matejki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 322 716 340
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 322 716 340
    REGON: 27685464000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzętowe spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług spycharką o mocy równej lub większej niż 150 KM (110 KW) na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu związanych z bieżącą eksploatacją składowiska. Przedmiot umowy realizowany będzie w poszczególnych miesiącach wg potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych przez kierownika MSOK lub upoważnionego pracownika. W okresie trwania umowy do przepracowania jest ogółem 2312 godzin (8 godz./dzień od poniedziałku do soboty). Zamawiający przewiduje następujący harmonogram pracy sprzętu: - m-c kwiecień 2017 r. 19 dni + 3 soboty - m-c maj 2017 r. 21 dni + 3 soboty - m-c czerwiec 2017 r. 21 dni + 3 soboty - m-c lipiec 2017 r. 21 dni + 3 soboty - m-c sierpień 2017 r. 22 dni + 3 soboty - m-c wrzesień 2017 r. 21 dni + 4 soboty - m-c październik 2017 r. 22 dni + 3 soboty - m-c listopad 2017 r. 21 dni + 3 soboty - m-c grudzień 2017 r. 19 dni + 3 soboty - m-c styczeń 2018 r. 22 dni + 3 soboty - m-c luty 2018 r. 20 dni + 3 soboty - m-c marzec 2018 r. 22 dni + 4 soboty* *praca spycharki w soboty uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego i każdorazowo wymaga odrębnego zlecenia. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących prac: a) bieżąca niwelacja przywożonych odpadów komunalnych na składowisko oraz ich zagęszczanie; b) konserwacja, naprawa, budowa dróg dojazdowych wewnętrznych do miejsca zrzutu odpadów komunalnych na składowisku; c) wszelkie prace ziemne związane z prawidłową eksploatacją składowiska polegające na codziennym przykrywaniu odpadów materiałem inertnym (ziemia, drobny gruz). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia raportu pracy sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 39 8435 0004 0000 0001 1370 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu KZP/1/I/2017 na usługi sprzętowe spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 2. SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach