Przetargi.pl
Usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Kłobuckiego

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Kłobuckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Kłobuckiego. Wykonawca będzie realizował usługę przy pomocy sprzętu spełniającego wymagania siwz oraz operatora posiadającego kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 części, w tym 9 części na Obwodzie Drogowym nr 1 w Kłobucku obejmującym Gminę Wręczyca Wielka, Kłobuck, Miedźno, Popów oraz 11 części na Obwodzie Drogowym nr 2 w Przystajni obejmującym Gminę Przystajń, Panki, Opatów, Krzepice, Lipie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach dla poszczególnych części zamówienia: 1) Część 1 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), 2) Część 2 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), 3) Część 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 4) Część 4 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 5) Część 8 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 6) Część 10 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), 7) Część 11 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), 8) Część 12 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), 9) Część 13 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 10) Część 17 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 6 SIWZ. 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia w zakresie części 1,2,3,4,8,10,11,12,13,17 jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach