Przetargi.pl
Usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2017/2018 na terenie Powiatu Kłobuckiego - Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku.

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2017/2018 na terenie Powiatu Kłobuckiego - Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (54,20 km) i powiatowych (169 km) w sezonie 2017/2018 na terenie Powiatu Kłobuckiego - Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku. W skład Obwodu Drogowego nr 1 w Kłobucku wchodzą Gminy: Kłobuck, Wręczyca Wielka, Miedźno, Popów. Wykonawca będzie realizował usługę przy pomocy sprzętu spełniającego wymagania siwz oraz operatora posiadającego kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części, każda z nich stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Część Nr 1 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały z przeznaczeniem na drogi wojewódzkie. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 6 m-cy opłaty za gotowość sprzętu i dyspozycyjność osób. Część Nr 2 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały z przeznaczeniem na drogi wojewódzkie. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 6 m-cy opłaty za gotowość sprzętu i dyspozycyjność osób. Część Nr 3 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały z przeznaczeniem na drogi powiatowe. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 6 m-cy opłaty za gotowość sprzętu i dyspozycyjność osób. Część Nr 4 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały z przeznaczeniem na drogi powiatowe. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 6 m-cy opłaty za gotowość sprzętu i dyspozycyjność osób. Część Nr 5 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 80 m-g. Część Nr 6 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 80 m-g. Część Nr 7 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 80 m-g. Część Nr 8 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 80 m-g. Część Nr 9 Równiarka Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 80 m-g. Część Nr 10 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 55 kW do odśnieżania Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 50 m-g. Część Nr 11 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 55 kW i pojemności fabrycznej łyżki nie mniejszej niż 1,0m3 do załadunku, przygotowania mieszanki, praca na składowisku – obsługa dróg powiatowych i wojewódzkich. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 350 m-g - 6 m-cy opłaty za gotowość sprzętu i dyspozycyjność osób. Część Nr 12 Pojazd z zamontowanym pługiem do odśnieżania chodników o wadze do 800 kg. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 60 m-g Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty i szkody powstałe wskutek prowadzenia prac, w sposób niezgodny z przepisami i ustaleniami z zamawiającym do pełnej wysokości strat. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń niezależnych od Wykonawcy i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych powstałych w związku z prowadzonymi usługami. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. O użyciu sprzętu, rodzaju pracy i miejscu pracy decyduje Kierownik Obwodu Drogowego lub w jego zastępstwie pracownik pełniący dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg na Obwodzie Drogowym. Praca pługo – piaskarek (część 1-4) rozliczana będzie stawką kilometrową, zamawiającyw ramach zamówienia dodatkowo zapłaci Wykonawcy w każdym miesiącu trwania umowy za gotowość do wykonania usługi (gotowość techniczną sprzętu i dyspozycyjność osób). Praca koparko ładowarki do załadunku, przygotowania mieszanki i pracy na składowisku Obwodu Drogowego (część 11) rozliczana będzie stawką za motogodzinę pracy sprzętu, zamawiający w ramach zamówienia zapłaci Wykonawcy w każdym miesiącu trwania umowy za gotowość do wykonania usługi (gotowość techniczną sprzętu i dyspozycyjność osób). Praca pozostałego sprzętu rozliczana będzie wyłącznie określoną stawką za motogodzinę pracy sprzętu lub faktycznie przejechany kilometr pojazdem /w przypadku samochodu z pługiem odśnieżnym/. Cena za godzinę pracy sprzętu odpowiada godzinie zegarowej, a w przypadku gdy czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie liczone będzie proporcjonalnie. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych, możliwość niewykorzystania prognozowanej ilości kilometrów lub motogodzin pracy sprzętu. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń wynikających z wykorzystania przez Zamawiającego mniejszych limitów sprzętowych (jednostek sprzętowych, ilości kilometrów, motogodzin) niż prognozowane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z przebiegiem sieci dróg na której będzie realizowane zamówienie. Rozliczenie wykonanej usługi: – wynagrodzenie wykonawcy rozliczane będzie na podstawie faktur miesięcznych wystawianych przez wykonawcę do 5 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie. Nabywcą faktur będzie Powiat Kłobucki, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574-20-56-518, odbiorcą faktur - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck. Za fakturę miesięczną należy rozumieć fakturę wystawioną za pełny miesiąc od 1 do ostatniego dnia kalendarzowego. W przypadku miesiąca październik 2017 r. fakturę należy wystawić za okres od 15 do 31 października 2017 r., a w przypadku miesiąca kwietnia 2018 r. fakturę należy wystawić za okres od 1 do 15 kwietnia 2018 r., w terminie do 5 dnia następującego po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie. – wynagrodzenie za gotowość do wykonania usługi (gotowość techniczną sprzętu i dyspozycyjność osób) za miesiąc październik 2017 r., oraz kwiecień 2018 r. będzie obliczone proporcjonalnie. – faktury miesięczne wykonawca będzie wystawiał na podstawie dokumentu najmu sprzętu potwierdzonego przez osobę kierującą akcją, – faktury będą wystawiane przez wykonawcę odrębnie na drogi powiatowe i drogi wojewódzkie, – w przypadku faktur za usługi sprzętu do którego przypisane zostało również wynagrodzenie za jego gotowość techniczną i dyspozycyjność osób, dokument rozliczeniowy powinien uwzględniać dwie odrębne pozycje, m.in. wynagrodzenie za faktyczne wykonanie pracy sprzętu oraz wynagrodzenie za gotowość sprzętu i dyspozycyjność osób, – faktury będą płatne przez zmawiającego w terminie 30 dni od daty ich dostarczenia do Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku. Za datę uważać się będzie datę polecenia przelewu należności na rachunek wykonawcy. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i z ogólnymi specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 7 do siwz. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – operatorów/kierowców sprzętu. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 7 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Część 2 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Część 3 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Część 4 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Część 11 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach