Przetargi.pl
Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń schodów zewnętrznych oraz mycie okna na klatce schodowej w 2010 r. w Prokuraturze Rejonowej w Złotowie

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

  • Adres: 61-736 Poznań, ul. Solna 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061-8852-000 , fax. 061 8472594
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
    ul. Solna 10 10
    61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061-8852-000, fax. 061 8472594
    REGON: 00000039400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń schodów zewnętrznych oraz mycie okna na klatce schodowej w 2010 r. w Prokuraturze Rejonowej w Złotowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Sprzątanie, odśnieżania i usuwania oblodzeń schodów zewnętrznych do budynku z płytek gres - 5 stopni. Powierzchnia schodów zewnętrznych 10,00 m2 W zakres usługi wchodzą: 1. czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie schodów wejściowych do budynku, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, 2. czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, sprzątanie liści ze schodów wejściowych w sezonie jesiennym, - odśnieżanie schodów wejściowych w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie schodów wejściowych do budynku w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. 2. Mycie okna klatki schodowej i drzwi wejściowych do budynku. Powierzchnia okna klatki schodowej i drzwi wejściowych = 8,80 x 2,88 = 25,34 m2 Mycie okna i drzwi od wewnątrz = 25,34 m2 i od zewnętrznych 25,34 m2 (z podnośnika koszowego na samochodzie). Okna i drzwi z profili PCV. Okna nieotwierane. Drzwi dwuskrzydłowe z profili PCV o wymiarach 1,50 x 2,10 = 3,15 m2 Od wewnątrz dostęp do okien ze spoczników oddalonych od okna około 40 cm. Na spoczniku balustrada. Terminy mycie okien i drzwi - od 11 do 15. 01. 2010 r. i od 15 do 25. 10. 2010 r. Jest możliwy dojazd do szczytu budynku podnośnikiem koszowym na samochodzie z obsługą. Jest wystarczająca ilość miejsca do manewrowania samochodem. Brak słupów, kabli i drzew. Jedyną przeszkodą mogą być zaparkowane samochody w godz. 7:00 do 16:00. Pilot do bramy wjazdowej w prokuraturze. Wymagania do obsługi podnośnika koszowego na samochodzie: - Osoba obsługująca musi posiadać uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnych badań technicznych podnośnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ma wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru 2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000 zł 3. Wykaz wykonanych usług (doświadczenie zawodowe). 4. Oświadczenie z art. 22 i 24 Ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kserokopia - Aktualny odpis z właściwego rejestru 2. kserokopia - Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 3. kserokopie - Referencje potwierdzające doświadczenie zawodowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach