Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE W BUDYNKACH: W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 I WYDZIAŁÓW ZAMIEJSCOWYCH W PUŁTUSKU PRZY UL. RYNEK 37 ORAZ TERENU PRZY OBIEKCIE SĄDU W WYSZKOWIE

Sąd Rejonowy w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Tadeusza Kościuszki 50
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7425074 , fax. 0-29 7425074
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wyszkowie
    ul. Tadeusza Kościuszki 50 50
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7425074, fax. 0-29 7425074
    REGON: 00032500900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE W BUDYNKACH: W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 I WYDZIAŁÓW ZAMIEJSCOWYCH W PUŁTUSKU PRZY UL. RYNEK 37 ORAZ TERENU PRZY OBIEKCIE SĄDU W WYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości: 1. pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wyszkowie zlokalizowanego w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50; 2. pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych budynków Sądu Rejonowego w Wyszkowie - Wydziały Zamiejscowe w Pułtusku zlokalizowanych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 oraz obsługa szatni w dni urzędowania Sądu w godz. od 8.00 do 11.00 od października do marca przez 1 osobę; 3. elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Wyszkowie zlokalizowanych w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50. 1. Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Wyszkowie zlokalizowanego w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50 Usługa sprzątania i utrzymania czystości wykonywana będzie na parterze i pierwszym piętrze budynku oraz w piwnicy - hala garażowa. 1) Powierzchnia użytkowa 1.133,40 m2; a) w tym: piwnica budynku - hala garażowa 148,48 m2; parter budynku - pom. nr 1,2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, komunikacja, klatka schodowa (od parteru do wysokości pierwszego piętra) 382,68 m2; pierwsze piętro budynku - pom. nr 101, 101A, 101B, 102, 103, 103A, 104, 105, 105A, 105B, 106, 106A, 107, 108, 108A, 108B, 109, 109A, komunikacja, klatka schodowa (od pierwszego piętra do wysokości drugiego piętra) 602,24 m2; razem: 1.133,40 m2, b) w tym powierzchnia: biurowa 313,80 m2; w tym: biblioteka 12,84 m2, pokoje narad 58,49 m2 komunikacyjna 226,21 m2; klatek schodowych 54,89 m2; pom. sanitarnych 14,02 m2; sal rozpraw 318,49 m2; sali konferencyjnej 26,66 m2; kasy 13,11 m2; socjalno-gospodarcza 17,74 m2; garażowa 148,48 m2; razem: 1.133,40 m2, c) w tym rodzaj posadzki: gres, terakota 229,79 m2; kamień 565,75 m2; wykładzina dywanowa 189,38 m2; beton (garaż) 148,48 m2; razem: 1.133,40 m2, 2) Liczba pracowników 12; 3) Przeciętna liczba interesantów dziennie ok. 150; 4) Ilość pojemników na mydło w płynie 4; 5) Ilość pojemników na papier toaletowy 2; 6) Ilość pojemników na ręczniki papierowe 0; 7) Liczba koszy na śmieci 33; 8) Ilość pomieszczeń sanitarnych 4; w tym 2 kabiny sanitarne 9) Powierzchnia glazury w pomieszczeniach sanitarnych 80,20 m2; 10) Powierzchnia z pleksy (Punkt Obsługi Interesantów) 5,26 m2; 11) Powierzchnia balustrad szklonych 6,72 m2; 12) Powierzchnia otworów okiennych (w tym okienko kasowe) i otworów drzwi szklano-aluminiowych a) w tym wewnętrznych: otwieranych 213,82 m2; b) w tym zewnętrznych: otwieranych 14,25 m2; razem: 228,07 m2, c) w tym otworów drzwiowych szklano-aluminiowych 54,78 m2; 13) Ilość otworów drzwiowych wewnętrznych (drewniane) 44 szt. 2. Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Wyszkowie - Wydziały Zamiejscowe w Pułtusku zlokalizowanych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 oraz obsługa szatni. Usługa sprzątania i utrzymania czystości wykonywana będzie w budynku A (parter i pierwsze piętro) i w budynku B (parter). Powierzchnia użytkowa: budynek A (701,94 m2 ) + budynek B ( 528,02 m2) = 1.229,96 m2 Budynek A 1) Powierzchnia użytkowa 701,94 m2; a) w tym: parter budynku 349,54 m2;6 - pom. A001, A002, A003, A004, A005, A006, A007, A008, A009, A010, A011, A012, A013, A014, A016, komunikacja, klatka schodowa pierwsze piętro budynku 352,40 m2; - pom. A101, A102, A103-A104, A105, A106, A107, A108, A109-A110, A111, A112, A113, A114, A 115, A116, A117, komunikacja b) w tym powierzchnia: biurowa 218,00 m2; komunikacyjna 230,80 m2; klatek schodowych (19 stopni) 11,14 m2; pom. sanitarnych 23,30 m2; sal rozpraw 169,20 m2; socjalna, gospodarcza 49,50 m2; razem: 701,94 m2, c) w tym rodzaj posadzki: gres, terakota 452,54 m2; klepka drewniana 26,50 m2; wykładzina dywanowa 222,90 m2; razem: 701,94 m2, 2) Liczba pracowników 20; 3) Przeciętna liczba interesantów dziennie ok. 80; 4) Ilość pojemników na mydło w płynie 5; 5) Ilość pojemników na papier toaletowy 7; 6) Ilość pojemników na ręczniki papierowe 5; 7) Liczba koszy na śmieci 30; 8) Ilość pomieszczeń sanitarnych 4 - w tym 6 kabin sanitarnych 9) Powierzchnia glazury w pomieszczeniach sanitarnych 61,96 m2; 10) Powierzchnia otworów okiennych i otworów drzwi szklano-drewnianych a) w tym wewnętrznych: otwieranych 56,82 m2; b) w tym zewnętrznych: otwieranych 15,90 m2; razem: 72,72 m2 c) w tym otworów drzwiowych szklano-drewnianych 15,90 m2; 11) Ilość otworów drzwiowych wewnętrznych (drewniane) 43 szt. Budynek B 1) Powierzchnia użytkowa 528,02 m2; a) w tym: parter budynku 528,02 m2; - pom. B001, B002, B003, B004, B005, B006, B007, B008, B009, B010, B011, B012, B013, B014, B015, B016, B017, B018, B019, B020, B021, komunikacja, klatka schodowa b) w tym powierzchnia: biurowa 82,20 m2; komunikacyjna 175,00 m2; klatek schodowych 1,12 m2; pom. sanitarnych 33,50 m2; sal rozpraw 205,50 m2; socjalna, gospodarcza 30,70 m2; razem: 528,02 m2, c) w tym rodzaj posadzki: gres, terakota 451,32 m2; wykładzina dywanowa 76,70 m2; razem: 528,02 m2, 2) Liczba pracowników 10; 3) Przeciętna liczba interesantów dziennie ok. 450; 4) Ilość pojemników na mydło w płynie 5; 5) Ilość pojemników na papier toaletowy 6; 6) Ilość pojemników na ręczniki papierowe 6; 7) Liczba koszy na śmieci 12; 8) Ilość pomieszczeń sanitarnych 4; - w tym 5 kabin sanitarnych 9) Powierzchnia glazury w pomieszczeniach sanitarnych 96,36 m2; 10) Powierzchnia otworów okiennych i otworów drzwi szklano-aluminiowych a) w tym wewnętrznych: otwieranych 74,70 m2; b) w tym zewnętrznych: otwieranych 19,10 m2; razem: 93,80 m2; c) w tym otworów drzwiowych szklano-aluminiowych 19,10 m2; 11) Ilość otworów drzwiowych wewnętrznych (drewniane) 24 szt. Obsługa szatni wykonywana będzie w dni urzędowania Sądu w godz. od 8.00 do 11.00 w okresie od października do marca przez 1 osobę. 3. Sprzątanie i utrzymanie czystości elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Wyszkowie zlokalizowanych w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50 Przez elementy zagospodarowania terenu należy rozumieć: tereny zieleni, plac parkingowy, ciąg komunikacji pieszej - chodniki przed budynkami, schody zewnętrzne, pochylnia dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane przy/wokół budynków Sądu Rejonowego w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50. Parametry techniczne elementów zagospodarowania terenu: 1) powierzchnia placu parkingowego 1.628,40 m2; 2) powierzchnia chodnika przy budynku sądu od strony wschodniej 91,40 m2; 3) powierzchnia chodnika przy budynku sądu od strony południowej 154,40 m2; 4) powierzchnia chodnika przy budynku sądu od strony zachodniej 7,45 m2; 5) powierzchnia chodnika na patio 150,23 m2; 6) powierzchnia chodnika przylegającego do posesji od strony ul. 11 Listopada 266,00 m2; 7) powierzchnia schodów zewnętrznych 40,46 m2; 8) powierzchnia podjazdu dla osób niepełnosprawnych 23,00 m2; 9) powierzchnia tarasów 256,36 m2; 10) powierzchnia terenów zieleni przy parkingu 1.233,00 m2; 11) powierzchnia terenów zieleni na patio 174,00 m2; razem: 4.024,70 m2 12) długość żywopłotu 277,00 m;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu,b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie numer rachunku 18 1130 1020 0013 4406 1790 0001. Na przelewie należy umieścić informację (Wadium - ZP.2.2013). Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych,gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a)wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia),b)wskazanie beneficjenta (Sąd Rejonowy w Wyszkowie),c)określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą),d)określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium),e)gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie,f)przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w pkt. 11 niniejszego rozdziału. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymaganą formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach