Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2019-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach DSDiK we Wrocławiu. CPV 90919000-2, 90610000-6, 77314100-5, 50800000-3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach DSDiK we Wrocławiu. CPV 90919000-2, 90610000-6, 77314100-5, 50800000-3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł. w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ. 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
Dodano: 2024-06-15 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2019-07-02 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2019-06-19 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2019-06-06 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz usługi dodatkowe polegające na sprzątaniu placu i chodnika na obiektach DSDiK we Wrocławiu. CPV 90919000-2, 90610000-6, 77314100-5, 50800000-3.
Dodano: 2017-10-09 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2017-07-03