Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń szkolnych

Szkoła Podstawowa Nr 116 im. A. Rżewskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-231 Łódź, ul. Ratajska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 650 44 40 , fax. 42 650 44 40
  • Data zamieszczenia: 2020-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 116 im. A. Rżewskiego w Łodzi
    ul. Ratajska 42404
    91-231 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 650 44 40, fax. 42 650 44 40
    REGON: 22274600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp116.edupage.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa sprzątania pomieszczeń szkolnych SIWZ udostępniona jest na stronie BIP szkoły 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprzątanie pomieszczeń szkoły tj. wszystkie sale lekcyjne ,administracyjne i inne służbowe oraz gospodarcze wraz z dwoma salami gimnastycznymi i wejściami do szkoły o łącznej powierzchni użytkowej budynku 3150m2. W dodatkowy zakres sprzątania wchodzi: sprzątania po remontowe, utrzymanie w stałej czystości okien w całym budynku –mycie 1-2 razu w roku ,podlewanie kwiatów, okresowe mycie wszystkich okien w sali gimnastycznej (praca na wysokości), mycie drzwi, ścian, listew przypodłogowych, wycieranie kurzu na wszelkich meblach, parapetach, pomoc przy utrzymaniu w czystości pomocy dydaktycznych (umycie jeśli zajdzie taka potrzeba), czyszczenie urządzeń t.j. telefony, drukarki, czajniki, tablice lekcyjne ,mycie naczyń z pokoju dyrektora szkoły oraz w sekretariacie filiżanek, talerzyków oraz stałe zabezpieczenie wody w czajniku), wymiana wody w wazonach, podlewanie kwiatów oraz dezynfekowanie klamek, telefonów stacjonarnych w określonej i ustalonej z dyrektorem placówki częstotliwości, w zależności od sytuacji (np. epidemii) itp. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 7 2.3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90919300-52.4 Klauzula społeczna 2.4 Wykonawca jest zobowiązany, w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi określonej w umowie, do przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób przewidzianych do wykonania zamówienia i to w wymiarze odpowiadającym faktycznie wykonywanym obowiązkom i z zachowaniem wymogu dysponowania pracownikami w (Zamawiający przypomina o obowiązku uzyskania przez Wykonawcę zgody tych osób na ujawnienie danych osobowych i danych dotyczących zatrudnienia). Wymóg zatrudnienia na etacie obowiązuje od daty świadczenia usługi. Wymogu zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę co najmniej w wymiarze określonym powyżej Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać w całym okresie realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia. W celu weryfikacji realizacji wymogu, o którym mowa powyżej Wykonawca jest również zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia. W przypadku wątpliwości, co do zgodności raportu ze stanem faktycznym Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedłożenia do wglądu odnośnych umów o pracę. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących zatrudnienia osób opisanych powyżej. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt. 1-8 ustawy Pzp oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp tj : 4.1.1. posiadają kompetencje lub uprawnienia do przeprowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów) – nie mają zastosowanie (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń). 4.1.2.spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej – nie mają zastosowanie (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń). 4.1.3 spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) w zakresie sprzątania czynnych budynków użyteczności publicznej. 4.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 4.2.1 posiadają kompetencje lub uprawnienia do przeprowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów)- oświadczenie – załącznik nr 3 4.2.2. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej- oświadczenie – załącznik nr 3 4.2.3. spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) w zakresie sprzątania czynnych budynków użyteczności publicznej – wykaz usług załącznik nr 5 wraz załączeniem dowodów o których mowa w pkt. 5.5 SIWZ 4.3. Wykonawca winien złożyć do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt. 1-8 ustawy Pzp. 4.4. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca winien złożyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w pkt 5 SIWZ. 4.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał). W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty stosowne oświadczenie/deklarację podmiotu udostępniającego swoje zasoby. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów, nie ponosi winy. W związku z powyższym integralną częścią oferty jest zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, które to zobowiązanie będzie także załącznikiem do zawartej z Wykonawcą umowy. 4.6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia. 4.7. Wykonawca, który nie wykaże, iż spełnia wszystkie ww. warunki na dzień składania ofert zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem art. 24 ust.4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną