Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 2 lat

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 226 838 224
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 226 838 224
    REGON: 13282511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 2 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 2 lat. (CPV: 90.90.00.00-6 usługi w zakresie sprzątania i odkażania; 90.91.00. 00-9 - usługi sprzątania, 90.91.12.00-8 usługi sprzątania budynków, 90.91.13.00-9 - usługi czyszczenia okien) 2. Ogólna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania obliczona na podstawie dokumentacji technicznej budynku, podana jest w Zał. Nr 1 i wynosi 5 492,28 m2. W załączniku wyodrębniono metraż różnych rodzajów pomieszczeń według stref czystości, z podziałem na segmenty budynku i kondygnacje. 3. W Przychodni występują dwa obszary: medyczny i administracyjno-gospodarczy, a w ramach tych obszarów występują strefy: 1) Strefa II: „ogólnej czystości medycznej”, (największy) to jest: gabinety lekarskie, gabinety diagnostyki nieinwazyjnej, korytarze, klatki schodowe, szatnie, windy, pokoje biurowe, pomieszczenia techniczne o powierzchni ok. 4 194,36 m2 + pomieszczenia, sprzątane okresowo o pow. 452,83 m2, co łącznie wynosi 4 647,19 m2. 2) Strefa III: to jest: gabinety zabiegowe o pow. 616,42 m2; 3) Strefa IV: to jest: toalety i łazienki, pomieszczenia do składowania odpadów o pow. 228,67 m2; 4. W Zał. Nr 1 podano także wielkość powierzchni do sprzątania okresowego w tym: pomieszczeń, okien z framugami, z podziałem na okna PCV, okna z framugami drewnianymi, wykładzin dywanowych i werticali. 5. Mycie okien, (pranie) wykładzin dywanowych, czyszczenie werticali przewidywane jest 1 raz w roku lub w razie potrzeby, pomieszczenia strefy II o pow. 478,38 m2 (sporadycznie użytkowane), przewidziane są do sprzątania okresowego (ok. 6 x w ciągu roku, w celu utrzymania czystości lub według potrzeby zgłaszanej telefonicznie); pranie mat wycieraczkowych przewidziane jest na ok. 12 razy w ciągu roku. 6. Zestawienie wymaganych czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach sprzątania wraz z częstotliwością ich wykonywania dla poszczególnych rodzajów powierzchni z podziałem na strefy reżimu czystości zawiera Zał. Nr 2 w tabelach 1-6. 7. W celu utrzymania czystości pomieszczeń obiektu na poziomie wymagań Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w sytuacjach tego wymagających, Zamawiający zastrzega możliwość egzekwowania od pracowników Wykonawcy powtórzenia określonych czynności, poza założoną w Zał. Nr 2 w tabelach 1-6 częstotliwością. 8. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez pracowników Wykonawcy kluczowych części zamówienia tj.: usług sprzątania ciągłego w dni powszednie. 9. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcom wykonywanie usług okresowych np. mycie okien, pranie dywanów, wycieraczek, czyszczenie wertkali lub usług związanych z profesjonalną konserwacją podłóg. 10. Wewnętrzne zasady utrzymania czystości w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ zawiera Zał. Nr 3 - Instrukcja sprzątania dla różnych rodzajów powierzchni. 11. W trakcie realizacji umowy, wielkość rodzaju powierzchni, podlegającej sprzątaniu może ulegać okresowym wahaniom z powodu zmiany przeznaczenia lub wyłączania niektórych powierzchni z użytkowania. 12. Zamawiający, za każdym razem będzie zawiadamiał Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, pisemnie o okresowych zmianach rodzaju i wielkości powierzchni do sprzątania. 13. Dodatkowo zakres usługi sprzątania wszystkich pomieszczeń obejmuje transport odpadów komunalnych oraz worków z odpadami medycznymi do przeznaczonych do tych celów odpowiednich pojemników, zlokalizowanych na zewnątrz budynku. 14. Opis sposobu rozliczania się Zamawiającego z Wykonawcą opisany jest w Rozdziale XVII SIWZ oraz w Zał. Nr 8 – projekt umowy. 15. Wykonawca zainteresowany udziałem w przetargu, w terminie od daty ukazania się ogłoszenia do 5 dni przed datą złożenia oferty, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Przełożoną Pielęgniarek tel. 22 4193-282, ma prawo do zapoznania się z obiektem PL WAT SP ZOZ w godzinach 8:00 –14:00, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006 z dopiskiem „Wadium na usługi sprzątania” 4. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie włożony do koperty, zawierającej ofertę wraz z dokumentami.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach