Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania obliczona na podstawie dokumentacji technicznej budynku wynosi 5 780,55 m2, plus powierzchnia okien z framugami 628,50 m2 (w tym powierzchnia 290,41 m2 okien z PCV do mycia obustronnego oraz powierzchnia 338,09 m2 okien z framugami drewnianymi skręcanymi do mycia 4 szyb). Zestawienie wszystkich rodzajów powierzchni do sprzątania i mycia okien zawiera Zał. Nr 1. Mycie okien przewidywane jest 1 raz w roku lub w razie potrzeby. Wielkość powierzchni, podlegającej sprzątaniu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Przewiduje się, że od Wykonawcy będzie wymagane sprzątanie pomieszczeń po remontach;dla celów oceny ofert, podano przybliżoną powierzchnię ok. 900 m2. Zamawiający za każdym razem będzie zawiadamiał Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, pisemnie o okresowych zmianach rodzaju i wielkości powierzchni podlegających sprzątaniu. W skład ogólnej powierzchni obejmującej 5 kondygnacji budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ wchodzą: gabinety lekarskie, gabinety zabiegowe, sale pacjentów Izby Chorych, pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne czyli korytarze, klatki schodowe, windy, kaplica, łazienki i toalety. Na podstawie doświadczenia Zamawiającego stwierdza się, że obłożenie sal Izby Chorych o łącznej pow. 195,66 m2, 9 sal z 18 łóżkami, w tym 2 izolatki, gabinet zabiegowy i socjalny, nie przekracza wykorzystania 1/3 liczby łóżek, a nawet występują miesiące, w których na Izbie Chorych nie przebywa żaden pacjent. W przypadku braku pacjentów w salach Izby Chorych, Zamawiający oczekuje od Wykonawcy utrzymywania czystości, a w przypadku obecności pacjentów w soboty, niedziele i inne dni świąteczne zapewnienia sprzątania. Tę informację należy uwzględnić w wycenie ryczałtowej stawki miesięcznej za sprzątanie pomieszczeń Izby Chorych. Informacje o konieczności sprzątania w salach Izby Chorych w dni wolne od pracy Zamawiający przekaże Wykonawcy z wyprzedzeniem telefonicznie. Zestawienie wymaganych czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach sprzątania wraz z częstotliwością ich wykonywania dla poszczególnych rodzajów powierzchni zawiera załącznik Nr 2 w tabelach 1-7. W celu utrzymania czystości pomieszczeń obiektu na poziomie wymagań Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w sytuacjach tego wymagających, Zamawiający zastrzega możliwość egzekwowania od pracowników Wykonawcy powtórzenia określonych czynności, poza założoną w Zał. Nr 2 w tabelach 1-7 częstotliwością. Instrukcję sprzątania dla różnych rodzajów powierzchni stanowi Zał. Nr 3. Dodatkowo zakres usługi sprzątania wszystkich pomieszczeń obejmuje transport odpadów komunalnych oraz worków z odpadami medycznymi do przeznaczonych do tych celów odpowiednich pojemników, zlokalizowanych na zewnątrz budynku. Zasady zbierania, segregacji, zabezpieczania i magazynowania odpadów medycznych określone są w instrukcji Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ - IZZ/25. Wykonawca zobowiązany jest do segregacji pozostałych odpadów zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Zasady utrzymania czystości w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ określone są w procedurze PM-43. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ powinny być wykonywane przez Wykonawcę, który posiada doświadczenie w świadczeniu tego rodzaju usług w systemie ciągłym na terenie zakładu opieki zdrowotnej oraz potwierdzi powyższe co najmniej 1 umową, zawartą na okres nie krótszy niż 12 miesięcy wraz z referencjami. Wykonawca, zainteresowany udziałem w przetargu, w terminie do 6 dni przed datą złożenia oferty, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Przełożoną Pielęgniarek mgr Teresą Gaudynek tel. 22-683-82-82 lub z Zastępcą Przełożonej Pielęgniarek Dorotą Łaptosz tel. 22 683-82-50, ma prawo do zapoznania się z obiektem PL WAT SP ZOZ w godzinach 8:00 -14:00, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ będą wykonywane przez Wykonawcę zapewniającego: własny sprzęt, w tym sprzęt mechaniczny do wchłaniania wody z wycieraczek, zlokalizowanych przy wejściach do budynku, sprzęt do mycia podłóg (bez froterek), preparaty myjąco-dezynfekujące, dezynfekujące, środki czystości, preparaty zabezpieczające powierzchnie przed zabrudzeniem i mające wpływ na podnoszenie estetyki, worki na śmiecie, worki na odpady medyczne, a także inne materiały niezbędne do należytego wywiązania się z przedmiotu zamówienia. W zakładzie opieki zdrowotnej wszelkie stosowane preparaty dezynfekcyjne muszą być zarejestrowane, atestowane i dopuszczone do obrotu w placówkach służby zdrowia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca łącznie z ofertą złożył wykaz według Zał. Nr 8 wszystkich przewidywanych do wykonania przedmiotu umowy środków czystości, preparatów myjąco-dezynfekujących, dezynfekujących oraz środków do podnoszenia estetyki podłóg. Do środków dezynfekcyjnych muszą być dołączone karty charakterystyki preparatu. Zamawiający we własnym zakresie zapewni środki higieniczne takie jak: papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, które będą przekazywane pracownikom Wykonawcy do uzupełniania w toaletach i łazienkach Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu przed terminem przystąpienia do realizacji umowy, informacji o ilości pracowników przeznaczonych do wykonywania usługi przedmiotu umowy, wraz z imiennym wykazem osób wg Zał. Nr 11 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy, personel Wykonawcy musi być przeszkolony przez Wykonawcę z niżej wymienionego zakresu: źródeł i dróg szerzenia się zakażeń zakładowych; sposobów zapobiegania zakażeniom; procedur postępowania z materiałem zakaźnym; skuteczności stosowania środków ochrony osobistej; procedur sprzątania zalecanych przez Sanepid i obowiązujących na terenie obiektu PL WAT,procedura PM-43 oraz zapoznany z instrukcjami zabezpieczającymi przez zakażeniami zakładowymi, obowiązującymi u Zamawiającego (IZZ/25). Pracownicy Wykonawcy muszą podlegać bieżącej kontroli medycznej i posiadać aktualne wyniki badań okresowych oraz szczepienia przeciwko WZW. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swoim pracownikom ubiorów ochronnych wraz z identyfikatorami z imieniem i nazwiskiem danej osoby oraz nazwą Firmy oraz innych środków ochrony osobistej, w tym rękawic. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ będą świadczone zawsze w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Jeśli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający dopuszcza wykonywanie sprzątania w soboty i niedziele. Pozostałe wymagania Zamawiającego opisane są w SIWZ oraz projekcie umowy, który stanowi Zał. Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124020341111000003079487 z dopiskiem Wadium na usługi sprzątania. 4. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dopięty na zewnątrz koperty, zawierającej ofertę wraz z dokumentami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach