Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ORAZ TERENU WOKÓŁ URZĘDU SKARBOWEGO W ŁOWICZU

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Chełmońskiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8374358 , fax. 046 8379766
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Chełmońskiego 2 2
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8374358, fax. 046 8379766
    REGON: 75001633900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uslowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ORAZ TERENU WOKÓŁ URZĘDU SKARBOWEGO W ŁOWICZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sprzątanie pomieszczeń Urzędu Skarbowego w Łowiczu o powierzchni 1.086,80 m kw oraz placu wokół Urzędu o powierzchni 1.103 m kw w tym 472 m kw powierzchni zewnętrznej miękkiej ( trawniki i krzewy) oraz 631 m kw powierzchni zewnętrznej utwardzonej (chodniki, parking i droga dojazdowa do parkingu) przy użyciu własnych środków i narzędzi. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC: w dniach pracy Urzędu: -odkurzanie wykładzin dywanowych, podłoży twardych, zamiatanie, usuwanie pajęczyn -mycie podłogi (łącznie z klatką schodową), -mycie parapetów, -opróżnianie koszy na odpadki, niszczarek oraz codzienna wymiana worków na śmieci, -mycie i czyszczenie umywalek, kuchenek mikrofalowych i sanitariatów, -czyszczenie mebli biurowych, powierzchni szklanych oraz ich konserwacja -kontrolowanie i zamykanie drzwi i okien we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego 1 raz w tygodniu: -mycie stolarki drzwiowej, -mycie i czyszczenie koszy na śmieci, -odkurzanie foteli i krzeseł; 1 raz w miesiącu: -mycie glazury, -mycie listew przypodłogowych, 2 razy w miesiącu: -strzyżenie i pielenie trawników 1 raz na kwartał: -mycie kaloryferów , -mycie na mokro podłogi w pomieszczeniach piwnicy -mycie i sprzątanie lodówek szt. 3 2 razy w okresie obowiązywania umowy: -mycie okien, czyszczenie żaluzji okiennych poziomych i pionowych, -mycie lamp przysufitowych i żyrandoli, razy w okresie obowiązywania umowy: -pranie wykładzin dywanowych, -czyszczenie gruntowne podłóg; w tym konserwacja polimerem i froterowanie w zależności od potrzeb: -zaopatrzenie toalet w środki zapachowe oraz w środki czystości (papier toaletowy o średnicy 19 cm oraz standardowy, ręczniki papierowe typu zz, mydło w płynie, zawieszki do WC z wkładem, odświeżacze powietrza w aerozolu) uzupełniane każdorazowo po ich zużyciu, -opróżnianie koszy przed budynkiem, -zamiatanie chodnika przed budynkiem i na placu parkingowym, -odśnieżanie schodów zewnętrznych, chodnika przed budynkiem i placu parkingowego -utrzymanie w stanie przejezdnym -posypanie piachem -drogi dojazdowej do parkingu, parkingu, a także schodów do budynku -przycinanie krzewów niezwłocznie w razie wystąpienia: -usuwanie plam powstałych na wykładzinach w codziennym użytkowaniu -zgłaszanie wszelkich usterek technicznych Przeprowadzenia sprzątania po zakończeniu ewentualnych prac remontowych: -Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania sprzątania po zakończeniu ewentualnych prac remontowych , w ramach oferowanej ceny. -okresowe wyłączenie części powierzchni ze sprzątania, w związku z w/w pracami, nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Czas wykonywania usługi: -usługi wewnątrz budynku wykonywane powinny być poza godzinami pracy Urzędu tj. po godz. 16:00 ( po 18:00 we wtorki) do godziny 22:00- jedynie dwa pomieszczenia z ograniczonym dostępem (kodowane) należy posprzątać przed zakończeniem pracy Urzędu(15:30 - 16:00) -prace porządkowe na zewnątrz powinny być wykonane do godziny 8:00. W przypadku pozostałych prac takich, jak np. strzyżenie, pielenie, koszenie trawy, Zamawiający dopuszcza ich wykonywanie w godzinach pracy Urzędu i poza godzinami. W okresie zimowym odśnieżanie schodów, chodnika, placu parkingowego, posypanie piachem oraz poza okresem zimowym-zamiatanie placu parkingowego, należy wykonać najpóźniej do godz. 7:30 -Zamawiający przewiduje również dodatkowe sprzątanie po tzw. dniach otwartych, które odbywają się średnio 2 razy w roku. Osoba wyznaczona przez wykonawcę jest zobowiązana do: zarządzania personelem wykonawcy, regularnego kontrolowania jakości świadczonych usług, ilości niezbędnych środków czystości i higienicznych oraz składania comiesięcznego pisemnego raportu z wykonanych czynności, przewidzianych w zawartej umowie, w danym miesiącu, przedstawicielowi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uslowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach