Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2020-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, terenów zewnętrznych i pielęgnację zieleni w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych – KP Widawa i KPP Pajęczno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, terenów zewnętrznych i pielęgnacja zieleni w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych – KP Widawa i KPP Pajęczno. 2. Usługa będzie polegała na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości, a także sprzątaniu terenów zewnętrznych obiektów i pielęgnacji terenów zielonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz czynności sprzątania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, natomiast szczegółowy zakres czynności wraz z wykazem powierzchni do sprzątania w poszczególnych obiektach dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy – załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Zawarte w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ, wielkości powierzchni stanowią wielkości szacunkowe służące do skalkulowania ceny oferty. Mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Wszystkie czynności związane z realizacją usługi m. in. mycie, czyszczenie oraz inne opłaty/koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być wkalkulowane w cenę oferty, w tym także wszelkie koszty środków czystości, sprzętu, koszty związane z dodatkowymi czynnościami niezbędnymi do wykonania usługi w okresie wiosennym, jesiennym i zimowym (np. odśnieżanie i usuwanie śniegu) oraz koszty zatrudnienia pracowników wykonujących usługę. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp wymaga, aby Wykonawca/podwykonawca w okresie realizacji umowy zatrudniał osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją sprzątania pomieszczeń biurowych, terenów zewnętrznych i pielęgnacją zieleni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracownicy fizyczni. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 8. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 3.7. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 9. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia określono w § 3 i 9 wzoru umowy- załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego - wg załącznika nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-04-23 - Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
Dodano: 2024-04-22 - Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-04-17 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli oraz odśnieżania i usuwania oblodzeń terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-04-05 - Usługi sprzątania powierzchni wewn budynków, przyległych terenów zewn nieruchomości oraz pielęgnacji i sprzątania terenów zielonych nieruchomości własnych oraz pomieszczeń biurowych WTBS Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-23 - Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A.
Dodano: 2024-03-19 - sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
Dodano: 2024-03-08 - Utrzymanie czystości w budynkach ŁODR zs. w Bratoszewicach na 2024-2025
Dodano: 2024-02-21