Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Skrzydlata 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2370554 , fax. 055 2370558
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
    ul. Skrzydlata 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2370554, fax. 055 2370558
    REGON: 17093011200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zakres usług w dni robocze (od poniedziałku do piątku): 1)Sprzątanie pomieszczeń biurowych, poczekalni, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapów i pozostałych pomieszczeń: a)zamiatanie, odkurzanie i zmywanie powierzchni podłogowych, b)odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych, c)wycieranie kurzu z mebli, półek, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń itp., d)obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn, e)opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, f)wycieranie luster, poręczy, okuć drzwiowych i okiennych, g)czyszczenie szyb w drzwiach, h)zapewnienie stałej obsługi porządkowej w formie serwisu dziennego obejmujące: - bieżące zamiatanie i zmywanie ciągów komunikacyjnych, poczekalni, a także ewentualne sprzątanie innych pomieszczeń w przypadku nagłej konieczności utrzymania czystości, - całoroczne bieżące opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci na zewnątrz budynku 2)Sprzątanie toalet: a)mycie i dezynfekowanie sedesów i desek sedesowych oraz pisuarów, b)mycie i dezynfekowanie kabin prysznicowych, c)czyszczenie luster, d)dezynfekowanie klamek, włączników oświetlenia i zaworów spłuczek, e)mycie i dezynfekowanie umywalek i armatury, f)czyszczenie glazury łazienkowej, g)mycie i dezynfekowanie powierzchni podłogowych, h)wycieranie kurzu z mebli, pojemników, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń, itp. i)obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn, j)opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, k)uzupełnianie zawartości pojemników na ręczniki: w ręczniki papierowe dostosowane do zamontowanych pojemników: Ręcznik Tork Premium lub równoważny: Charakterystyka: -długość rolki 100 m; -średnica rolki 19 cm; -wymiary odcinka (szer. x dł.): 21 cm x 25 cm -biały, miękki, 2-warstwowy, wykonany z celulozy TAD. TAD - technologia produkcji polegająca na suszeniu papieru gorącym podmuchem powietrza w celu uzyskania większej miękkości, chłonności i grubości ręcznika. l)uzupełnianie zawartości pojemników na papier toaletowy: w papier toaletowy w rolkach, co najmniej dwuwarstwowy biały, dostosowany do zamontowanych pojemników, m)uzupełnianie zawartości pojemników z mydłem w płynie. 2 Zakres usług w soboty i niedziele: 1)Sprzątanie sal wykładowych, poczekalni, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapów: a)odkurzanie i zmywanie powierzchni podłogowych, b)odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych, c)wycieranie kurzu z mebli, półek, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń itp., d)opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, 2)Sprzątanie toalet: a)mycie i dezynfekowanie sedesów i desek sedesowych oraz pisuarów, b)mycie i dezynfekowanie kabin prysznicowych, c)czyszczenie luster, d)dezynfekowanie klamek, włączników oświetlenia i zaworów spłuczek, e)mycie i dezynfekowanie umywalek i armatury, f)czyszczenie glazury łazienkowej, g)mycie i dezynfekowanie powierzchni podłogowych, h)wycieranie kurzu z mebli, pojemników, parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń, itp. i)obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn, j)opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci, k)uzupełnianie zawartości pojemników na ręczniki: w ręczniki papierowe dostosowane do zamontowanych pojemników: Ręcznik Tork Premium lub równoważny: Charakterystyka: -długość rolki 100 m; -średnica rolki 19 cm; -wymiary odcinka (szer. x dł.): 21 cm x 25 cm -biały, miękki, 2-warstwowy, wykonany z celulozy TAD. TAD - technologia produkcji polegająca na suszeniu papieru gorącym podmuchem powietrza w celu uzyskania większej miękkości, chłonności i grubości ręcznika. l)uzupełnianie zawartości pojemników na papier toaletowy: w papier toaletowy w rolkach, co najmniej dwuwarstwowy biały, dostosowany do zamontowanych pojemników, m)uzupełnianie zawartości pojemników z mydłem w płynie. 3 Zakres usług świadczonych cyklicznie a)mycie okien (framug, szyb i ram okiennych od zewnątrz i od wewnątrz) - ogólna powierzchnia okien - 549,3 m2 - raz na 3 miesiące b)pranie tapicerki - 1 raz w roku, c)mycie grzejników - w każdym roku po zakończeniu sezonu grzewczego, d)odkurzanie lamp jarzeniowych podwieszanych - 1 raz na 3 miesiące, e)czyszczenie syfonów instalacji kanalizacyjnych przy zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych (np. kret) - w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc, f)czyszczenie wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni - 473,1 m2 - 1 raz w roku, g)mycie mechaniczne (zastosowanie urządzeń mechanicznych), posadzek pokrytych gresem na łącznej powierzchni 525,3 m 2 - raz w miesiącu: h)pomieszczenia o ograniczanym dostępie takie jak np. archiwa - sprzątane będą w godzinach pracy WORD w Elblągu w obecności upoważnionych pracowników. i)w przypadku okazjonalnych potrzeb Zamawiającego (narady, konferencje itp.) Wykonawca zapewni dyżur serwisu sprzątającego. j) mycie okien w 3 wiatach przystankowych usytuowanych na placu manewrowym - powierzchnia okien - 20m2 - 1 raz na miesiąc; k)sprzątanie pomieszczenia socjalnego egzaminatorów usytuowanego na placu manewrowym - 1 raz na tydzień. 4 Zakres usług obejmuje zakup i dostarczanie przez Wykonawcę materiałów i środków do wykonywania zamówienia na własny koszt. Materiały i środki dostarczane przez Wykonawcę: 1)ręcznik papierowy - dostosowany do zamontowanych pojemników: Ręcznik Tork Premium lub równoważny: Charakterystyka: -długość rolki 100 m; -średnica rolki 19 cm; -wymiary odcinka (szer. x dł.): 21 cm x 25 cm -biały, miękki, 2-warstwowy, wykonany z celulozy TAD. TAD - technologia produkcji polegająca na suszeniu papieru gorącym podmuchem powietrza w celu uzyskania większej miękkości, chłonności i grubości ręcznika. 2)ręcznik papierowy listkowy - dostosowany do zamontowanych pojemników; 3)papier toaletowy - co najmniej dwuwarstwowy biały, wielkością dostosowany do zamontowanych pojemników; 4)mydło w płynie - do zamontowanych pojemników; 5)środki zapachowe do toalet - odświeżacze, kostki zapachowe do muszli ustępowej odświeżacze w sprayu, odświeżacze powietrza umieszczane w kontaktach; 6)worki na śmieci - dostosowane do wielkości pojemników i koszy na odpady; 7)płyn (żel) do mycia toalet - bez zawartości środków drażniących np. chlor; 8)środki chemiczne do utrzymania czystości w szczególności: a)do mycia i pielęgnacji podłóg (dla wszystkich występujących powierzchni podłóg), b)do mycia i pelengacji łazienek, c)do mycia szyb, d)do czyszczenia i konserwacji mebli biurowych, e)do usuwania ciężkich i tłustych zabrudzeń, f)do czyszczenia dywanów i wykładzin, g)środki do udrażniania rur, h)inne niezbędne środki chemiczne potrzebne do utrzymania czystości. 9)inne materiały i środki niezbędne do wykonania zamówienia. 5 Informacje ogólne 1)Ogólna powierzchnia do sprzątania - 1430,02 m2 w tym: 1.1) budynek administracyjny - 1031,22 m2 w tym: a)PARTER - 344,1 m2 -3 pokoje - wykładzina dywanowa - 61,1 m2 -6 pokoi - tarket - 130,2 m2 -ciągi komunikacyjne, poczekalnie, toalety, część pokoju obsługi klienta - gres - 152,8 m2 b)I PIĘTRO - 312,9 m2 -11 pokoi - wykładzina dywanowa - 201,9 m2 -1 pokój tarket - 10,9 m2 -ciągi komunikacyjne, schody, toalety, aneks kuchenny, serwerownia - gres - 100,1 m2 c)II PIĘTRO - 343 m2 -4 pokoje - wykładzina dywanowa - 72,8 m2 -9 pokoi - tarket - 191,9 m2 -ciągi komunikacyjne, schody, toalety - gres - 78,3 m2 1.2) budynek szkoleniowo-socjalno-garażowy - 398,8 m2 w tym: a)część szkoleniowa - 246,5 m2 -2 sale wykładowe - wykładzina dywanowa - 137,3 m2 -2 pokoje - gres - 44,1 m2 -ciągi komunikacyjne, toalety - gres - 65,1 m2 b)część socjalna - 152,3 m2 -sala rekreacyjna - wykładzina PCV sportowa - 67,4 m2 -ciągi komunikacyjne, szatnia, toalety, pokój socjalny, pokój technicznej obsługi egzaminów - gres - 84,9 m2 2)Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a)własnym sprzętem, b)wykonuje prace przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem, c)zakupuje na własny koszt wszelkie środki niezbędne do wykonania zamówienia w szczególności środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe. 3)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność karną i materialną za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4)W ramach wykonywanych usług Wykonawca musi zapewnić wszelkie materiały, środki chemiczne i sprzęt oraz środki ochrony osobistej i odzież ochronną dla osób wykonujących usługę. 5)Wszelkie środki chemiczne muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie na terenie Unii Europejskiej. 6)Godziny pracy pracowników Wykonawcy wykonujących usługi sprzątania w dniach od poniedziałku do piątku: a)I zmiana od 5:30 do 12:00, b)II zmiana od 12:00 do 20:00. 7)Godziny pracy pracowników Wykonawcy wykonujących usługi sprzątania w soboty i niedziele: a) od 15:00 do 19:00. 8)W okresie jesienno zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 grudnia Wykonawca zapewnia dodatkowe sprzątanie poczekalni, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapów w budynku, w czasie godzin pracy, które obejmuje: a)usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, nanoszonego przez interesantów, b)wycieranie wody z posadzek, c)sprzątanie wycieraczek, d)dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek. 9)Utrzymanie czystości w obiekcie Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu: domestos, cif, cilit, clin, pronto lub równoważnymi. 10)Do zmywania, czyszczenia, konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni wysokiej jakości środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.). 11)Wykonawca zapewnienia narzędzia, urządzenia i materiały niezbędne do należytego wykonania usługi na własny koszt. 6 Informacje dodatkowe dotyczące zamontowanych dozowników: 1)Dozownik na papier toaletowy: a)firmy: TORK (ALUMINIUM) b)ilość: 7 szt 2)Dozownik na ręczniki papierowe: a)firmy: TORK (ALUMINIUM) b)ilość: 6 3)Dozownik na ręczniki papierowe listki: a)firmy: TORK b)ilość: 3 4)Dozownik na mydło w płynie 1L: a)firmy: TORK S-BOX b)ilość: 3 5)Dozownik na mydło w płynie 0,5L: a)ilość: 9 szt. 6)Dozownik na mydło w płynie 1L: a)firmy: TORK (ALUMINIUM) b)ilość: 9 3.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. 3)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4)Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół Odbioru Jakościowego bez zastrzeżeń. 3.5 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność karną i materialną za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę 2)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonywanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: części BIP - Przetargi -www.word.elblag.p
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach