Przetargi.pl
Usługi sprzątania pływalni miejskich należących do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 835 79 07
  • Data zamieszczenia: 2023-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 835 79 07
    REGON: 630603890
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pływalni miejskich należących do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi sprzątania Pływalni Miejskiej Atlantis (os. Batorego 101 w Poznaniu)1. Szczegółowy opis czynności jakie będzie wykonywał Wykonawca określony został w załączniku nr 1 do SWZ.2. Usługi sprzątania realizowane będą w każdy dzień tygodnia, w trybie trzech zmian. Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pracowała minimum jedna osoba. Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej do 15 dnia każdego miesiąca o przewidywanych dniach wolnych w kolejnym miesiącu, w których Wykonawca nie będzie świadczył usług sprzątania.3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym wynagrodzenia za wykonywanie umowy przez cały okres jej trwania (365 dni). Na tej podstawie Wykonawca zobowiązany jest również do podania w formularzu ofertowym stawki/kwoty dziennej za wykonywanie usługi sprzątania w ciągu jednej doby. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy należne za zrealizowane usługi stanowić będzie iloczyn liczby dni, w których Wykonawca świadczył usługi i stawki/kwoty dziennej.4. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż:200 000,00 zł /dwieście tysięcy złotych/ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego (w formie kopii, oryginał do wglądu).5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób świadczących usługi sprzątania. Przed zawarciem umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji zamówienia.6. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji i załącznikach użyte zostały nazwy własne, Zamawiający wskazuje, że nazwy te zostały podane przykładowo, a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne. Rozwiązania równoważne to rozwiązania o cechach jak najbardziej zbliżonych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia. Np. w przypadku używanych środkówdezynfekcyjnych mogą one spełniać normy, które zostały wydane w latach późniejszych niż zostało to wskazane w opisach przedmiotu zamówienia.Usługi sprzątania Pływalni Miejskiej Winogrady (os. Zwycięstwa 124 w Poznaniu)1. Szczegółowy opis czynności jakie będzie wykonywał Wykonawca określony został w załączniku nr 2 do SWZ.2. Usługi sprzątania realizowane będą w każdy dzień tygodnia, w trybie trzech zmian. Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pracowała minimum jedna osoba. Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej do 15 dnia każdego miesiąca o przewidywanych dniach wolnych w kolejnym miesiącu, w których Wykonawca nie będzie świadczył usług sprzątania.3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym wynagrodzenia za wykonywanie umowy przez cały okres jej trwania (365 dni). Na tej podstawie Wykonawca zobowiązany jest również do podania w formularzu ofertowym stawki/kwoty dziennej za wykonywanie usługi sprzątania w ciągu jednej doby. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy należne za zrealizowane usługi stanowić będzie iloczyn liczby dni, w którychWykonawca świadczył usługi i stawki/kwoty dziennej.4. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 200 000,00 zł /dwieście tysięcy złotych/ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego (w formie kopii, oryginał do wglądu).5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób świadczących usługi sprzątania. Przed zawarciem umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji zamówienia.6. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji i załącznikach użyte zostały nazwy własne, Zamawiający wskazuje, że nazwy te zostały podane przykładowo, a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne. Rozwiązania równoważne to rozwiązania o cechach jak najbardziej zbliżonych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia. Np. w przypadku używanych środkówdezynfekcyjnych mogą one spełniać normy, które zostały wydane w latach późniejszych niż zostało to wskazane w opisach przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach